abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54720947
Zie nu dat stukje bij Jensen.. Geweldig.. Shufflen op Qlimax gaat wat lastig denk ik met die drukte. Levert nogal wat bloedneuzen en zere voeten op .
pi_54721156
Totaal geen gezicht!!
pi_54721832
quote:
Op maandag 19 november 2007 18:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Zie nu dat stukje bij Jensen.. Geweldig.. Shufflen op Qlimax gaat wat lastig denk ik met die drukte. Levert nogal wat bloedneuzen en zere voeten op .
jah maar het was bij Ghost dus toen was het nog wel rustig genoeg achterin ..
zoz
  maandag 19 november 2007 @ 18:51:30 #129
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_54721929
Dit zag je toch echt al jaren terug hoor. Vooral op de wat hardere (techno)feestjes in Duitsland. Ik merk nu dat de paupers het hebben overgenomen, jammer.

Vooral die gasten bij Jensen
pi_54722260
Jup, zodra de media z'n klauwen d'r aan krijgt, krijg je gelijk een hype...

Zo werkt dat hier in NL nou eenmaal....
pi_54749961
totally gay
pi_54752641
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 23:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
totally gay
Dit soort dansjes is idd 1 vd gevolgen van het massale uit de kast komen van de bipsridders. Alles wat gay is mag ineens en moet ook worden geaccepteerd. Tolerantie heet dat.

Nu heb je allemaal van die bipsridders in spe, jongetjes die door hun moeders worden opgevoed, die bijv. dit soort dansjes gaan doen en low and behold, het wordt nog populair ook. Deze generatie jongeren zal de geschiedenis in gaan als de roze generatie ben ik bang.

Hopelijk komt er een moment dat de mensheid weer bij zn zinnen komt en ziet dat homoseksualiteit niet alleen aangeboren is maar ook voor een deel aangeleerd. Wanneer men dat gaat inzien hoeven wij niet meer geconfronteerd te worden met jumpen, melbourne shuffle en al t andere wat gewoon te gay is.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_54752695
quote:
Op woensdag 21 november 2007 01:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dit soort dansjes is idd 1 vd gevolgen van het massale uit de kast komen van de bipsridders. Alles wat gay is mag ineens en moet ook worden geaccepteerd. Tolerantie heet dat.

Nu heb je allemaal van die bipsridders in spe, jongetjes die door hun moeders worden opgevoed, die bijv. dit soort dansjes gaan doen en low and behold, het wordt nog populair ook. Deze generatie jongeren zal de geschiedenis in gaan als de roze generatie ben ik bang.

Hopelijk komt er een moment dat de mensheid weer bij zn zinnen komt en ziet dat homoseksualiteit niet alleen aangeboren is maar ook voor een deel aangeleerd. Wanneer men dat gaat inzien hoeven wij niet meer geconfronteerd te worden met jumpen, melbourne shuffle en al t andere wat gewoon te gay is.
Ik hoop voor je dat je sarcastisch was.. Anders ff een dokter gaan bezoeken, zal je goed doen . Je kunt ook te ver doorschieten in zaken.
pi_54752948
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:24 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Hoe noem jij het dan ?

En dat ga ik vaak genoeg knul Ga eens naar een breakcore feest man
Bong Ra's wedding bash ftw!
  woensdag 21 november 2007 @ 09:55:45 #135
171999 Krullenkut
Kut met krullen
pi_54754782
Ik vind het maar een aftreksel van de C-Walk. Dat shuffle gedeeldte met hiel en teen. Moet zeggen dat ik de C-Walk http://nl.youtube.com/watch?v=F2TSy0Z5qTE dan toch wel wat leuker vind, en meer gevarieerd.

Scheelt wel dat de Melbourne shuffle iets gecompliceerder is, en dat dus niet elke nerd het kan doen/leren.
** It ain't the coffee in my kitchen..
** I Wanna play a little game (6)
pi_54755233
Hmm kijk die broeken

Hoort dat er ook bij??

ik vind het wel grappig der uit zien.
Omdat het kan!
pi_54756232
KAolo Boem!

Deze shi is aan! God Damnnnnnnned dit wil ik ook kunnen!
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
  woensdag 21 november 2007 @ 13:55:36 #138
123780 Davoice
Don't innovate. Imitate!
pi_54759812
Shuffelen is zoooo jaren 90. Kijk maar es naar die clip van de Prodigy - No good (start the dance), daar doen ze ook al aan shuffelen (of tenminste iets wat erop lijkt)
One man can make a difference, Davoice makes the difference
pi_54780549
http://nl.youtube.com/watch?v=8k5WtNRlBcE

Vanaf 2.35 komt er een stukje waarvan de meeste mensen @ youtube nog steeds vinden dat het een van de betere is.
Zelf vind ik het ook 1 van de betere, maar dat terzijde

Jammer genoeg is die kerel op andere style over gegaan, en is het orginele filmpje nergens meer te zien..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')