Haar hele optreden in DGK was haast een advertentie om zo'n dubieus type aan te trekken. Dat krijg je als je lijdt aan zelfoverschatting, dan ben je kwetsbaar voor oplichters die je stroop om de mond smeren. Ik kan er geen medelijden mee hebben moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:21 schreef dgkhater het volgende:
...
Nu wil er volgens mij geen hond haar interviewen, dus voor de meesten zal het wel een raadsel blijven waarom ze aan de grond zit. Vanochtend kwam ik het gehele verhaal tegen over die Natasia.
http://devriendenvanmatt.wordpress.com
quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:25 schreef dgkhater het volgende:
Verrek dat is ook waar..maar zou jij willen betalen om met haar in de koffer te duiken?
Of zichzelf door een hufterproof bushokje tieft.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:51 schreef snarfbreda het volgende:
Ik zou alleen geld geven als ze der bek dichthoud.
Die zat toch met haar centen feest te vieren in Suriname, met een vriendin en waarschijnlijk nog wat buitenvrouwen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:04 schreef carloe34 het volgende:
Zou dit over Wilgo van Natas gaan?![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_gevonden.html?p=3,2
Beveiliger voor een broodjeszaak, alwaar hij iedere nacht het pand bewaakte?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:04 schreef carloe34 het volgende:
Zou dit over Wilgo van Natas gaan?![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_gevonden.html?p=3,2
Broodjeszaak 't Puntje / Wippolder.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:51 schreef Syrrus het volgende:
[..]
Beveiliger voor een broodjeszaak, alwaar hij iedere nacht het pand bewaakte?
WAT IS DIT????????????????????
Broodje Aap?!quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:21 schreef dgkhater het volgende:
Tuurlijk zijn de broodjeszaken in NL wel de plaatsen van de onderwereld. Ook die gasten moeten eten natuurlijk. Geen wonder dat die Natasia een broodjeszaak wilde beginnen.
Je moet wel een ranzige pervert zijn, als je hiermee... gadverdámme.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:46 schreef Dianne_h.l.fan het volgende:
ze kan terug naar haar werkplek achter het centraal stasion,amanda en naadje komen haar wel helpen met geld te verdienen![]()
![]()
![]()
Misschien kan ze wel heel goed "buizen" met die grote smoel van 'r.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet wel een ranzige pervert zijn, als je hiermee... gadverdámme.![]()
[ afbeelding ]
teeezzzz wat is er met haar ogen gebeurdquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet wel een ranzige pervert zijn, als je hiermee... gadverdámme.![]()
[ afbeelding ]
Ze kan ongetwijfeld goed een trein koppen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien kan ze wel heel goed "buizen" met die grote smoel van 'r.
Aan die misvormde zwakzinnige smoel te zien, heeft ze al een keer geoefend.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze kan ongetwijfeld goed een trein koppen.
Weet je dit boeit mij echt voor geen meter maar bewijst andermaal dat negers iets meer liegen dan gewone autochtone mensen. En waarom ze financieel aan de grond zou zitten is toch simpel? Er goed uitzien en je "image" in stand houden is voor dat soort mensen belangrijker dan 'gewoon' doen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:21 schreef dgkhater het volgende:
Vorige week stond in de telegraaf een stuk waarin Natasia zei dat ze erg hard geld nodig is, en daarom ze betaald wil worden voor evt. interviews.
Nu wil er volgens mij geen hond haar interviewen, dus voor de meesten zal het wel een raadsel blijven waarom ze aan de grond zit. Vanochtend kwam ik het gehele verhaal tegen over die Natasia.
http://devriendenvanmatt.wordpress.com
Het probleem achter het CS is dat er grootscheeps verbouwd wordt en erg geen afwerkplek meer is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:46 schreef Dianne_h.l.fan het volgende:
ze kan terug naar haar werkplek achter het centraal stasion,amanda en naadje komen haar wel helpen met geld te verdienen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:08 schreef tgs. het volgende:
[..]
Weet je dit boeit mij echt voor geen meter maar bewijst andermaal dat negers iets meer liegen dan gewone autochtone mensen. En waarom ze financieel aan de grond zou zitten is toch simpel? [..]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:08 schreef tgs. het volgende:
[..]
Weet je dit boeit mij echt voor geen meter maar bewijst andermaal dat negers iets meer liegen dan gewone autochtone mensen.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |