Jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:44 schreef -SG- het volgende:
Geen zin om heel het topic door te lezen, maar ze heeft dus een blijvende handicap?
Auto-ongeluk toen ze 16 maanden oud was, de automobilist kreeg iets aan zijn hart en raakte de controle over zijn voertuig kwijt. Zoiets.quote:
Gelukkig was Ivar de zekerheid zelve op het podium en mocht hij verder! Kijk, dat maakt het verschil!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:58 schreef Silvieja het volgende:
Wel terecht dat ze niet door is. het was duidelijk dat ze totaal niet op haar gemak was op het podium.
Je kan toch wel een keer denken dat het is "When The Rain Begins To Sing"? Dat is toch niet gek? Nee, toch?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:06 schreef Verbal het volgende:
Ik vond dat ze zich in de herkansing bijzonder kranig weerde... Zong krachtig en zuiver.
Maar nee hoor, die fucking poepstamper van een Gordon moet die Ivar, die gozer die te stompzinnig is om de titel van het liedje dat hij twee keer moet zingen te onthouden, laat staan de tekst, per se door laten gaan [afbeelding]
V.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je kan toch wel een keer denken dat het is "When The Rain Begins To Sing fall"? Dat is toch niet gek? Nee, toch?
Ik denk dat je Idols niet gezien hebt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:58 schreef bb-millie het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Juist wel, maar de tekst is fall... Dacht dat je een foutje had gemaakt en dat vond ik erg lollig. Uiteraard is het minder lollig wanneer het niet zo is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik denk dat je Idols niet gezien hebt.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef vw_caddy het volgende:
Zal sinterklaas hebben gekeken bij PdL waarschijnlijk.
Ik snap dat de tekst fall is. Die tekstvergeter dacht dat het sing was, en zong dat ook. Vandaar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:04 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Juist wel, maar de tekst is fall... Dacht dat je een foutje had gemaakt en dat vond ik erg lollig. Uiteraard is het minder lollig wanneer het niet zo is. [afbeelding]
Dacht dat jij dezelfde fout als hij maakte, was erg grappigquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik snap dat de tekst fall is. Die tekstvergeter dacht dat het sing was, en zong dat ook. Vandaar.
Niettemin hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes,
veldmuis
inderdaadquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:50 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond haar een stuk beter dan de mannen die WEL door waren. Echt onterecht.
Dat is zo ongeveer de smerigste benaming voor een homofiel die ik ooit heb gehoord.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:06 schreef Verbal het volgende:
Ik vond dat ze zich in de herkansing bijzonder kranig weerde... Zong krachtig en zuiver.
Maar nee hoor, die fucking poepstamper van een Gordon moet die Ivar, die gozer die te stompzinnig is om de titel van het liedje dat hij twee keer moet zingen te onthouden, laat staan de tekst, per se door laten gaan
V.
Stel je niet zo aan zeg, ik heb niks tegen bruinwerkers, maar sommige rugridders gaan gewoon te verquote:Op zondag 2 december 2007 13:32 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer de smerigste benaming voor een homofiel die ik ooit heb gehoord.
Als je tegen homoseksuele mensen (en daarbij tegen de helft van de Idols-kandidaten) bent, noem ze dan tenminste gewoon vieze homo's.
Ga dat eens even lekker ergens anders bespreken.quote:Op zondag 2 december 2007 14:36 schreef JeanVe het volgende:
Hahaha wat ben jij een loser zeg!!
Mietje! Vind dat sommige rugridders te ver gaan. Cry about it, baby!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |