Topquote:Op zondag 18 november 2007 19:22 schreef iamredleader het volgende:
Morgen weer werken, en geloof het of niet - ik heb er echt zin inhet is de laatste weken gewoon ontzettend gezellig, productief en leerzaam
![]()
Gaat helemaal goed komen!!quote:
Die brieven inderdaadquote:Op zondag 18 november 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
Lag een brief van de universiteit op m'n mat. Ik zenuwen: 'dat kan nooit goed zijn'.
Onlangs is de eerste tentamenperiode afgesloten. Daarin zijn de volgende vakken van de propedeuse getentamineerd....
Uit onze onderwijsadministratie blijkt dat je voor alle tentamens bent geslaagd. So far, so good! Hopelijk kun je deze lijn het hele studiejaar vasthouden.
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik had nog nooit zo'n brief gekregen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die brieven inderdaad
Ik zie nog liever van die blauwe enveloppen op de mat vallen
Hoe was het bij de germanen ?
Ik mag volgend weekend naar Belgie... heb er ook echt zin inquote:Op zondag 18 november 2007 22:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had nog nooit zo'n brief gekregen.![]()
en: tof.![]()
Wat ga je daar doen? Welke steden?quote:Op zondag 18 november 2007 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik mag volgend weekend naar Belgie... heb er ook echt zin in![]()
kroeg-werk-kroeg-voetbal-moequote:Op zondag 18 november 2007 23:00 schreef Soempie het volgende:
Hoe was jouw weekend?
Ga met een studievereniging mee (maar niet van mn eigen studie - dus weet niet echt precies wat we allemaal gaan doen daar) - naar Gent. Is pedagogiek dus zal wel een behoorlijk koppel vrouwen zijn die mee gaanquote:Op zondag 18 november 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen? Welke steden?![]()
lucky you.quote:Op zondag 18 november 2007 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
Is pedagogiek dus zal wel een behoorlijk koppel vrouwen zijn die mee gaan![]()
.
Leukquote:
Nog iets met de ideeen van MM en Nem gedaan?quote:Op zondag 18 november 2007 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
LeukDe bruid was helemaal verrast, en vond alles geweldig
Ik vond het ook best leuk om als zwarte piet door de stad te lopenAllemaal mensen blij gemaakt met pepernoten, en Sinterklaas zat helemaal in haar rol
wat voor werk doe je eigenlijk? En heb je gewonnen met voetbal?quote:Op zondag 18 november 2007 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
kroeg-werk-kroeg-voetbal-moe
![]()
maar wel prima verder
quote:Op zondag 18 november 2007 23:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog iets met de ideeen van MM en Nem gedaan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |