Luv joe toe.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Takkewijf ben je af en toe toch......
Ga es gewoon popcorn eten
Gewoon water en dan vetoplosser, krabbel je het er zo afquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Die stickertjes van de Free Record Shop krijg je bijvoorbeeld met geen mogelijkheid van je DVD's af!
Laatst zelfs een verkoopster die ermee stond te kutten.![]()
Ik doe altijd zo heul uitademen erop.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pindakaas is het antwoord op uw gebeden![]()
Fijn, nou heb ik zin in thee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Een verkoopster zelfs![]()
Pickwick heeft zo'n lostrekstripje op de doosjes dat nergens goed meer voor is omdat je het niet kunt pakken.
heb je daar nog lucht voor?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe altijd zo heul uitademen erop.
Yeah sure...kop boven het maaiveld uitsteken.....hoe diep kun je je arm in d'r aars kwijt......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Maar je weet hoe dat gaat met de kop en het maaiveld... er komen steeds meer mensen op af.
Voor mijn mooie, lieve, grootste, heilige DVD verzameling doe ik allesquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je daar nog lucht voor?qua javaanse jongens?
Ik krijg de indruk dat dat steekt? Ja, er zijn vele vormen van je kop boven het maaiveld uit steken. Lobasca doet dat beslist, op haar manier.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Yeah sure...kop boven het maaiveld uitsteken.....hoe diep kun je je arm in d'r aars kwijt......![]()
Weer zo'n doldrieste opmerking.. how low can you go?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Yeah sure...kop boven het maaiveld uitsteken.....hoe diep kun je je arm in d'r aars kwijt......![]()
Trusten buuf. Volgens mij is het al bijna afgelopen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:21 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ik ga echtechtecht slapen nu, morgen een terrorist Abraham opblazen...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Disana rocks....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weer zo'n doldrieste opmerking.. how low can you go?![]()
Ze hapt wat snel, maar ze rent zeker niet weg voor discussies.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat dat steekt? Ja, er zijn vele vormen van je kop boven het maaiveld uit steken. Lobasca doet dat beslist, op haar manier.
Wow dude!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een man, die zijn een tikkeltje simpel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
Weer zo'n doldrieste opmerking.. how low can you go?![]()
Aan jou wil ik het wel kwijt.......als ze een beetje mee willen werken.....een centimeter of vijftien...quote:
Ik weet niet... ik krijg niet de indruk dat het happen is. Ik zie zo'n welgericht inboorlingenpijpje met een gifpijltje erinquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze hapt wat snel, maar ze rent zeker niet weg voor discussies.![]()
Maakt dat wat uit/ Loser.. Loner.. Sickness...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Disana rocks....![]()
Hoe diep ik kan gaan....? Ik vroeg het aan Disana toch![]()
Omfg, check hoe popi ik ben ineens!!1!!1!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik krijg niet de indruk dat het happen is. Ik zie zo'n welgericht inboorlingenpijpje met een gifpijltje erin![]()
Als ik een CS of tien terug blader zie ik exact dezelfde opmerking van jou aan een ander manspersoon....blader ik weer een CS of tien terug, dan kom ik hem weer tegen.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
NMNS komt nu heel zielig uit de hoek... man..wat laat jij je gaan zeg... hopeloos is nog het verkeerde woord voor je..
een tikkeltje? De Gouden Eikel zou nog te goed voor hem zijn..!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is een man, die zijn een tikkeltje simpel.
15 cm erbovenuit?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan jou wil ik het wel kwijt.......als ze een beetje mee willen werken.....een centimeter of vijftien...![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
2 PM's![]()
![]()
![]()
In één week![]()
![]()
![]()
Op één avond![]()
![]()
![]()
Ik ben de PM-pimpbitchmotherfucker!![]()
![]()
![]()
Laat maar zien!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik een CS of tien terug blader zie ik exact dezelfde opmerking van jou aan een ander manspersoon....blader ik weer een CS of tien terug, dan kom ik hem weer tegen.....
Er zit best wel regelmaat in bij je......![]()
Daarvoor heb ik te vaak ruzie met Insanaquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je had er meer kunnen hebben.....
Dat soort pijltjes lijken ook weleens uit jouw richting te komen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik krijg niet de indruk dat het happen is. Ik zie zo'n welgericht inboorlingenpijpje met een gifpijltje erin![]()
Zo weinig?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
2 PM's![]()
![]()
![]()
In één week![]()
![]()
![]()
Op één avond![]()
![]()
![]()
Ik ben de PM-pimpbitchmotherfucker!![]()
![]()
![]()
En nu weet je waarom: ik ben jaloers omdat jij meer pm krijgt dan ikquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik te vaak ruzie met Insana![]()
Holy shit, geef nu jouw popcorn ffies door aan mij......quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat soort pijltjes lijken ook weleens uit jouw richting te komen.![]()
Z'n eikel in goud storten lijkt me best pijnlijk voor hem.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
een tikkeltje? De Gouden Eikel zou nog te goed voor hem zijn..!
Volgens mij ben ik de enige hier met een penis (bij de hand dan, he). Kom maar naast mij zitten, dan kan je niets gebeuren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Py het volgende:
Ojee. Ben ik nu in de praatgroep van vrouwen met penisnijd beland?
Want dan blijf ik nog ff hangen![]()
Mijn laatste PM is van 26 oktober...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omfg, check hoe popi ik ben ineens!!1!!1!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dames laat je niet tegen elkaar uitspelen he... Die vent doet het er omquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Holy shit, geef nu jouw popcorn ffies door aan mij......
En hier ga ik ook even op in... die psychoot uit A'dam neem jij serieus?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
En we weten allemaal waar dit om vraagt!quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu weet je waarom: ik ben jaloers omdat jij meer pm krijgt dan ik![]()
Mag je fijn denkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zit het mij nu dwars of jou....dat is de vraag.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Lobasca het volgende:
Het zit 'm wel dwars!!
Wij moeten vanavond nog van bil...quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:29 schreef Py het volgende:
Ojee. Ben ik nu in de praatgroep van vrouwen met penisnijd beland?
Want dan blijf ik nog ff hangen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |