Ik denk ook dat zij wel een positieve insteek heeft...alleen snap ik niet waarom ze van de regie elke keer weer die 'bij 90% van de vrouwen met MS...' opmerking erin stoppen. Dat heb ik nou al 3 of 4 keer gehoord en nu weten we het wel...quote:Op donderdag 13 december 2007 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik niet eens zozeer van haar als wel van de manier waarop haar verhaal in beeld gebracht wordt. Zijzelf valt volgens mij nog best wel mee.
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het stiekem ook wel leuk dat ik bij dit soort dingen ook zo heerlijk door mezelf gecorrigeerd wordt. In het begin dacht ik bij dat Ajax-stel 'wat een tokkies' maar nu ben ik helemaal om en vind ik ze alleen maar heel erg lief en gun ik ze de hele wereld bij wijze van spreken.![]()
Yeps, erg leukquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef Fuente het volgende:
Hier ook tranen hoor! Wauw echt superleuk voor jet ajaxstel![]()
Ik ken dat..quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:33 schreef Webkim het volgende:
Nou... Het biggelde bij mij weer lekker over m'n wangen bij het zien van al die puncties, het wachten, de hoop, de vrees, en de blijdschap / teleurstelling. Ik ben nog de hele avond van slag geweest.![]()
En mijn zak met overgebleven prikpennen ligt hier ook nog; puur omdat ik steeds te lui ben om ze te gaan inleveren bij de apotheek.
Het MS meisje (Renee?) was trouwens wel lekker aan het creabea-en in de babykamer. Hoe ver was ze bij die opnames? Ik zag een heel demonstratief opengelaten bloesje met een miniscuul buikie.
Kitty en Marinjo is een ander stel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:38 schreef Utrecht het volgende:
Kitty en Marinjo komen volgens mij op tv ook anders over dan ze in het echt zijn. Ik heb echt het idee alsof ze allebei zwakbegaafd zijn nav de uitzendingen. Maar alle babyboom deelnemers zijn helemaal weg van ze zo grappig zijn en zo zichzelf (en schijt aan alles hebben).
Wellicht hun filmpjes toch met een knipoog bekijken.
Alhoewel staat me toch wel bij het filmpje hoe de bevruchting ging en zij bovenop elkaar kropen om het standje te laten zien
volgens mij doelt utrecht gewoon op het stel zoals het algemeen tot nu toe op babyboom gepresenteerd is, niet specifiek over afgelopen aflevering.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kitty en Marinjo is een ander stel.
Gisteren waren Kitty en Micha op tv.
Haha, nou, ik ben niet zwanger maar ik heb het deze aflevering ook niet droog gehouden hoor!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:49 schreef klein_spookje het volgende:
En moest ook nog wel een traantje laten hoor. Jemig wat word je labiel van die hormonen die door mijn lijf gieren.
Dan was ik in de war....quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:06 schreef Utrecht het volgende:
ik bedoel inderdaad kitty en marinjo, met hun oefenbaby in de supermarkt
Caroline krijgt naar babyboom, een nieuw programma over 100 stellen die willen trouwen.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Dan klik ik maar gewoon niet.
Wel een soort van jammer dat het vanavond al weer de laatste is.
Me too, eigenlijk heb ik met babyboom ook niet veelquote:Op donderdag 20 december 2007 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja... maar daar heb ik toch wat minder mee denk ik.
Een echte kakkertje is zijquote:Op donderdag 20 december 2007 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmm, ik vind CT nu al aardig irritant.
Ze is zo heel erg bezig met woorden in de mond te leggen bij veel mensen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Caroline krijgt naar babyboom, een nieuw programma over 100 stellen die willen trouwen.
Moet je goed lezen joh. Het ging over 100 stellen die graag een baby willen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:00 schreef FoXje het volgende:
Weer veel aandacht voor Cornetto en Arnout. Pff. En al die andere stellen dan. Ze hebben helemaal geen 100 stellen man, het ging over 5 stellen max.
Dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:25 schreef FoXje het volgende:
Sommige mensen kregen te veel aandacht vind ik.
Over de stellen van babyboom kan je op de website blijven volgen ...Hoe zij de komende maandenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat vond ik ook wel gek trouwens hoor, dat er op zich maar zo weinig van de 100 stellen echt in beeld zijn geweest.
Overigens... nu de uitzendingen voorbij zijn mag er hier naar hartelust gespoilerd worden hoor!
Ik zeg niet dat jij dat moetquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ja weet ik, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Lees: ben ik te lui voor...![]()
Weet je hoeveel tijd ik op FOK! rondhang.![]()
Dus als anderen, die daar al wel meelezen nog smeuiige dingen te melden hebben dan hou ik me aanbevolen.
Hhaha!! Het lijkt me wel leuk als ze hun log blijven updaten. Vind het toch wel een heel tof stel.quote:Op maandag 24 december 2007 23:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zat vandaag even te surfen op de site van babyboom... Diana en Jeroen hebben blijkbaar een nieuwe echo gehad en die ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Ik moest echt heel hard lachen![]()
quote:Op maandag 24 december 2007 23:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zat vandaag even te surfen op de site van babyboom... Diana en Jeroen hebben blijkbaar een nieuwe echo gehad en die ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 23:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp van de mensen die er bij betrokken zijn dat het een stuk leuker en emotioneler en spannender is.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:07 schreef Brighteyes het volgende:
Lijkt mij een totaal andere insteek.
Hierop kan je nauwelijks invloed uitoefenen, bij die bruiloften zie ik veel meer 'verwende bruidjes' en idd familie-gezeik voor me.
Mss vermakelijk, maar verder volgens mij niet echt vergelijkbaar toch?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:31 schreef PM-girl het volgende:
Overigens, dat decolleté van CT gisteren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |