quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut,
das echt veel slowchat, in een topic waar eigenlijk niet geslowchat dient te worden.
Oh, is het de bedoeling dat hier minimaal hoogstaande literatuur gepost wordt?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ja, het rijmt wel...
Nee hoor. Een gedicht is een gedicht, en ze zijn allemaal welkom hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, is het de bedoeling dat hier minimaal hoogstaande literatuur gepost wordt?
Als ik schrijf schrijf ik vanuit mijn gevoel, niet vanuit literair oogpunt. En vanmiddag was dat gevoel allesoverheersend aanwezig. Vandaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor. Een gedicht is een gedicht, en ze zijn allemaal welkom hier.
Ik vind zelf overigens dat je een herkenbare situatie mooi verwoordt in het gedicht.
Maar als ik je een tip mag geven, zou ik misschien bepaalde woorden (bang, lang) wat minder vaak herhalen, omdat ze misschien iets te nadrukkelijk aanwezig zijn, wat door sommige mensen als storend kan worden ervaren.
Aan de andere kant benadruk je op deze manier wel het overheersende angstige, onzekere gevoel dat je in het gedicht bij je draagt.
Daar is ook zeker niks mis mee hoor. En een gedicht leent zich natuurlijk uitermate goed om gevoelens en emoties in kwijt te kunnen!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik schrijf schrijf ik vanuit mijn gevoel, niet vanuit literair oogpunt. En vanmiddag was dat gevoel allesoverheersend aanwezig. Vandaar.
Stuur dan gewoon een sms'je. Fuck.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik schrijf schrijf ik vanuit mijn gevoel, niet vanuit literair oogpunt. En vanmiddag was dat gevoel allesoverheersend aanwezig. Vandaar.
Niet iedereen kan zo geweldig zijn als jijquote:Op zondag 27 januari 2008 11:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Stuur dan gewoon een sms'je. Fuck.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is fijn voor je. Ik niet. Hoeft niet zo kinderachtig over gedaan worden. Voor schouderklopjes ga je maar naar moeders.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo geweldig zijn als jij![]()
Ik vind het een mooi gedicht van RZ
ja. lees de vorige gedichten. dood ernst , meer dood als ernst,quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, is het de bedoeling dat hier minimaal hoogstaande literatuur gepost wordt?
Niet op jouw leeftijd ouwe.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:29 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ja. lees de vorige gedichten. dood ernst , meer dood als ernst,
ik lees dit topic, gedichten
gedichten
wat een meuk .
al die uren nadenken kun je opvullen met geneuk.
Dat.quote:Op donderdag 17 april 2008 06:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Al klinkt het niet echt vrolijk Do2
Ja, dat begreep ik wel. Alleen om 6 uur 's ochtends voeld het toch zwaar aan.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is juist een optimistisch gedicht, lieve mensen.
Bij de laatste strofe kom ik tot HET inzicht, en ben ik (-jaja-) bevrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |