jah maar het was bij Ghost dus toen was het nog wel rustig genoeg achterin ..quote:Op maandag 19 november 2007 18:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Zie nu dat stukje bij Jensen.. Geweldig.. Shufflen op Qlimax gaat wat lastig denk ik met die drukte. Levert nogal wat bloedneuzen en zere voeten op.
Dit soort dansjes is idd 1 vd gevolgen van het massale uit de kast komen van de bipsridders. Alles wat gay is mag ineens en moet ook worden geaccepteerd. Tolerantie heet dat.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
totally gay
Ik hoop voor je dat je sarcastisch was.. Anders ff een dokter gaan bezoeken, zal je goed doenquote:Op woensdag 21 november 2007 01:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dit soort dansjes is idd 1 vd gevolgen van het massale uit de kast komen van de bipsridders. Alles wat gay is mag ineens en moet ook worden geaccepteerd. Tolerantie heet dat.
Nu heb je allemaal van die bipsridders in spe, jongetjes die door hun moeders worden opgevoed, die bijv. dit soort dansjes gaan doen en low and behold, het wordt nog populair ook. Deze generatie jongeren zal de geschiedenis in gaan als de roze generatie ben ik bang.
Hopelijk komt er een moment dat de mensheid weer bij zn zinnen komt en ziet dat homoseksualiteit niet alleen aangeboren is maar ook voor een deel aangeleerd. Wanneer men dat gaat inzien hoeven wij niet meer geconfronteerd te worden met jumpen, melbourne shuffle en al t andere wat gewoon te gay is.![]()
Bong Ra's wedding bash ftw!quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe noem jij het dan ?
En dat ga ik vaak genoeg knulGa eens naar een breakcore feest man
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |