IJs is van de dooie, ik van de levende..quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef FJD het volgende:
Wie het laatst remt, is het eerst thuis!
Net even gebodyboard. Lachen man! Jammer dat het zo koud was. Op het strand 28 graden maar de laatste keer dat ik in zulk koud water heb gelegen was tijdens de Nieuwjaarsduik op ScheveningenWel een paar schitterende foto's gemaakt voor Bibber
Echt mooi! en nog een paar beestjes voor Urs en IJs
Voordeel van de foto is dat ze levend zijn maar dood lijkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:19 schreef ursel het volgende:
IJs is van de dooie, ik van de levende..
Nee zeker niet. Maar als ik links rij om iemand in te halen en jij gaat kleven ben jij fout.quote:Op zondag 18 november 2007 02:30 schreef Stefan740 het volgende:
Frankie is typisch zon gast die links blijft hangen en waar je dan moet kleven en met je xenon knipperen om er voorbij te kunnen?![]()
![]()
![]()
quote:"Ik word soms ziek van mezelf als ik mezelf hoor praten", sprak de voormalige bondscoach met de nodige zelfkennis. "Ik heb het gevoel dat ik steeds dezelfde verhalen vertel. Dat komt omdat er in de afgelopen vier jaar niet veel bij Oranje is veranderd. De mensen thuis zullen ook wel eens hebben gedacht: 'Daar heb je die Van Gaal weer'. Het is daarom beter dat ik stop."
Wehe.. Ow, ow Den Haag, homo-stad achter de duinenquote:Op zondag 18 november 2007 12:09 schreef ursel het volgende:
Oooh, fer, we moeten nog aan het werk. Een hoop te regelen voor organisatie van 2009..
Den Haag Roze Stad in 2009
Bij lange na niet. Daar moet je meer voor doenquote:
Pas vanaf 60 wordt het weer echt mooiquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:49 schreef Viro het volgende:
Tering wat een heleboel Verveelde Posts hier![]()
@ jorrit : Omg Naruto wordt nog spannender. K ben al bij ep 56 (Season 3). In dit tempo zal ik je makkelijk bij kunnen houden
Duurt nog ff maar dan kom je toch eindelijk ook een keer hierheen.. nog maar 1.5 jaar..quote:Op zondag 18 november 2007 13:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wehe.. Ow, ow Den Haag, homo-stad achter de duinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |