abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54669004
Ik wist wel dat die rat een rat was.. maar zo vies. achterbaks, gemeen en onmenselijk... nee, zover wilde ik niet gaan...

Dat hij twijfelde om Sylvia haar 12 uur te geven vond ik al bizar, maar omdat hij het uiteindelijk wel deed dacht ik dat die jongen toch nog iets menselijks in zich had...

"normaal" denkende mensen zouden een stemming voor een 12-uur nooit blokkeren, ongeacht wat je verleden is met zo'n persoon... Iemand is dood, afscheid nemen en je respect betonen aan die persoon en zijn familie, daar is een begravenis/ crematie een ideale gelegen voor.

In dit geval wilde Huub geen 12-uur aanvragen omdat hij dacht dat de stemming geblokkeerd zou worden en omdat hij geen TV wilde maken over de rug van de overledene... De band met de persoon en zijn omgeving was ook niet dusdanig dat hij daarvoor de kooi zou verlaten. In mijn ogen vrij logisch, die man was oud, je gaat naar de begravenis en dan? Je krijgt hem er niet mee terug en jij hebt wel de kans van je leven verspeeld.
Voor Huub was deze persoon toch zo belangrijk dat hij (op aanraden van het hokje) op het laatste moment toch een 12 uur gevraagd heeft. Zoals ik Huub ken heeft hij zich in de stemming heel respectvol gedragen, hij had er makkelijk een huge item van kunnen maken. Uit respect naar de overledene heeft hij dat niet gedaan.

Amanda heeft totaal geen relativeringsvermogen. Volgens mij vindt ze wat Huub haar heeft aangedaan erger dan wat die ene kerel bij d'r zusje heeft geflikt. Dat zij de stemming in eerste instantie zou blokkeren was te verwachten.
Brian daarentegen kan tot zekere hoogte wel relativeren, ook in dit geval. Maar volgens zijn dit voor hem DE momenten om zware tegenstanders weg te kunnen krijgen. Hij probeerde het met Sylvia en nu met Huub. Als je op deze manier het spel speelt ga je echt over lijken.
Ik had van Brian verwacht dat hij Amanda zou laten inzien dat ze onredelijk was en dat ze Huub toch maar de 12 uur zou moeten geven. In plaats daarvan maakt hij opmerkingen als: "Binnenkort heb je je jaardag, ga je dan toch ff langs z'n kist"
Sorry hoor, maar in mijn ogen spoor je dan echt niet! Dan ben je totaal verknipt en dat komt niet door de kooi, dan heb je gewoon een verrotte persoonlijkheid en om met Huub's woorden te spreken: een inktzwart karma.

Huub is zeker geen lieverdje en heeft bij mij op bepaalde punten ook echt afgedaan, maar ik weet 100% zeker dat hij zijn grootste vijand nog een 12 uur zou gunnen, zelfs na vanacht.
Als Brian Amanda had omgepraat had Dennis de 12 uur ook wel gegeven, vermoed ik.

Om maar met Brian's woorden af te sluiten:
What goes around comes around!

Maar voor vanaond ben ik bang dat Amanda als beloning lekker naar de playboy mansion mag
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  zaterdag 17 november 2007 @ 12:38:55 #2
196280 Dragline
He's a world-shaker
pi_54671308
+1 Maar vlak Amandel ook niet uit. Dat is een vals kreng, vol van zelfoverschatting. Dat ze ook nog eens is gezegend met rudimentaire hersenen maakt haar extra gevaarlijk. Kortom: de ideale partner voor een missing link als Brian.

Ik ben geen Huub-fan, ik vind Jaap de laatste tijd leuker, maar ik hoop dat hij het spel nu ook eens wat harder gaat spelen. Hoe moeilijk kan het zijn om Brian en zijn sloerie, zelfs binnen de door Febo bijgestelde regels, helemaal gek te maken?
pi_54677487
, en nu de normaal leesbare uitvoering voor de niet-streamer.

Ik snap er he-le-maal niks van .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 17 november 2007 @ 19:36:58 #4
16305 Jappie
parttime reverend
pi_54678896
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
, en nu de normaal leesbare uitvoering voor de niet-streamer.

Ik snap er he-le-maal niks van .
Brian is een egocentrische lul.
pi_54682061
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:36 schreef Jappie het volgende:

[..]

Brian is een egocentrische lul.
Thanx , maar iets met een begrafenis . Wie is er dood?
  † In Memoriam † zondag 18 november 2007 @ 15:41:26 #6
128220 Peter6000
pi_54694931
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Thanx , maar iets met een begrafenis . Wie is er dood?
Een kennis van Huub.

Volkomen terecht heeft Amanda tegengehouden dat Huub hiervoor 12 uur verlof krijgt. Die verloven zijn bedoeld voor echt ernstige dingen: zoals familie-omstandigheden of hele close vrienden die ernstig ziek zijn of sterven.
Sociaal naar de medemiljonairs toe, van Amanda: dat ze de verloven voor ernstigere zaken bewaart.

Huub kan daar niet tegen, en loopt al sinds gisterenmiddag met geweld te dreigen (hij heeft het waanidee dat hij fysiek sterker is dan Brian), en met ziektes te schelden. Als een verongelijkte kleuter die geen verlies kan incasseren.
Lieke en Jaap proberen wel op Huub in te praten, maar Huub is er doof voor.

Je ziet Lieke denken: "Als DGK is afgelopen, hoef ik dit egocentrische mannetje nooit meer te zien'.
Je ziet Jaap denken: "Wat is Huub toch een onderontwikkelde lul".
  zondag 18 november 2007 @ 15:59:13 #7
196280 Dragline
He's a world-shaker
pi_54695344
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:41 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Sociaal naar de medemiljonairs toe, van Amanda: dat ze de verloven voor ernstigere zaken bewaart.

... ................

Het enige sociale aan Amanda is de wijze waarop ze zich presenteert aan de wereld: haar kleding, make-up en haar oliedomme, naïeve uitspraken. Ik kan me voorstellen dat ze haar indirecte omgeving regelmatig de lachstuipen bezorgt. Dat zou je sociaal kunnen noemen, al heeft ze daar zelf geen notie van. Als je familie van haar bent lijkt me het overigens minder grappig, eerder genant.

Verder zou je kunnen zeggen dat ze heel sociaal naar Brian toe is. Er zullen niet veel vrouwen zijn die zich door hem anaal willen laten uitwonen terwijl hij hen de keel dichtknijpt of hun kop laten gebruiken als gereedschap voor de verbouwing van een badkamerwandje. Persoonlijk zou ik dat laatste niet sociaal willen noemen, eerder zielig...
pi_54695697
Hoe kan jij nou weer beoordelen dat dat "volkomen terecht" is . Misschien was het wel een hele goede vriend.

Beetje Huub-bash-topic dit, agressiviteit kan nooit goedgepraat worden maar dat je ondersteboven bent van een verlies is logisch. En al helemaal met die camera's op je neus.
  zondag 18 november 2007 @ 17:32:53 #9
166728 Yodarius
Savior of the universe
pi_54697730
Als Huub naar die begravenis wil gaat hij maar lekker naar huis.
hoi
pi_54697990
Sommige streamers zijn zo geïndoctrineerd dat ze nergens meer objectief meer naar kunnen kijken .
pi_54699736
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:59 schreef Dragline het volgende:

[..]

... ................

Het enige sociale aan Amanda is de wijze waarop ze zich presenteert aan de wereld: haar kleding, make-up en haar oliedomme, naïeve uitspraken. Ik kan me voorstellen dat ze haar indirecte omgeving regelmatig de lachstuipen bezorgt. Dat zou je sociaal kunnen noemen, al heeft ze daar zelf geen notie van. Als je familie van haar bent lijkt me het overigens minder grappig, eerder genant.

Verder zou je kunnen zeggen dat ze heel sociaal naar Brian toe is. Er zullen niet veel vrouwen zijn die zich door hem anaal willen laten uitwonen terwijl hij hen de keel dichtknijpt of hun kop laten gebruiken als gereedschap voor de verbouwing van een badkamerwandje. Persoonlijk zou ik dat laatste niet sociaal willen noemen, eerder zielig...
Hear hear
Door wrijving ontstaat glans
  zondag 18 november 2007 @ 22:49:35 #12
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_54706012
Brian wil gewoon winnen .... en gelijk heeft ie !
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_54707680
Ik wacht nog steeds totdat Brian die kutkop van Huub helemaal de grond/muur/tafel/etc in schopt zodat Huub niet meer kan ademen
  maandag 19 november 2007 @ 12:56:06 #14
177114 Demon_Hunter
pi_54714664
quote:
Op zondag 18 november 2007 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wacht nog steeds totdat Brian die kutkop van Huub helemaal de grond/muur/tafel/etc in schopt zodat Huub niet meer kan ademen
gaat wat ver ... maar brian ruleert gewoon.
pi_54717867
volgens mij is TS ook flink gestoord in het hoofd, wat een idiote overgefrustreerde post zeg. Over dat gedoe met sylvia alsof het gister is gebeurt terwijl het al bijna 6 maanden geleden is. Man in wat voor wereld leef jij?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_54719560
Ja joh, geef anderen maar weer de schuld van het feit dat die man niet belangrijk genoeg was voor Huub.
Als die man echt zo belangrijk was, had hij toch gewoon kunnen gaan?

Ik dacht dat dat het hele idee achter het programma was...
  dinsdag 20 november 2007 @ 01:45:03 #17
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_54730817
Dus als ik het goed begrijp is Brain een klootzak omdat hij Silvia destijds de 12 uur gaf en het nu ook aan Huub had willen geven?
quote:
Op maandag 19 november 2007 17:06 schreef flubberdewups het volgende:
Ja joh, geef anderen maar weer de schuld van het feit dat die man niet belangrijk genoeg was voor Huub.

[ Bericht 59% gewijzigd door Dlocks op 20-11-2007 01:56:45 ]
  dinsdag 20 november 2007 @ 05:10:46 #18
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54731247
quote:
Op maandag 19 november 2007 17:06 schreef flubberdewups het volgende:

Oorspronkelijk wel ja maar in de praktijk dus niet.Hoezo autorijden,vliegen,golfen e.d?Waarom moet je niet naar huis als je verrekt van de kiespijn>Waarom ben je dan uren naar de tandarts?Alles bij elkaar ze mogen dus wel degenlijk vaak de villa uit.Begraven/cremeren is niet iets wat je later over kan doen en als die keuze je uit handen genomen wordt moet je dat wel pissig maken.Dus voor wie vindt dat Huub en destijds Silvia eruit hadden moeten gaan .......nee!Donder dan ook maar op as je pijn in je bek hebt of wat dan ook.Niemand kan voor iemand bepalen hoeveel je geeft of gaf om iemand.Feit is wel je kan het niet later ( over ) doen afscheid nemen van een dierbare!
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
  dinsdag 20 november 2007 @ 05:11:39 #19
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54731249
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 05:10 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Oorspronkelijk wel ja maar in de praktijk dus niet.Hoezo autorijden,vliegen,golfen e.d?Waarom moet je niet naar huis als je verrekt van de kiespijn>Waarom ben je dan uren naar de tandarts?Alles bij elkaar ze mogen dus wel degenlijk vaak de villa uit.Begraven/cremeren is niet iets wat je later over kan doen en als die keuze je uit handen genomen wordt moet je dat wel pissig maken.Dus voor wie vindt dat Huub en destijds Silvia eruit hadden moeten gaan .......nee!Donder dan ook maar op als je pijn in je bek hebt of wat dan ook.Niemand kan voor iemand bepalen hoeveel je geeft of gaf om iemand.Feit is wel je kan het niet later ( over ) doen afscheid nemen van een dierbare!
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_54733195
Huub wou zijn 12 uur aanvragen, waarvan er maar 3 per jaar weggegeven kunnen worden

Volledig terecht heeft amanda de stemming geblokt.

Stel dat er in de loop vd tijd iets ernstigs gebeurt met 3 familieleden vd miljonairs, dan zou de laatste bij wijze van spreke niet eens naar de begravenis van zijn eigen vader kunnen...
  dinsdag 20 november 2007 @ 10:40:41 #21
177114 Demon_Hunter
pi_54733814
BRIAN for the win
pi_54745916
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 05:10 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Oorspronkelijk wel ja maar in de praktijk dus niet.Hoezo autorijden,vliegen,golfen e.d?Waarom moet je niet naar huis als je verrekt van de kiespijn>Waarom ben je dan uren naar de tandarts?Alles bij elkaar ze mogen dus wel degenlijk vaak de villa uit.Begraven/cremeren is niet iets wat je later over kan doen en als die keuze je uit handen genomen wordt moet je dat wel pissig maken.Dus voor wie vindt dat Huub en destijds Silvia eruit hadden moeten gaan .......nee!Donder dan ook maar op as je pijn in je bek hebt of wat dan ook.Niemand kan voor iemand bepalen hoeveel je geeft of gaf om iemand.Feit is wel je kan het niet later ( over ) doen afscheid nemen van een dierbare!
Die keuze wordt hem dus niet uit handen genomen vind ik. Hij heeft alles zo lopen zieken en tegenwerken, dat het wel heel naïef van hem was om te verwachten dat hij het privilege van de 12 uur zou krijgen. En als hij dus echt had gewild, dan had hij dus gekund.
Hij heeft toch uiteindelijk de keuze gemaakt dat de man niet belangrijk genoeg was om er uit te gaan?
  dinsdag 20 november 2007 @ 21:07:48 #23
18159 Dlocks
pi_54746941
quote:
Niemand kan voor iemand bepalen hoeveel je geeft of gaf om iemand.Feit is wel je kan het niet later ( over ) doen afscheid nemen van een dierbare!
Precies, niemand kan die keuze maken voor iemand anders. In dit geval is het dus echt Huub zelf die deze keuze moet maken.

Huub heeft zelf de beslissing genomen om niet te gaan. Niemand anders kan en niemand anders heeft deze beslissing voor Huub genomen. Huub heeft deze beslissing zelf genomen. Huub is vrij om te gaan en staan waar hij wil. Hij heeft de keuze gemaakt dat het voor hem niet belangrijk genoeg is.

Erg laf om iemand anders de schuld te geven van iets wat Huub zelf niet belangrijk genoeg vindt.

Schijnbaar is voor Huub een spelletje spelen belangrijker dan het afscheid nemen van een dierbare
  woensdag 21 november 2007 @ 01:51:42 #24
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54752696
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:07 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Precies, niemand kan die keuze maken voor iemand anders. In dit geval is het dus echt Huub zelf die deze keuze moet maken.

Huub heeft zelf de beslissing genomen om niet te gaan. Niemand anders kan en niemand anders heeft deze beslissing voor Huub genomen. Huub heeft deze beslissing zelf genomen. Huub is vrij om te gaan en staan waar hij wil. Hij heeft de keuze gemaakt dat het voor hem niet belangrijk genoeg is.

Erg laf om iemand anders de schuld te geven van iets wat Huub zelf niet belangrijk genoeg vindt.

Schijnbaar is voor Huub een spelletje spelen belangrijker dan het afscheid nemen van een dierbare
De hele boosheid van Huub ging niet over het wel of niet gaan naar de begravenis. Je zegt net zelf al, Huub had zelf al besloten niet te gaan. Je haalt twee dingen door elkaar!

Waar Huub zo boos om is, is dat men de begravenis van z'n vriend gebruiken in het spel. Simpelweg om Huub te kwetsen. DAt neemt hij Brian, Amanda en Dennis zeer kwalijk en keurt hij ten zeerste af.

Je aaname dat Huub liever een spelletje speelt dan naar een begravenis gaat van een vriend is nergens op gebasseerd.

Huub wilde juist wel gaan, maar heeft besloten om het niet te doen omdat hij het hele media circus er niet omheen wilde hebben. Dit om begravenis rustig te laten verlopen en de familie en vrienden in alle rust het verlies te kunnen laten verwerken. Dat zegt meer over het respect van Huub, dan dat hij een spelletje speelt.

Als er mensen zijn die spel boven realiteit verkiezen, dan zijn het Brian, Amanda en Dennix wel. Het zijn juist zij die alle contact met de realiteit verloren hebben en in een waanwereld leven wat in hun ogen het recht geeft aan zulke onvoorwaardelijke prive dingen voorwaarden te stellen...

Zeer triest.
pi_54758818
Als hij die 12 uur zou gaan, zou er toch een camera mee gaan? Over media-circus gesproken...

Alleen als hij de juiste keuze had gemaakt door er helemaal uit te gaan, had hij zonder camera's daar heen kunnen gaan.

En nogmaals, wie kiest er nu spel boven realiteit? Juist, HUUB! Het zal maar een vriend van je zijn...
pi_54759565
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:25 schreef danos het volgende:
volgens mij is TS ook flink gestoord in het hoofd, wat een idiote overgefrustreerde post zeg. Over dat gedoe met sylvia alsof het gister is gebeurt terwijl het al bijna 6 maanden geleden is. Man in wat voor wereld leef jij?
Gozer sterfdt eens, dit zijn opmerkingen die nergens mee te maken hebben (ook al ben ik het niet eens met de OP ) Je probeerd zoals wel vaker weer eens je snuggere neus ergens tussen te douwen.

Sukkel
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_54760203
Brian krijgt nog wel wat hem toekomt...en blij zal hij er niet mee zijn..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  woensdag 21 november 2007 @ 15:50:35 #28
18159 Dlocks
pi_54762474
quote:
Op woensdag 21 november 2007 01:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Huub wilde juist wel gaan, maar heeft besloten om het niet te doen omdat hij het hele media circus er niet omheen wilde hebben. Dit om begravenis rustig te laten verlopen en de familie en vrienden in alle rust het verlies te kunnen laten verwerken. Dat zegt meer over het respect van Huub, dan dat hij een spelletje speelt.
[..]
Het media circus eromheen zou er niet zijn als Huub DGK zou verlaten. Dat wil en doet Huub niet. Kortom, Huub wil liever een spelletje spelen dan afscheid nemen. Dat is zijn keuze en dat moet je niet zoals TS dat doet andere mensen kwalijk nemen. Als je het iemand kwalijk moet nemen is het Huub.

Huub is degene die de beslissing heeft genomen dat hij het belangrijker vindt om een kansloos spelletjes te spelen.

Dus inderdaad, wie verkiest er nu voor het spelen van een spelletje boven de realiteit?
pi_54762621
quote:
Op woensdag 21 november 2007 01:51 schreef Sonique het volgende:

[..]

De hele boosheid van Huub ging niet over het wel of niet gaan naar de begravenis. Je zegt net zelf al, Huub had zelf al besloten niet te gaan. Je haalt twee dingen door elkaar!
Als hij al besloten had om niet te gaan had hij er geen stemming over hoeven aan te vragen, volgens mij haal jij zelf wat door elkaar
quote:
Waar Huub zo boos om is, is dat men de begravenis van z'n vriend gebruiken in het spel.
Dat deed hij dus zelf....
quote:
Simpelweg om Huub te kwetsen. DAt neemt hij Brian, Amanda en Dennis zeer kwalijk en keurt hij ten zeerste af.
Hij is zelf altijd degene geweest die zijn hele spel gebaseerd heeft op het keihard spelen, zo hard mogelijk kwetsen (en fysiek geweld uitlokken), wie is hij om over anderen te oordelen? Wat goes around comes around, als het hem niet bevalt gaat ie maar naar huis
quote:
Je aaname dat Huub liever een spelletje speelt dan naar een begravenis gaat van een vriend is nergens op gebasseerd.
Huub heeft die dood zelfs gebruikt in het spel door er een 12 uur (= spel element) voor aan te vragen, lijkenpikkerij
quote:
Hij wilde wel gaan toen hem verzekerd werd dat het discreet zou gebeuren (discreet in een reality soap , die hele 12 uurs-stemmingem zijn juist bedoelt om dit soort diepe emoties tot op het bot uit te melken).
Hij is degene die er op deze manier er een (discreet?) mediacircus van heeft willen maken en zelfs door die 12 uur aan te vragen maakte hij dus tv over de rug van de overledene, hij besefte zich dit terdege en heeft dit doelbewust gedaan, hoe kan die familie in alle rust het verlies verwerken als ze zien dat er over de rug van de overledene een tv item in een reality soap van wordt gemaakt
Dat kan best pijnlijk zijn lijkt mij, dat zegt pas veel over het respect van huub en hoe hij zijn spel speelt
quote:
Als er mensen zijn die spel boven realiteit verkiezen, dan zijn het Brian, Amanda en Dennix wel. Het zijn juist zij die alle contact met de realiteit verloren hebben en in een waanwereld leven wat in hun ogen het recht geeft aan zulke onvoorwaardelijke prive dingen voorwaarden te stellen...

Zeer triest.
Het is huub die altijd zegt dat DGK zijn leven is en dat hij daar alles voor over heeft (hij zou zijn moeder er nog voor verkopen), heb ik die anderen nooit horen zeggen, dus hij is degene die de realiteit uit het oog verliest (en veel van de streamers niet te vergeten).

Ik vind niet dat brian, amanda en dennis de realiteit hebben verloren, want ze leven ook min of meer in een waanwereld en daardoor hebben ze juist wel het recht om aan zulke onvoorwaardelijke prive dingen voorwaarde te stellen, daar hebben ze allemaal voor getekend.

De reden van Dennis vond huub een 'maatschappelijk sociaal kul antwoord', maar ook daar zat wat in... hij wist niet hoe close hij met diegene was (implicerend dat als hij wist dat het close was hem wel zou geven).
Zit wat in, we hebben hem een jaar lang kunnen volgen en hij had het nog nooit over de beste man gehad geloof ik, lieke wist iig ook niet wie dat was en ook zijn broer ging niet naar de begravenis, omdat hij 'een dingetje' in antwerpen had
En er zijn maar drie 12 uren te vergeven...
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_54762627
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:12 schreef Katewalker het volgende:
Brian krijgt nog wel wat hem toekomt...en blij zal hij er niet mee zijn..
Jij bent nog gefrustreerder dan de TS
pi_54762683
Wil de TS nog wel even een compliment geven dat ze van een stemming voor huub een centraal Briantopic weet te maken (terwijl hij niet de enige was die hem blokte), werelds idee zo een centraal briantopic hadden we nog niet, dat daar nog niet eerder iemand opgekomen was is mij een raadsel
pi_54764523
ach ja, je bent geniaal of je bent het niet
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  woensdag 21 november 2007 @ 18:10:09 #33
18159 Dlocks
pi_54764863
Je bent subjectief of je bent het niet...
  donderdag 22 november 2007 @ 23:23:09 #34
97111 ukga
Siewosie baas
pi_54791744
Als huub wilt gaan moet ie zn koffers paken, als die vriend zo belangrijk voor hem is.

stakkertje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')