IJs is van de dooie, ik van de levende..quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef FJD het volgende:
Wie het laatst remt, is het eerst thuis!
Net even gebodyboard. Lachen man! Jammer dat het zo koud was. Op het strand 28 graden maar de laatste keer dat ik in zulk koud water heb gelegen was tijdens de Nieuwjaarsduik op ScheveningenWel een paar schitterende foto's gemaakt voor Bibber
Echt mooi! en nog een paar beestjes voor Urs en IJs
Voordeel van de foto is dat ze levend zijn maar dood lijkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:19 schreef ursel het volgende:
IJs is van de dooie, ik van de levende..
Nee zeker niet. Maar als ik links rij om iemand in te halen en jij gaat kleven ben jij fout.quote:Op zondag 18 november 2007 02:30 schreef Stefan740 het volgende:
Frankie is typisch zon gast die links blijft hangen en waar je dan moet kleven en met je xenon knipperen om er voorbij te kunnen?![]()
![]()
![]()
quote:"Ik word soms ziek van mezelf als ik mezelf hoor praten", sprak de voormalige bondscoach met de nodige zelfkennis. "Ik heb het gevoel dat ik steeds dezelfde verhalen vertel. Dat komt omdat er in de afgelopen vier jaar niet veel bij Oranje is veranderd. De mensen thuis zullen ook wel eens hebben gedacht: 'Daar heb je die Van Gaal weer'. Het is daarom beter dat ik stop."
Wehe.. Ow, ow Den Haag, homo-stad achter de duinenquote:Op zondag 18 november 2007 12:09 schreef ursel het volgende:
Oooh, fer, we moeten nog aan het werk. Een hoop te regelen voor organisatie van 2009..
Den Haag Roze Stad in 2009
Bij lange na niet. Daar moet je meer voor doenquote:
Pas vanaf 60 wordt het weer echt mooiquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:49 schreef Viro het volgende:
Tering wat een heleboel Verveelde Posts hier![]()
@ jorrit : Omg Naruto wordt nog spannender. K ben al bij ep 56 (Season 3). In dit tempo zal ik je makkelijk bij kunnen houden
Duurt nog ff maar dan kom je toch eindelijk ook een keer hierheen.. nog maar 1.5 jaar..quote:Op zondag 18 november 2007 13:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wehe.. Ow, ow Den Haag, homo-stad achter de duinen
K ben gisteren gestopt bij ep 60, vandaag maar eens Assassin's Creed spelen. K heb em donderdag in huis gehaald maar niet meer dan 10 minuten gespeeldquote:Op zondag 18 november 2007 14:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Pas vanaf 60 wordt het weer echt mooi
En ik ga nu even 34 van Shippuuden kijken
Fer, je heb al een vriendin..quote:Op maandag 19 november 2007 07:22 schreef FJD het volgende:
Homos
Gister naar de kerk geweest in een townshipWas mooi, gingen ze allemaal voor je klappen en er was ook een geweldig groepsknuffelachtig iets. Ging iedereen gewoon de kerk rond om elkaar te knuffelen en een hand te geven, geweldig
Stond er halverweg een klein meisje aan m'n broekspijp te trekken
Waar blijven de foto's nou..quote:'s Middags nog even de Tafelberg op geweest, vorige keren waaide het te hard. Was wel een erg gaaf uitzicht. Vandaag gaan we pinguins spotten op BouldersbeachDan ook nog Kaap de Goede Hoop, nog een paar van die dingetjes en dan op naar Johannesburg daar slapen en dan op safari
We spotten beestjes non-stop
-edit-
Ow ja en het NL elftalTe kansloos voor woorden, gelukkig konden we het niet zien, downstream is te traag voor een fatsoenlijke stream maar we hebben niets gemist als ik dat zo hoor.
hoe was het in frieslandquote:Op maandag 19 november 2007 08:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mogguh
Beidequote:Op maandag 19 november 2007 09:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Letterlijk of figuurlijk ??
bronquote:Het lijkt de De Krom gewoon een leuk idee om met een eigen tekst op de nummerplaat rond te rijden in een tijd waarin we "bijna niks meer mogen van het kabinet".
Oe.. dan moet ik er ook maar snel eentje halen..quote:Op maandag 19 november 2007 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
Ur mr gay... Of Nintendo zegt zo dat de Wii-gamers gay zijn...Het is iig iets te toevallig...
quote:Op maandag 19 november 2007 10:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ferdi wat doe je daar allemaal???
[upd] Zuid-Afrikanen willen Grolsch overnemen
tering hey je zou er maar flink aandelen in hebben. fokkin aandeelstijging van 75% op de beursquote:Op maandag 19 november 2007 10:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ferdi wat doe je daar allemaal???
[upd] Zuid-Afrikanen willen Grolsch overnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |