Saaiquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige hier met een penis (bij de hand dan, he). Kom maar naast mij zitten, dan kan je niets gebeuren.
mij niet, ik doe vrolijk mee, maar elke keer heb jij het over aandachtshoeren als jij te weinig aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit het mij nu dwars of jou....dat is de vraag.....
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dames laat je niet tegen elkaar uitspelen he... Die vent doet het er om![]()
Love and kisses?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En we weten allemaal waar dit om vraagt!![]()
O jee, ik geloof dat ik me iets teveel liet meesleuren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Holy shit, geef nu jouw popcorn ffies door aan mij......
13 maar?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Oh my god, ik durf niet te kijken....
Ian? Ik heb ineens 13 pms?!?
Begin er steeds meer zin in te krijgenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wij moeten vanavond nog van bil...![]()
Je hebt een liefjequote:Op zaterdag 17 november 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Oh my god, ik durf niet te kijken....
Ian? Ik heb ineens 13 pms?!?
Welke psychoot uit A'dam? Bedoel je mij?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En hier ga ik ook even op in... die psychoot uit A'dam neem jij serieus?![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 17 november 2007 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ga jij je es ffies inlezen.....
Jups, elke keer, echt waar, minimaal een paar keer per avond.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mij niet, ik doe vrolijk mee, maar elke keer heb jij het over aandachtshoeren als jij te weinig aandacht krijgt.
Alleen als het er meer dan 100 zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
CAPS Disana, CAPS!
Enig voorspel is wel gewenst..quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:34 schreef Py het volgende:
[..]
Begin er steeds meer zin in te krijgen![]()
Niets, maar als je je in een dispuut wil mengen zou het fijn zijn als je van de hoed en de rand weet.....quote:
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen als het er meer dan 100 zijn![]()
Je kan het proberen te verdraaien, maar de feiten liggen echt anders, ouwe lul!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, elke keer, echt waar, minimaal een paar keer per avond.......![]()
Ik maakte een opmerking in het algemeen, jij trekt het je aan, springt op de kast en gaat van alles voor mij persoonlijk invullen. Dat is wat er feitelijk aan de hand is. Boeiend........
Jij kunt ook weleens scherp uit de hoek komen. Dan zeg ik toch niks nieuws?quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
Kijk jongens, Ian kent mijn precieze verjaardagsdatum volgende maand:
[ afbeelding ]
Nee, iets met krankzinnig familielid... die je nogal dierbaar is..quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Welke psychoot uit A'dam? Bedoel je mij?![]()
Ik zit pas op 34... gewoon lekker wachten tot ie moe is, en ze dan allemaal beantwoordenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen als het er meer dan 100 zijn![]()
Wat zijn die feiten dan.......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je kan het proberen te verdraaien, maar de feiten liggen echt anders, ouwe lul!
Ik ben gewoon gestopt toen het capje er stond.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit pas op 34... gewoon lekker wachten tot ie moe is, en ze dan allemaal beantwoorden![]()
Welk nummer heeft 'die laatste'? Volgens mij was je nog niet klaar (35).quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
@Disana, op die laatste wil ik trouwens wel gewoon antwoord.![]()
Ik ben gestopt sinds je capje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Welk nummer heeft 'die laatste'? Volgens mij was je nog niet klaar (35).
Jonge niemand neemt die ruzies met jou serieus...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niets, maar als je je in een dispuut wil mengen zou het fijn zijn als je van de hoed en de rand weet.....
En verdubbelenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
Ik zit pas op 34... gewoon lekker wachten tot ie moe is, en ze dan allemaal beantwoorden![]()
Neem maar van mij aan dat ik nooit begin en dat ik jou best aardig vindquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij kunt ook weleens scherp uit de hoek komen. Dan zeg ik toch niks nieuws?![]()
Mijn baas wil dat ik feedbacken doe, maar misschien draaf ik wat door.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jonge niemand neemt die ruzies met jou serieus...![]()
Gezien de reacties van sommigen betwijfel ik dat nogal....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jonge niemand neemt die ruzies met jou serieus...![]()
35, en ik heb ze natúúrlijk állemaal gelezen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het waren er meer in totaal toch?
Laat mij het maar zeggen: KleinZusje is knettergek!!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat ik nooit begin en dat ik jou best aardig vind![]()
Als goedmakertje krijg je:quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
35, en ik heb ze natúúrlijk állemaal gelezen!
Als het familie van mij is, dan zit dat er wel in ja.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, iets met krankzinnig familielid... die je nogal dierbaar is..
Spreekt vanzelf. Of... wacht... ik stuur er elke dag een paar... en dan ga ik hem aanwijzen als zijnde lid van een achterlangs pm clubjequote:
I can't hardly wait....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:43 schreef Py het volgende:
[..]
Minimaal 22 pm's als voorspel![]()
Alle hoeken van je inbox baby![]()
Ben je nu gewillig?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als het familie van mij is, dan zit dat er wel in ja.![]()
Ik weet echt niet wat je bedoelt Lobje. Heb wijn op en ben niet gewend aan alcohol.![]()
Ik denk dat jij jezelf behoorlijk overschatquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gezien de reacties van sommigen betwijfel ik dat nogal....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |