quote:Op zondag 2 december 2007 14:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg, ik heb niks tegen bruinwerkers, maar sommige rugridders gaan gewoon te ver
V.
Jij en niveaus beoordelen is als een blinde die een schilderij recenseert: leuk geprobeerd, maar het slaat als een lul op een drumstelquote:
Helemaal mee eens, maar ook als je helemaal niet naar het rolstoelgedeelte kijkt vond ik dat ze echt iets goeds neerzette. Ze had het echt wel in de liveshows mogen laten zien. Dat die twee flapdrollen door zijn, is daartegen afgezet inderdaad heel moeilijk te begrijpen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:10 schreef mghammer het volgende:
Een schande dat Roxanne eruit is! Ze zong goed EN heeft daarbij ook nog het nadeel dat ze zittend moet zingen waardoor je minder volume en controle hebt. En dat ze dan eruit ligt en die Ivar en Neil gaan wel door!?!? Terwijl ze niet eens hun liedjes hebben gezongen! Ze hebben gewoon ge-lalalala-ed... Hoe krom is Idols dan!? En mensen die zeggen dat ze geen idool is? Ik denk dat ik voor vele mensen hier in deze topic spreek maar veel mensen vinder haar een mooie, lieve, leuke en goed zingende meid en dat niet vanwege haar handicap maar gewoon omdat ze dat als persoon is en bezit! Daarbij is ze een unieke verschijning met haar handicap. Voor vele mensen in de maatschappij een nadeel maar in mijn ogen had het voor haar in haar voordeel mogen werken want dat verdiende ze puur op gebied van haar kwaliteiten en zeker als je het afzet tegen een aantal kandidaten die wel door mogen.
Sarcastisch bedoelt?quote:Op zondag 2 december 2007 23:29 schreef JeanVe het volgende:
Als iedereen zo was als mghammer dan was de wereld echt ZWAAR cool, in plaats van zo kansloos als dat het nu is!
Dat is precies wat ik bedoel. Of rolstoelen wel of niet Idols-fähig zijn, of je haar stem wel of niet goed vond (ik vond hem toevallig erg prettig) en of ze het uiteindelijk al of niet haalde...hoort er allemaal bij. Maar háár afwijzen en dan die Lombrosohoofden wél doorlaten terwijl ze er werkelijk niks van bakkenquote:Op maandag 3 december 2007 16:44 schreef mghammer het volgende:
Sluit me grotendeels aan bij JeanVe...maar ik persoonlijk vond haar 2e optreden (met brenda) goed gaan...haar eerste was idd minder. Maar dat dan ook Ollie en die "levend standbeeld", zonnebank bruine gast door gingen terwijl ze ook, alles behalve, een goede stem geluid bezitten en dan inderdaad die 2 gasten, Ivar en Neil, die hun teksten tot 2 en 3 maal toe vergeten ook door zijn...tjah...tjah...dan moet je toch echt gaan twijfelen...en oke ze zoeken het totaal pakket en helaas zit er in de huidige maatschappij geen rolstoelen in het totaal pakket maar je kan echt niet Ivar en Neil door laten gaan op basis wat ze gepresteerd hebben tijdens een auditie.
Idem!quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Of rolstoelen wel of niet Idols-fähig zijn, of je haar stem wel of niet goed vond (ik vond hem toevallig erg prettig) en of ze het uiteindelijk al of niet haalde...hoort er allemaal bij. Maar háár afwijzen en dan die Lombrosohoofden wél doorlaten terwijl ze er werkelijk niks van bakken
V.
In dat filmpje is ze wel lief eigenlijk.quote:Op zondag 2 december 2007 18:01 schreef BVO het volgende:
Roxanne was gewoon een chagrijnig mokkel, terecht exit.
En Amerikaanse moeder!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:23 schreef edejong het volgende:
Leuk, goede uitspraak van engels ook (DUH, internationale school)..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |