Of een kier tegen je raam.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:43 schreef Pheno het volgende:
Beter dan een raam op je kier.
www.monsterboard.nlquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:28 schreef JDude het volgende:
"Weet u waar de thermo staat?"
Oh? Enlighten me later.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:27 schreef JDude het volgende:
Tandje. Standje.
Tsja, raar genoeg mis ik een beetje een stukje sociaal doen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:32 schreef Q. het volgende:
Dan ga je niet naar de kroeg.
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Tsja, raar genoeg mis ik een beetje een stukje sociaal doen.
Ja, och. Ik zit nu aan de wetenschappelijke teksten over de relatie tussen het Romeinse rijk en haar pereferie, en met mij mijn complete studie, dus ik klaag niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:17 schreef cerror het volgende:
Godverdegrafhoerenkotsendekankerzaterdagavond.
Al m'n vrienden zitten thuis te slapen of zitten bij hun neukertjes god mag weten waar en ik wil niet alleen de kroeg in.
Normale mensen kunnen dan niet uit ivm werk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zaterdagavonden zijn overschat, als er ook donderdagen en vrijdagen zijn.
Ik moet vrijdag ook gewoon netjes om 9 uur daar zitten, mijn beste Q.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen dan niet uit ivm werk.
Normale mensen zuipen gewoon en hebben maling aan hun werk van de volgende ochtend.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Normale mensen kunnen dan niet uit ivm werk.
En die wonen onder een brug?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Normale mensen zuipen gewoon en hebben maling aan hun werk van de volgende ochtend.
Precies. 2 asperines voor het slapen, 2 bij het wakker worden, en verder moet je hele omgeving even een uurtje een flinke poliep op de stembanden krijgen, en dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Normale mensen zuipen gewoon en hebben maling aan hun werk van de volgende ochtend.
Ach ja. True.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, och. Ik zit nu aan de wetenschappelijke teksten over de relatie tussen het Romeinse rijk en haar pereferie, en met mij mijn complete studie, dus ik klaag niet.
Zaterdagavonden zijn overschat, als er ook donderdagen en vrijdagen zijn.
Asperinesquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies. 2 asperines voor het slapen, 2 bij het wakker worden, en verder moet je hele omgeving even een uurtje een flinke poliep op de stembanden krijgen, en dan is er niks aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |