Leukquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:15 schreef Dichterbijer het volgende:
http://web.mac.com/josbud(...)o_Day_2007/home.html
Regie draaiboek 2007 van de Regiseur himself: Jos Budie
Techniek televisie uitzending: Dutchview
Ja, dat is die pendel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Hmm die reclame.. Dat project staat nu toch ook stil ofniet?? Zag een jaar of 2 terug dat ze dan ff iets inbouwde zodat ze ff naar de reclame konden. Zo`n balletje die 5 minuten lang ronddraaid en dan een steen aantikt zodat alles weer kan beginnen.
Begint erger en erger te worden...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
"jaja jongens, daar ging die"
Mijn god.
En dan nog selecteren op kleurquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:23 schreef Felixa het volgende:
Je zal dit morgen allemaal op moeten vegen!
Als hij dat zegt gaat iedereen zappenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:24 schreef TheArt het volgende:
Man hou toch op met je het wordt krap en alles moet nu vallen. Het is allang mislukt.
zeikerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:24 schreef Ace1 het volgende:
Wat een kloteprogramma.
eenschquote:
Nu zeggen de mensen thuis dat het niet gaat lukken en de commentator houdt hoop, het is dit keer dus eens andersomquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:28 schreef IHVK het volgende:
Ze zeggen elk jaar dat het niet lukt dus zal vast wel lukken weer.
Zit hier in me eentje hard te juichen bij elk gelukt veldquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:27 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik ook *kijkt zeer verdrietig*
Ik betrapte mezelf er net op dat ik hardop kreunde toen er weer een veld bleef staan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:30 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zit hier in me eentje hard te juichen bij elk gelukt veld![]()
.
Deze heeft meer postsquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:34 schreef Strychnine het volgende:
Domino Day 2007 #2
Was eerder enz. (zeg maar niks, ik zit in beiden te posten, ik heb gewoon veel te zeggen vanavond)
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:36 schreef Wopper1 het volgende:
Stenen lijmen, en dan gek opkijken als ze niet vallen. Kan het erger?
Het is allemaal prachtig. Mooier als voorheen, maar het werkt niet. En aan het eind van de avond worden ze daar toch op afgerekend.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
die mislukkingen komen gewoon doordat ze allemaal veel te moeilijk willen doen. Allerlei rare constructies die het van de steentjes even overnemen.
Anders was het geen groot veldquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:38 schreef Strychnine het volgende:
Zo, en we hebben weer 1 centraal topic![]()
Jammer dat zo'n klein veldje dan weer wel omgaat. Waarom nemen ze dan ook risico's bij grote velden, en bij kleine velden niet?
Ja, dat is echt opvallend stomquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:39 schreef Wessiej het volgende:
Dat touw is gewoon 2 centimeter te kort, hebben ze dat niet van te voren bekeken ofzo?
Hij moet toch iets zeggen om de mensen moed te gevenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:40 schreef Felixa het volgende:
Ja meneer de commentator, laten we nog even benadrukken dat we nu alle stenen nodig hebben, dat had je namelijk nog niet gezegd. You moron!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |