Mijne is Darryl.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:29 schreef TornadoDK het volgende:
Wie is jullie favoriete personage?
De mijne is Creed. Jammer dat hij niet zo vaak in beeld is.
Leukste Creed aflevering was dat hij zijn haar zwart verfde omdat hij Ryan wilde verjongen.
gister toevalig op 1 na laatste aflevering gezien. Toen Michael in het bos ging camperenquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:02 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe waren de vorige afleveringen nou ook al weer afgelopen? Ben het een beetje vergeten
Tevens speelt Jon Krasinki (Jim Halpert) een (hoofd)rol in de nieuwe film ''Leatherheads'', geregisseerd door George Clooney (zit er zelf ook in). Vandaag uit gekomen, misschien is het wat.
Lost wordt morgen volgens mij niet uitgezonden hoor.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:14 schreef DaFrenk het volgende:
Morgen is het zover! Dat betekend dus vrijdags lekker kijken samen met Lost![]()
Intussen ook al seizoen 4 tot zover weer bij gekeken, heerlijk
Werd tijd ook.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Lost wordt morgen volgens mij niet uitgezonden hoor.
Klopt.. maar over een paar weken dan weerquote:Op woensdag 9 april 2008 10:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Lost wordt morgen volgens mij niet uitgezonden hoor.
Zodat je het niet vergeetquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt.. maar over een paar weken dan weerNeem aan dat Office US ook nog wel even doorgaat.
Hoeveel afleveringen stonden er nu in de planning?
[..]
Zodat je het niet vergeet
6 geloof ik.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt.. maar over een paar weken dan weerNeem aan dat Office US ook nog wel even doorgaat.
Hoeveel afleveringen stonden er nu in de planning?
Vannacht/morgenochtend.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:13 schreef shroomer het volgende:
Nou waar blijft die aflevering? Weet iemand de tijd dat we hem kunnen verwachten?
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:22 schreef eriksd het volgende:
en een spin-off met jim en pam die een kind krijgen :p.
Denk het niet?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:23 schreef EasyDakota het volgende:
Zijn die 6 afleveringen geen uurafleveringen dan?
quote:Op donderdag 10 april 2008 08:22 schreef eriksd het volgende:
nja, der is al een nieuw seizoen besteld met 24 afleveringen, en een spin-off met jim en pam die een kind krijgen :p. Dus 2x office op NBC, met verschillende omgevingen en personages
Gek.quote:
Het wordt aankomende nacht Ned. tijd uitgezonden, dus vanaf morgenochtend te vinden.quote:
pessimistquote:Op donderdag 10 april 2008 16:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Gegarandeerd dat de komende aflevering iedereen tegenvalt natuurlijk. Altijd hetzelfde liedje
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Het wordt aankomende nacht Ned. tijd uitgezonden, dus vanaf morgenochtend te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Tim86 op 11-04-2008 06:24:13 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |