.... maar als Lobasca het ook zo'n enorme humor om te lachen-TT vindt, is het verder best.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Lapo.![]()
O, die had ik net dichtgegooid.
Beetje een twijfelgeval leek me dat, qua TT.
oma weet raadquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
.... maar als Lobasca het ook zo'n enorme humor om te lachen-TT vindt, is het verder best.
Dat vind ik dus niet, mag mijn naam uit de TT verwijderd worden?
Ik bel even de care police...quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bel even de care police...
*tuuuuut! tuuuuut!
*klik!
>Hallo, u spreekt met de carepolice!
Ja goedenavond, u spreekt met Ian, ik belde u vanwege...
>Laat me raden, Py in de SC?
Juist.
>Daar kan ik kort over zijn: boeit geen ene fuck. Echt niemand.
Okee, dank u voor de snelle service.
>Geen probleem en nog een fijne avond.
U ook.
*klik
*tuuuuut! tuuuuut!
Ja, doe 's Gert.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet, mag mijn naam uit de TT verwijderd worden?
Ian blijft een hark....quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:43 schreef Py het volgende:
[..]
Hé. Jij zou flauwe grappen over stijve maken
![]()
Rot op naar PUB, homo!quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind zo'n TT echt niet kunnen....schandalig....
![]()
Een nakende fallus op bed....heeft wel ietsquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan moet het woord "Fallus" erbij![]()
Komt ie met een briljante manier om 'lekker boeiuh' te zeggenquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ian blijft een hark....![]()
Waar Een Nakende Fallus Op APK Ligt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Een nakende fallus op bed....heeft wel iets![]()
Prima, en dan tief ik jou erin.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kutduitsers......altijd die grote muil
Ga es snel een kuil graven
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Prima, en dan tief ik jou erin. [ afbeelding ]
En dan kieper ik al die 33.523 blaadjes EN die compostemmer over je heen! [ afbeelding ]
TRUT![ afbeelding ]
Dan kunnen we gesjellug samen picknicken op de bodemquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie een kuil graaf voor een ander tieft er altijd zelluf in jonguh...
![]()
Pik nicken...wtf, wat is datquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kunnen we gesjellug samen piknicken op de bodem![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe dan nakend, anders klopt die TT niet meer....![]()
Een penisgevechtquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pik nicken...wtf, wat is dat![]()
En van je een, twee, drie MINDER ZUIPEEEEEUUUH!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, Kurt is lief![]()
Maar ik ga toch naar bed, voel me beroerd...![]()
Gauw beter worden Lobascaquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, Kurt is lief![]()
Verzin ff een leuke TT dan met je naam erin.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En van je een, twee, drie MINDER ZUIPEEEEEUUUH!!!!
Hihi, je zei "clitoris"quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Verzin ff een leuke TT dan met je naam erin.
Dat gedoe met "fallus" enzo..![]()
Dadelijk komen ze weer met "vla" aanzetten.![]()
Geen kwaad woord over vla hé...quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga toch niet tegen je liegen!?quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
had je dat vannacht niet kunnen zeggen?
Gewoon dát nemen waar je vanmorgen mee gestopt bent en je bent weer het "mannetje"....quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
had je dat vannacht niet kunnen zeggen?
Kut hè, uitkateren als dertiger.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, Kurt is lief![]()
Of was dat de penis van PYquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon dát nemen waar je vanmorgen mee gestopt bent en je bent weer het "mannetje"....![]()
Laat maar, we blaffen deze gewoon effe in 10 minuten vol.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik probeer mensen in de auto te krijgen, de temperatuur moet omhoog hiero.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Van de zesduizend wissels komen 1800 wissels niet door de 'APK-keuring', bevestigt een woordvoerster"
Die APK zit ook overal met z'n neus tussen hé....![]()
Als dat zo was geweest, was ze nu niet beroerd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of was dat de penis van PY![]()
Waar is global warming als je het nodig hebt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik probeer mensen in de auto te krijgen, de temperatuur moet omhoog hiero.![]()
de pen is leeg, nu digitaal zuigenquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Die sig van jou.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de pen is leeg, nu digitaal zuigen![]()
Af en toe is enige verhitting te vinden in het DGK subforum.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar is global warming als je het nodig hebt.
Gelukkig is de anti-aanbaklaag redelijk bestendig....quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Af en toe is enige verhitting te vinden in het DGK subforum.....![]()
Ze happen alleen nog niet echt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Af en toe is enige verhitting te vinden in het DGK subforum.....![]()
Eerst maar eens zien of die superstom komt volgende week.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:13 schreef Gert het volgende:
Volgens die superstom-dude is dat hele global warming gelul, en wordt het een zeer koude winter. En de komende jaren wordt het juist wat mínder warm.
Jammerrrrrrrrr !
Wat maakt het uit, die teringwereld overleeft al die tweebenige kneuzen sowieso wel....quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:13 schreef Gert het volgende:
Volgens die superstom-dude is dat hele global warming gelul, en wordt het een zeer koude winter. En de komende jaren wordt het juist wat mínder warm.
Jammerrrrrrrrr !
Ziet er niet naar uit......quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of die superstom komt volgende week. [ afbeelding ]
Die teringwereld komt nog wel aan de beurt als de zon een supernova wordt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, die teringwereld overleeft al die tweebenige kneuzen sowieso wel....
Ben bang dat Fok dat niet meer mee gaat krijgen.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Die teringwereld komt nog wel aan de beurt als de zon een supernova wordt.![]()
Nee, dankzij dat kan die fucked up mileulobby nu lekker je zakken leegkloppen....quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:24 schreef Py het volgende:
Hebben we al die jaren die spuitbussen voor jan lul leeggespoten dan![]()
Iemand heeft mij eens een rekensom laten zien van de hoeveelheid metaangas die door het schetenlatende deel van het dierenrijk sinds het onstaan van de aarde zou zijn geproduceerd. In zijn overtuiging is het de schuld van de natuur zelf dat de ozonlaag verdwijnt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dankzij dat kan die fucked up mileulobby nu lekker je zakken leegkloppen....![]()
![]()
En daar worden veel mensen errug rijk van...
Ooit eens gelezen dat wanneer al die rottende boomstammen die onder die bevroren toendra's in Rusland liggen boven het ijs komen dat er dan zoveel CO2 vrij gaat komen dat je dan je borst pas goed nat kunt maken. Nix geen koekhappen, happen naar lucht gaat het worden.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:31 schreef Py het volgende:
[..]
Iemand heeft mij eens een rekensom laten zien van de hoeveelheid metaangas die door het schetenlatende deel van het dierenrijk sinds het onstaan van de aarde zou zijn geproduceerd. In zijn overtuiging is het de schuld van de natuur zelf dat de ozonlaag verdwijnt.
![]()
Global warming -> hogere temperaturen -> smeltende toendra's -> borst nat makenquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ooit eens gelezen dat wanneer al die rottende boomstammen die onder die bevroren toendra's in Rusland liggen boven het ijs komen dat er dan zoveel CO2 vrij gaat komen dat je dan je borst pas goed nat kunt maken. Nix geen koekhappen, happen naar lucht gaat het worden.....![]()
Ik wil hier blijven.....heb wél karakter....quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:38 schreef Py het volgende:
[..]
Global warming -> hogere temperaturen -> smeltende toendra's -> borst nat maken![]()
Hoe staat het met de verkenningen op Mars? Kunnen we daar met een paar jaar al naar toe?
Ian heeft t nummer van de carelijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:41 schreef APK het volgende:
Waar komt de uitdrukking 'Maak je borst maar nat' eigenlijk vandaan?
Laat ze daar hun borst dan maar vast nat maken.quote:
Dat zou kunnen. Een mannetje of 3.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:38 schreef Py het volgende:
[..]
Global warming -> hogere temperaturen -> smeltende toendra's -> borst nat maken![]()
Hoe staat het met de verkenningen op Mars? Kunnen we daar met een paar jaar al naar toe?
Maar wat voor karakter. Dat van de onverschrokken held of dat van de eigenwijze struisvogel die weigert de feiten te accepteren?quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil hier blijven.....heb wél karakter....
Nee mars heeft een prettig klimaat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:46 schreef Py het volgende:
[..]
Maar wat voor karakter. Dat van de onverschrokken held of dat van de eigenwijze struisvogel die weigert de feiten te accepteren?![]()
Like they care.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Laat ze daar hun borst dan maar vast nat maken. [ afbeelding ]
O. Moet je daar in zo'n pak. Kunnen we net zo goed hier blijven dusquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee mars heeft een prettig klimaat.![]()
Ik accepteer het feit van tijdelijkheid en ga met opgeheven hoofd het eeuwige tegemoet zonder noemenswaardige sporen na te laten......quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:46 schreef Py het volgende:
[..]
Maar wat voor karakter. Dat van de onverschrokken held of dat van de eigenwijze struisvogel die weigert de feiten te accepteren?![]()
Niet op commandoquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:51 schreef Py het volgende:
[..]
O. Moet je daar in zo'n pak. Kunnen we net zo goed hier blijven dus![]()
Ian, kom er maar in met die stijve grappen.![]()
Je borst wordt vanzelf nat als je het water aan de lippen staat......quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:41 schreef APK het volgende:
Waar komt de uitdrukking 'Maak je borst maar nat' eigenlijk vandaan?
Is het een pop geworden?quote:
Jij mag casual.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:51 schreef Py het volgende:
[..]
O. Moet je daar in zo'n pak. Kunnen we net zo goed hier blijven dus![]()
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik accepteer het feit van tijdelijkheid en ga met opgeheven hoofd het eeuwige tegemoet zonder noemenswaardige sporen na te laten......
Jah, dat zal wel wat uithalen met die zeewaterspiegel die een meter of vier omhoog komt.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:59 schreef Py het volgende:
[..]
Mooi gesproken![]()
Je kan anders nog een steen verleggen in de rivier
Ik luister elke week naar "Nederland zingt" , vind dat een tof, opwekkend liederenfestijn.quote:
Je bent lief.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik luister elke week naar "Nederland zingt" , vind dat een tof, opwekkend liederenfestijn.![]()
Jij hoopt op sex met dat aandachtsdingetje?quote:
Over stalken gesproken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=O7OJY9eHiTY (was zojuist op twee)
zeg schei eens uit met je gekat, hij kan me toch gewoon negeren?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hoopt op sex met dat aandachtsdingetje? [ afbeelding ]
Waarom trek je mijn woorden in twijfelquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hoopt op sex met dat aandachtsdingetje? [ afbeelding ]
Die de voorrondes voor de jostiband niet hebben gehaaldquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:10 schreef Gert het volgende:
"Nederland zingt"..wat is dat dan? Kwijlen geestelijk gehandicapten kerstliedjes naast de microfoon?
VInden jullie het erg dat ik het af toe best mooi vind om er naar te luisteren.......ik heb wel iets met koren, ze klinken af en toe best mooi...quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:13 schreef Py het volgende:
[..]
Die de voorrondes voor de jostiband niet hebben gehaald![]()
Ik heb iets met koren als ze het Requiem lallen. Of dat nummer van Kraaijenhof meedoen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
VInden jullie het erg dat ik het af toe best mooi vind om er naar te luisteren.......ik heb wel iets met koren, ze klinken af en toe best mooi...![]()
Jemig, daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen NMNS? Wat een arrogantie van die knakkers, alsof zij bepalen wat jij wel of niet leuk of mooi mag vinden. Nou, dikke vinger, maak je zelf uit hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
VInden jullie het erg dat ik het af toe best mooi vind om er naar te luisteren.......ik heb wel iets met koren, ze klinken af en toe best mooi...![]()
Ligt er volledig aan wat ze zingen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar is volgens eigen zeggen een vrouw.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lurkertje is conflictmijdend en gewoon lief, dat is feitelijk....
Nou ja, na gisteren zit ik een beetje in m'n hok hé. Moet mij een beetje voorzichtig opstellen tussen al die haantjes hier, die geen mogelijkheid onbenut laten om je een schop te geven, Zo zijn ze nu eenmaal.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:18 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jemig, daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen NMNS? Wat een arrogantie van die knakkers, alsof zij bepalen wat jij wel of niet leuk of mooi mag vinden. Nou, dikke vinger, maak je zelf uit hoor.
En de Joduh staan 1-0 voor tegen Guus!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Schotland - Italië...1-1 voor hen die niets beters te doen hebben..
Shit....jammer, welke zender?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
En de Joduh staan 1-0 voor tegen Guus! [ afbeelding ]
Heb jij iets met voetbal?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:29 schreef beroepslurker het volgende:
hoezo?
Yes!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
En de Joduh staan 1-0 voor tegen Guus! [ afbeelding ]
O, net 1-1 geworden dan !quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Schotland - Italië...1-1 voor hen die niets beters te doen hebben..
Ik volg de stand via een livescore site: http://futbol24.comquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Shit....jammer, welke zender?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:35 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wist wel dat er zoiets zou komen![]()
We hebben een overeenkomst...quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:34 schreef Gert het volgende:
[..]
O, net 1-1 geworden dan !
Spannend.
Ik ben voor Schotland.![]()
Alleen met Ajax, komt door mijn vader, altijd Ajax, Ajax Ajax en ja, dan ga je toch mee hè?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij iets met voetbal?
Wordt een gelijkspel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben een overeenkomst...
Ja, ik volg je...Maar hey, het is echt nooit te laat om een fout te herstellen.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:39 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Alleen met Ajax, komt door mijn vader, altijd Ajax, Ajax Ajax en ja, dan ga je toch mee hè?
Maakt niet uit, dan geeft de scheids Italie een pingel in de laatste minuut.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, maar die schotten krijgen kansen op meer.
Mjah ik liep op het centraal zo'n vent met een sandwichbord tegen waarop stond of we een topic vol wilden spammen binnen 10 min....ik heb er nog hard voor moeten hollen om mijn steentje bij te kunnen dragen.quote:
Nee, blijf bij Ajax...eens fan, altijd fanquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik volg je...Maar hey, het is echt nooit te laat om een fout te herstellen.....
Keep up the good work!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah ik liep op het centraal zo'n vent met een sandwichbord tegen waarop stond of we een topic vol wilden spammen binnen 10 min....ik heb er nog hard voor moeten hollen om mijn steentje bij te kunnen dragen.![]()
Ik dacht dat je fan van NMNS was......quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:42 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, blijf bij Ajax...eens fan, altijd fan![]()
Kun je een beetje voetballen dan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je fan van NMNS was......![]()
Speel nog wel es op de man i.p.v. op de bal.....grossier in rode kaarten.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:44 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kun je een beetje voetballen dan?
hmm..ik zie net datquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Keep up the good work! [ afbeelding ]
Is dat Britneyquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmm..ik zie net dat [ afbeelding ] er nog tussen had gemoeten......![]()
Nope...da is brit niequote:Op zaterdag 17 november 2007 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat Britney
Lijkt me best wel cool om Britney te daten, altijd gratis drugs.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:46 schreef beroepslurker het volgende:
Nou, het is weer een mannenonderonsje....voetbal en tieten, later!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:46 schreef beroepslurker het volgende:
Nou, het is weer een mannenonderonsje....voetbal en tieten, later!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fuck zeg, die APK heeft een gave.....2-1 Italie
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zet nog ff wat bier voor ons neer voor je de deur uit gaat mop.![]()
![]()
Staat er stupid op mijn voorhoofd?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zet nog ff wat bier voor ons neer voor je de deur uit gaat mop.![]()
![]()
1-2quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:41 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan geeft de scheids Italie een pingel in de laatste minuut.![]()
Nope..maar je bent toch een squaw ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Staat er stupid op mijn voorhoofd?![]()
Ik weet dat jij kickt op die sudako's enzo, maar van 'a20061725233456' kan ik geen chocolade maken.quote:
Loosert!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:52 schreef Gert het volgende:
1-2
wilde op het moment dat ze net 1-2 maakten 50 euro inzetten, en 300 verdienen.
Bleek ik niet ingelogd en toen ik dat 10 seconden later gedaan had was, de odd al 1.05![]()
Je begint ook bij de oplossing......je moet starten bij het raadselquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet dat jij kickt op die sudako's enzo, maar van 'a20061725233456' kan ik geen chocolade maken.![]()
Anders nog iets van Uw dienst ? Paar kinderen baren zonder een kik te geven?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope..maar je bent toch een squaw ?Stel niet zoveel vragen en doe gewoon waar de heer je voor geschapen heeft.
![]()
Lithaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Neuh hoor...that'll be all.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Anders nog iets van Uw dienst ? Paar kinderen baren zonder een kik te geven?![]()
Niks verloren hoor.quote:
Zo te lezen, kun je er beter ook een glas water en een aspirine bij nemen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:04 schreef Lobasca het volgende:
Zal ik maar koffie zetten?
Neuh.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:04 schreef Lobasca het volgende:
Jappieeeeeeeequote:Op zaterdag 17 november 2007 19:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lithaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
En we kunnen het wel zonder bovenstaande "rand"verschijnselen in de zin doen vind je ook niet.![]()
![]()
Leef je weer/nog?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:04 schreef Lobasca het volgende:
Zou dat helpen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo te lezen, kun je er beter ook een glas water en een aspirine bij nemen.![]()
Tenzij er in die zin een beperking van het zicht door kleine in de lucht zwevende waterdruppeltjes plaatsvond, zou dat werkwoord wel een t-tje minder kunnen gebruiken.quote:
ApeeKennende had ie er dan tevens wel voor gezorgd ergens een tegenbet te plaatsen voor laten we zeggen 3 uur en een kwartier.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jappieeeeeeee![]()
De boodschap was wel duidelijk ja.Hoop dat APK er geen geld op had gezet, want die 10 min zijn al lang voorbij.
Jij zit ook naar de oplossing te kijken!quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenzij er in die zin een beperking van het zicht door kleine in de lucht zwevende waterdruppeltjes plaatsvond, zou dat werkwoord wel een t-tje minder kunnen gebruiken.![]()
Daar moet je gewoon weer doorheen drinken, toch?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dacht werkelijk dat ik het aan mijn hart had...
Begin jij nou ook al met die lelijke zwakzinnige kutsmileys?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:12 schreef APK het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon weer doorheen drinken, toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al met die lelijke zwakzinnige kutsmileys?![]()
Ik was nog niet bij de volgende opgave.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenzij er in die zin een beperking van het zicht door kleine in de lucht zwevende waterdruppeltjes plaatsvond, zou dat werkwoord wel een t-tje minder kunnen gebruiken.![]()
"Burp" ..ga jij weer eens een nieuwe halen wil je!quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was nog niet bij de volgende opgave.![]()
Wat zijn de SC-heren trouwens poetisch tegenwoordig. Vooral als het over het weer gaat.![]()
Komt door de bladeren die vallen, de echte kwaliteit komt dan naar boven, de rest stort zich onder de voortrazende intercity Zwolle-Amersfoortquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was nog niet bij de volgende opgave.![]()
Wat zijn de SC-heren trouwens poetisch tegenwoordig. Vooral als het over het weer gaat.![]()
Dit moet een grap zijn?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:18 schreef Jappie het volgende:
BTW...mag ik bij deze even gebruik maken van de gelegenheid om Ian te complimenteren met zijn uitermate nuttige modwerk in de COS hedenmiddag.![]()
Foutloos!quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Burp" ..ga jij weer eens een nieuwe halen wil je!![]()
Lief klein schnitzeltjequote:
Sorry..geen tijd meer voor nutteloze beleefdheden en anderzins vrouwvriendelijke nonsens.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Foutloos!Jij mag vandaag het bord schoonmaken.
![]()
Ha NMNS, je bent de nacht zonder kleerscheuren doorgekomen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt door de bladeren die vallen, de echte kwaliteit komt dan naar boven, de rest stort zich onder de voortrazende intercity Zwolle-Amersfoort
Zit er bij in gescheurde kleren, blauwe plekken, voet in het gips, gekneusde arm en wat pleisters links en rechts.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ha NMNS, je bent de nacht zonder kleerscheuren doorgekomen?![]()
Moeten we vaker doen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit er bij in gescheurde kleren, blauwe plekken, voet in het gips, gekneusde arm en wat pleisters links en rechts.....
Edoch, er zijn er die zichzelf onder tafel gezopen hebben en er zeker niet minder last van hebben......Dat vernam ik tijdens een kop koffie die we hedenmiddag samen genuttigd hebben tijdens de evaluatie....![]()
Je zou je eigen sig misschien iets vaker moet opvolgen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit er bij in gescheurde kleren, blauwe plekken, voet in het gips, gekneusde arm en wat pleisters links en rechts.....
Edoch, er zijn er die zichzelf onder tafel gezopen hebben en er zeker niet minder last van hebben......Dat vernam ik tijdens een kop koffie die we hedenmiddag samen genuttigd hebben tijdens de evaluatie....![]()
sperma geeft inderdaad nogal wat vlekken... spuit jij je schoenen ook met high-tech impregneersprayquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Die oude debiel moet met zijn poten van mijn schoeisel blijven.
Je hebt 100 procent gelijk, maar het kan geen kwaad om af en toe een steen in de vijver te mikken....het is leerzaam om dan te zien wat het met je omgeving doet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je zou je eigen sig misschien iets vaker moet opvolgen...Is vast veel veiliger.
ploontjequote:Op zaterdag 17 november 2007 21:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
sperma geeft inderdaad nogal wat vlekken... spuit jij je schoenen ook met high-tech impregneerspray![]()
Sowieso is met stenen gooien pwnend.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt 100 procent gelijk, maar het kan geen kwaad om af en toe een steen in de vijver te mikken....het is leerzaam om dan te zien wat het met je omgeving doet.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sowieso is met stenen gooien pwnend.
Kutpopcorn.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij gooit met popcorn, dat komt never nooit niet aan.....
ned 3 is schaatsenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dzjee, wat een kut wedstrijd weer......33 minuten 0-0, hoe is het toch mogelijk....
Ja, daar zit ik echt op te wachten: schimmelquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:55 schreef Polonium-120 het volgende:
sinterklaas is gekomen op zijn schimmelen als jij je schoen zet komt ie ook bij jou
![]()
Jonguh!!!!!!! Er liggen allemaal pucks op de baan...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Schaatsen is geen sport als er geen puck bij komt kijken.![]()
Maar ze beuken elkaar niet tegen de boarding of wel!?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jonguh!!!!!!! Er liggen allemaal pucks op de baan...![]()
Af en toe wel... Maar beoefen jij zelf ijshockey?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ze beuken elkaar niet tegen de boarding of wel!?
Allemaal prutsers die zich geen fiets of auto kunnen veroorloven....quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:16 schreef beroepslurker het volgende:
Ik hou van de marathon, de mannen van de lange adem, stoer
Ik moet toch ergens mijn agressie kwijt?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Af en toe wel... Maar beoefen jij zelf ijshockey?
Hatzee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allemaal prutsers die zich geen fiets of auto kunnen veroorloven....![]()
Duitsers genoeg toch.....52 miljoen dacht ik....quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn agressie kwijt?
Ik ben bijna nooit kwaad op Duitsers.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duitsers genoeg toch.....52 miljoen dacht ik....
Heb jij agressie in je dan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn agressie kwijt?
Glaasje water, mop.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik tap zelf, schat.
Moet ik wat voor je meenemen?
Ze zijn meestal vriendelijker en socialer dan die kut nederlanders...dat is wel een belevingsfeitjequote:Op zaterdag 17 november 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit kwaad op Duitsers.
Koevermans lijkt op Lange Frans...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Rust 1-0 Koevermans
Verrek, nou je het zegt.....redelijk veel zelfs...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Koevermans lijkt op Lange Frans...
Ik dacht dat je zo min mogelijk sporen wilde achterlaten?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt 100 procent gelijk, maar het kan geen kwaad om af en toe een steen in de vijver te mikken....het is leerzaam om dan te zien wat het met je omgeving doet.
Als jij een steen in de vijver mikt, golft het dan tien jaar later nogquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo min mogelijk sporen wilde achterlaten?![]()
Hangt er vanaf hoe groot de steen is?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als jij een steen in de vijver mikt, golft het dan tien jaar later nog![]()
wanneer heb jij een steen in de zee gegooitquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als jij een steen in de vijver mikt, golft het dan tien jaar later nog![]()
Whehehe.quote:
Ssssssssssssssstttttt...hij slaapt...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Whehehe.![]()
Heb nog ff een tientje binnengehaald met een lay op Guus.![]()
nooit....beperk het tot lege bierblikjes en af toe wat flessenpost....quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wanneer heb jij een steen in de zee gegooit![]()
Wat is dat toch met jou. Twee meter sneeuw valt daar in één keer, stenen zo groot dat ze vijvers blijvend laten golven....quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe groot de steen is?![]()
Gelukkig maken posts op FOK! geen geluid. 6)3quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ssssssssssssssstttttt...hij slaapt...
op andere fora wel?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig maken posts op FOK! geen geluid. 6)3
Swordfish is de enige dat je haar tieten volledig naakt ziet dacht ik?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die was ook lekker ja..![]()
...maar nee..nu ist Catwoman.
![]()
Nee, ik hap niet...geen zin inquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Allemaal prutsers die zich geen fiets of auto kunnen veroorloven....![]()
Biertje?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:40 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, ik hap niet...geen zin in![]()
Gelijk heb je!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:40 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, ik hap niet...geen zin in![]()
Teveel Discovery gekeken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou. Twee meter sneeuw valt daar in één keer, stenen zo groot dat ze vijvers blijvend laten golven....![]()
owwneeeeee..er zijn er meer....quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Swordfish is de enige dat je haar tieten volledig naakt ziet dacht ik?
En Catwoman is technisch gezien een hele slechte film.
Heeft ook afgrijselijk weinig gedaan in de bios.
Zelfs geen animo voor de filmposters.
Ik heb geloof ik maar een stuk of 3 dvd's met haar.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
owwneeeeee..er zijn er meer....en ook waarin je haar tijdens de daad mag bewonderen.....
![]()
en fuck the verhaallijnen en wat al niet meer....we hebben het over Halle Berry
![]()
![]()
Denk het niet, maar op MSN wel, als je dat er niet af sloopt.quote:
Who cares...druk je toch gewoon op repeat...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik maar een stuk of 3 dvd's met haar.![]()
Alstu: http://halleberry.fol.nl/quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
owwneeeeee..er zijn er meer....en ook waarin je haar tijdens de daad mag bewonderen.....
![]()
en fuck the verhaallijnen en wat al niet meer....we hebben het over Halle Berry
![]()
![]()
Die functieknop heb ik nooit zo goed begrepen, wie wil nu twee keer, achter elkaar, hetzelfde zien.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Who cares...druk je toch gewoon op repeat...![]()
Ik vind haar niet zo speciaalquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Who cares...druk je toch gewoon op repeat...![]()
Uiteraard is die knop enkel en alleen voor beginnend filmmakers bedoeld die daarmee op zoek kunnen naar evt fouten van hun grote idolen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die functieknop heb ik nooit zo goed begrepen, wie wil nu twee keer, achter elkaar, hetzelfde zien.....
Oh, thnx...heeft het positieve resultaten als gevolg.....?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard is die knop enkel en alleen voor beginnend filmmakers bedoeld die daarmee op zoek kunnen naar evt fouten van hun grote idolen.![]()
Knuffel jij ook bomen ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh, thnx...heeft het positieve resultaten als gevolg.....?
Zolang je je poot maar niet vergeet op te tillen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeik er meestal tegen aan......weet ook niet goed waarom, doe het gewoon....![]()
quote:
Dus daarom loop je in mijn bos rond?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeik er meestal tegen aan......weet ook niet goed waarom, doe het gewoon....![]()
Dat of hij is op zoek naar bijziende eekhoorntjes...quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus daarom loop je in mijn bos rond?![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus daarom loop je in mijn bos rond?![]()
Zeg jij nu dat Talitha een bijziend eenkhoorntje is...quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat of hij is op zoek naar bijziende eekhoorntjes...![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je die racistische mof ook weer.![]()
Zeg jij nu dat Talitha een eikelbijter is ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat Talitha een bijziend eenkhoorntje is...![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je die racistische mod ook weer.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat Talitha een eikelbijter is ?![]()
Is vreulen een negerin dan?quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat Talitha een bijziend eenkhoorntje is...![]()
Zeg Knabbel en Babbel, zoek jullie eigen eikels maar.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat Talitha een eikelbijter is ?![]()
Gevondenquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
Zeg Knabbel en Babbel, zoek jullie eigen eikels maar.![]()
Heeeeeeee Aaaaaaffquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:18 schreef fashionably_late het volgende:
ja ik zag APK in de TT staan...dusssee...![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
Wil je wat drinken, Lithski?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
Zodra iemand dat zegt, ben ik op m'n hoede.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe eens niet zo afstandeljk.....'k heb het beste met je voor....
![]()
Retteketet !quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:18 schreef fashionably_late het volgende:
ja ik zag APK in de TT staan...dusssee...![]()
![]()
![]()
Don't worry, ben ongeveer in dezelfde staat als jij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |