Je bedoelt dat je denkt dat Lobasca met haar PM vriendinnen in overleg is?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vermoed dat er nu op dit moment op hoog niveau en achterlangs een strategie besproken wordt, een soort van tactisch aanvalsplan.....![]()
Ssstttttt! Ik kan niet horen wat ze zeggen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*passed.
Wil jij ook wat drinken?
Misschien ben ik de enige die je doorziet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent de enige die hapt....volgens mij raak ik dan toch ergens een gevoelig punt.......![]()
Ik zet mijn geld in op Lobascaquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
* Wijntje inschenkt
moet er ook een poultje komen?
Zelden zo'n mooie wallpaper gehad.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik ben die met dat donkere haar.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien ben ik de enige die je doorziet?![]()
Je staat voor mijn beeld. Ga zitten en neem wat popcorn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:42 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hola, mag ik ook meedoen. (sorry dat ik even de aanloop mis)
Maar op de vorige was ik naakt!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zelden zo'n mooie wallpaper gehad.
Ik ben er al, en niet anders dan anders..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom er maar in, Lobasca!
Kan iemand de ondertitels aanzetten?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ssstttttt! Ik kan niet horen wat ze zeggen.![]()
Tuurlijk......toch knap voor een lelijkerd met een IQ dat net zo hoog is als het percentage van een fles CB.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien ben ik de enige die je doorziet?![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben er al, en niet anders dan anders..
Misschien valt het nu wat meer op?!![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuurlijk......toch knap voor een lelijkerd met een IQ dat net zo hoog is als het percentage van een fles CB.....![]()
Wie was die psychoot ook alweer die dat in het leven geroepen heeft. missMSN- herself?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je denkt dat Lobasca met haar PM vriendinnen in overleg is?![]()
[ afbeelding ]
Ik zet in op NMNS. Lobje is een doorbijter (go Lobjequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
* Wijntje inschenkt
moet er ook een poultje komen?
Zeg nu maar gewoon wat je dwarszit, in plaats van in raadselen te lullen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuurlijk......toch knap voor een lelijkerd met een IQ dat net zo hoog is als het percentage van een fles CB.....![]()
Als die avondwinkels bij jullie ook aanwezig zijn, lijkt het mij niet onverstandig om nog een paar kilo popcorn in huis te halen.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |