Jongens, ik wil naar bed!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij kent jezelf dus helemaal niet.
Je bent namelijk weldegelijk behoorlijk dom.
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is serieus de eerste keer dat een "rel" zo lang duurt en ik er niet bij betrokken ben![]()
Make my day!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg dat soort dingen (dat je jezelf zo goed kent) nu niet te hard.......
Niemand houd je tegen hoor. Of ben ik de handboeien vergeten los te maken?quote:
En dat zegt iemand die vier sc's nodig hulp nodig heeft bij een visitekaartje......quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij kent jezelf dus helemaal niet.
Je bent namelijk weldegelijk behoorlijk dom.
Het is geloof ik alle vrouwen tegen NMNS.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben de draad allang kwijt!![]()
Nein, die mag je zo weer pakkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niemand houd je tegen hoor. Of ben ik de handboeien vergeten los te maken?![]()
Zat er toch een draad in dan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben de draad allang kwijt!![]()
En de eerste "below the belt" is binnenquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die vier sc's nodig hulp nodig heeft bij een visitekaartje......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |