quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:21 schreef Liquidootje het volgende:
Je vergeet dat stukje als dwight de meiden optrommeld om naar binnen te gaan samen met hun. Watch out don't step on him. (over die hobbit)
Die ook nog ja.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:21 schreef Liquidootje het volgende:
Je vergeet dat stukje als dwight de meiden optrommeld om naar binnen te gaan samen met hun. Watch out don't step on him. (over die hobbit)
Het is idd allemaal geniaalquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Schrijf anders de hele aflevering even op...
Goed ideequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Schrijf anders de hele aflevering even op...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:38 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Goed idee![]()
http://www.theofficequotes.com/season-4/night-out
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En als Ryan zegt: I think me friend Troy might have a drug problem.
Dwight: i Think his species might have a higher tolerance yhe oures.![]()
Goede sitequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:38 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Goed idee![]()
http://www.theofficequotes.com/season-4/night-out
Herkennen ze niet eens Duits als ze het horen?quote:Dwight Schrute: Do you want me to sing you a song my mother used to sing me when we were sick? [starts singing in a foreign language]
Ik niet, vond deze leuker. Moest sinds jaren weer eens hardop lachen om The Office.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:00 schreef Jivis het volgende:
Wel aardige aflevering. Vond de vorige twee leuker.
Jij hebt er geen verstand van.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik niet, vond deze leuker. Moest sinds jaren weer eens hardop lachen om The Office.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:22 schreef Ruiseart het volgende:
En Dwight heeft al in enkele afleveringen opmerkingen gemaakt dat hij van Duitse afkomst is.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:24 schreef Boomlaars het volgende:
De afleveringen na de writer's strike vormen het dieptepunt tot nu toe van de serie. Van de originele office-gerelateerde scenario's van het begin is weinig meer over. Karakters worden onnodig ver uitgediept op totaal onrealistische wijze (zie Jan, Michael, Dwight; complete idioten). Al de uitstapjes zijn lachwekkend te noemen, het heet toch 'the office'Van de 3 afleveringen in april heeft er geen een iets te maken met het dagelijkse kantoorleven. The Office US wordt op deze wijze meer en meer een voorspelbare, saaie sitcom.
Ik ga de UK versie maar weer eens bekijken, tenminste geen geforceerde humor
Nou, doei. We zullen je missen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:24 schreef Boomlaars het volgende:
De afleveringen na de writer's strike vormen het dieptepunt tot nu toe van de serie. Van de originele office-gerelateerde scenario's van het begin is weinig meer over. Karakters worden onnodig ver uitgediept op totaal onrealistische wijze (zie Jan, Michael, Dwight; complete idioten). Al de uitstapjes zijn lachwekkend te noemen, het heet toch 'the office'Van de 3 afleveringen in april heeft er geen een iets te maken met het dagelijkse kantoorleven. The Office US wordt op deze wijze meer en meer een voorspelbare, saaie sitcom.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:00 schreef Jivis het volgende:
Wel aardige aflevering. Vond de vorige twee leuker.
zuurpruimquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:24 schreef Boomlaars het volgende:
Als je het nu nog als docu ziet dan kom je inderdaad bedrogen uit. Maar als sitcom vind ik het erg geslaagd en kan ik er iig elke week hard om lachen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou je wel beginnen afvragen wat een cameraploeg die een docu draait over een papierbedrijfje te zoeken heeft in een nachtclub (uiteraard gefilmd uit 3 of 4 hoeken).
De UK-versie ging gewoon beter (of iig. intelligenter) om met die docu-stijl. De US uitvoering van de UK-ideeën vond ik erg geslaagd, maar hoe meer de US'ers hun eigen ideeën ontwikkelen, hoe meer hun beperkingen duidelijk worden. Misschien wist Gervais gewoon beter wanneer hij moest stoppen, dat zou ook kunnen.
Dat idee van documentaire heb ik allang laten schieten. Ik zie het als gewoon een comedy. En zo lang ik iedere aflevering regelmatig kan lachen vind ik het prima.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou je wel beginnen afvragen wat een cameraploeg die een docu draait over een papierbedrijfje te zoeken heeft in een nachtclub (uiteraard gefilmd uit 3 of 4 hoeken).
De UK-versie ging gewoon beter (of iig. intelligenter) om met die docu-stijl. De US uitvoering van de UK-ideeën vond ik erg geslaagd, maar hoe meer de US'ers hun eigen ideeën ontwikkelen, hoe meer hun beperkingen duidelijk worden. Misschien wist Gervais gewoon beter wanneer hij moest stoppen, dat zou ook kunnen.
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat idee van documentaire heb ik allang laten schieten. Ik zie het als gewoon een comedy. En zo lang ik iedere aflevering regelmatig kan lachen vind ik het prima.
hoe kun je dat idee nou laten schieten? michael kijkt bij elke scene van hem minstens 3x in de camera, wat de meest schitterende momenten zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat idee van documentaire heb ik allang laten schieten. Ik zie het als gewoon een comedy. En zo lang ik iedere aflevering regelmatig kan lachen vind ik het prima.
En het gesprek tussen Michael en Stanley was weer in documentaire-stijl gefilmd, met de filmcrew die het kantoor binnensluipt om te filmen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:05 schreef DaFrenk het volgende:
Leuke aflevering! Én weer volledig op het kantoor en daaromheen
dat ie dat 3x per scene doet maakt t alleen maar irritant, net als jim die steeds vragend de camera inkijkt..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:15 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
hoe kun je dat idee nou laten schieten? michael kijkt bij elke scene van hem minstens 3x in de camera, wat de meest schitterende momenten zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |