Je bedoelt dat je denkt dat Lobasca met haar PM vriendinnen in overleg is?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vermoed dat er nu op dit moment op hoog niveau en achterlangs een strategie besproken wordt, een soort van tactisch aanvalsplan.....![]()
Ssstttttt! Ik kan niet horen wat ze zeggen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*passed.
Wil jij ook wat drinken?
Misschien ben ik de enige die je doorziet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent de enige die hapt....volgens mij raak ik dan toch ergens een gevoelig punt.......![]()
Ik zet mijn geld in op Lobascaquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
* Wijntje inschenkt
moet er ook een poultje komen?
Zelden zo'n mooie wallpaper gehad.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik ben die met dat donkere haar.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien ben ik de enige die je doorziet?![]()
Je staat voor mijn beeld. Ga zitten en neem wat popcorn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:42 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hola, mag ik ook meedoen. (sorry dat ik even de aanloop mis)
Maar op de vorige was ik naakt!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zelden zo'n mooie wallpaper gehad.
Ik ben er al, en niet anders dan anders..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom er maar in, Lobasca!
Kan iemand de ondertitels aanzetten?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ssstttttt! Ik kan niet horen wat ze zeggen.![]()
Tuurlijk......toch knap voor een lelijkerd met een IQ dat net zo hoog is als het percentage van een fles CB.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien ben ik de enige die je doorziet?![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben er al, en niet anders dan anders..
Misschien valt het nu wat meer op?!![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuurlijk......toch knap voor een lelijkerd met een IQ dat net zo hoog is als het percentage van een fles CB.....![]()
Wie was die psychoot ook alweer die dat in het leven geroepen heeft. missMSN- herself?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je denkt dat Lobasca met haar PM vriendinnen in overleg is?![]()
[ afbeelding ]
Ik zet in op NMNS. Lobje is een doorbijter (go Lobjequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
* Wijntje inschenkt
moet er ook een poultje komen?
Zeg nu maar gewoon wat je dwarszit, in plaats van in raadselen te lullen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuurlijk......toch knap voor een lelijkerd met een IQ dat net zo hoog is als het percentage van een fles CB.....![]()
Als die avondwinkels bij jullie ook aanwezig zijn, lijkt het mij niet onverstandig om nog een paar kilo popcorn in huis te halen.....quote:
Lobasca vs. NMNS.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
*Schuift ook aan*
Iemand wedden op de afloop?
Duits nagesynchroniseerd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan iemand de ondertitels aanzetten?
Er zit mij totaal niets dwars.........dat is verdomme wel weer iets typisch vrouwelijk. Hij zegt iets, zij maakt er ruzie over en aan het einde van de rit zit hem iets dwars......quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon wat je dwarszit, in plaats van in raadselen te lullen...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als die avondwinkels bij jullie ook aanwezig zijn, lijkt het mij niet onverstandig om nog een paar kilo popcorn in huis te halen.....![]()
Ik twijfelquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zet in op NMNS. Lobje is een doorbijter (go Lobje), maar NMNS wint op punten.
Komt niet aan, mailbox zit immer vol vanwege overleg op hoog niveau achterlangs.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
Lobasci, ik heb je een pm doen toekomen laten gedaan.
is je dat ontgaan wellicht... kan het zijn...
Poep, ik heb je al geantwoord!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
Lobasci, ik heb je een pm doen toekomen laten gedaan.
is je dat ontgaan wellicht... kan het zijn...
Dude, gooi je het nou op "vrouwen iets"?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zit mij totaal niets dwars.........dat is verdomme wel weer iets typisch vrouwelijk. Hij zegt iets, zij maakt er ruzie over en aan het einde van de rit zit hem iets dwars......![]()
Ik ben er klaar voor:quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als die avondwinkels bij jullie ook aanwezig zijn, lijkt het mij niet onverstandig om nog een paar kilo popcorn in huis te halen.....![]()
Welke bedoel je in godsnaam?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
Beste Ian, kun je misschien voor mij, tijdelijk, je oude avatar in gebruik nemen,
Dit alles is zeer verwarrend voor mij
Jij zegt iets, voor de zoveelste keer, dus het zit je dwars...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zit mij totaal niets dwars.........dat is verdomme wel weer iets typisch vrouwelijk. Hij zegt iets, zij maakt er ruzie over en aan het einde van de rit zit hem iets dwars......![]()
Denk nog vanwege de defribillator (moeilijk woord na 3 jenever)quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:48 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het vreemde is dat ik hier met een lichte porsiiiiii alcoholische versnaperingen niets meer van de discussie begrijp terwijl het normaal garant staat voor een helicopterische metaview. Hoe zou dat komen kunnen zijn (doe is).
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, gooi je het nou op "vrouwen iets"?
Smart move.![]()
Ook dat is zo'n zielige opmerking, is het mijn schuld dat jouw PM-box maar niet vol wil geraken?!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt niet aan, mailbox zit immer vol vanwege overleg op hoog niveau achterlangs.....![]()
OK, geen paniek. ehh... shapeshift now, nee, doe iets.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke bedoel je in godsnaam?
Dit ís mijn oude ava?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb dan ook het IQ van minimaal het percentage van twee flessen CB. Ik IQ haar met gemak onder tafel.....
![]()
We wachten met smart af.. kom maar op!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb dan ook het IQ van minimaal het percentage van twee flessen CB. Ik IQ haar met gemak onder tafel.....
![]()
Oe, NMNS zet zijn 'alle vrouwen zijn...'-kaart in. Zwaktebod.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jongens, ik heb niet genoeg popcorn plaatjes voor al deze geweldige opmerkingenquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook dat is zo'n zielige opmerking, is het mijn schuld dat jouw PM-box maar niet vol wil geraken?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |