Mijne is Darryl.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:29 schreef TornadoDK het volgende:
Wie is jullie favoriete personage?
De mijne is Creed. Jammer dat hij niet zo vaak in beeld is.
Leukste Creed aflevering was dat hij zijn haar zwart verfde omdat hij Ryan wilde verjongen.
gister toevalig op 1 na laatste aflevering gezien. Toen Michael in het bos ging camperenquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:02 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe waren de vorige afleveringen nou ook al weer afgelopen? Ben het een beetje vergeten
Tevens speelt Jon Krasinki (Jim Halpert) een (hoofd)rol in de nieuwe film ''Leatherheads'', geregisseerd door George Clooney (zit er zelf ook in). Vandaag uit gekomen, misschien is het wat.
Lost wordt morgen volgens mij niet uitgezonden hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:14 schreef DaFrenk het volgende:
Morgen is het zover! Dat betekend dus vrijdags lekker kijken samen met Lost![]()
Intussen ook al seizoen 4 tot zover weer bij gekeken, heerlijk
Werd tijd ook.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Lost wordt morgen volgens mij niet uitgezonden hoor.
Klopt.. maar over een paar weken dan weerquote:Op woensdag 9 april 2008 10:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Lost wordt morgen volgens mij niet uitgezonden hoor.
Zodat je het niet vergeetquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt.. maar over een paar weken dan weerNeem aan dat Office US ook nog wel even doorgaat.
Hoeveel afleveringen stonden er nu in de planning?
[..]
Zodat je het niet vergeet
6 geloof ik.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt.. maar over een paar weken dan weerNeem aan dat Office US ook nog wel even doorgaat.
Hoeveel afleveringen stonden er nu in de planning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |