Je bent het gewoon met de meute eensquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:48 schreef Fir3fly het volgende:
Erg leuk meisje inderdaad.
Moet je na gaan, dan moet ze wel erg goed zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent het gewoon met de meute eens!
vadsig???quote:Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef vicarinatutu het volgende:
jammer dat ze beetje vadsig is, maar dat is pubervet denk ik
ik zei ook 'beetje vadsig'. Zou bij haar mooier staan als ze wat meer getoned was. Bedoel het verder niet negatief hoor, leuk meisje verder.quote:Op zondag 18 november 2007 14:50 schreef peaceman het volgende:
vadsig is volgens Van Dale: dik en traag.... beide elementen zie ik toch niet...
vadsig? Dus jij ben dus diegene die al die meisjes een anorexiaprobleem aanpraat? sukkelquote:Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef vicarinatutu het volgende:
leuk meisje! kan ook goed zingen!
jammer dat ze beetje vadsig is, maar dat is pubervet denk ik
Sorryquote:Op zondag 18 november 2007 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
c_a, rustig aan maar.
Volgens mij is ze er wel uit, ook al zong ze zeker niet slecht.quote:Op zondag 25 november 2007 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
nee toch?
Ze was trouwens wel erg goed gisteren. ik stond er echt van te kijken
echt waar?? Vreemd... ik vond haar echt goed.quote:Op zondag 25 november 2007 11:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze er wel uit, ook al zong ze zeker niet slecht.
Ze is nog niet gevraagdquote:Op zondag 2 december 2007 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik laat vragen maar achterwege, tenzij jij niet 1 van de kandidaten bent die meewerkt aan een interviewtje voor de Frontpage van Fok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |