Het is een ziekte!quote:Op zondag 18 november 2007 13:58 schreef maok het volgende:
Goedemiddag. Mijn auto is kapot![]()
(en hij staat in Groningen, zo nu gaat het ook weer over Groningen)
dat heb ik nou met mn fiets.quote:Op zondag 18 november 2007 16:11 schreef maok het volgende:
Ik was vanmorgen weg geweest en toen ik even thuis iets op ging halen en weer weg wilde, starte hij niet meer. Ik probeer straks nog een keer en anders wordt het inderdaad de bus ofzo.
technootjes? Ik ga me stijfheid er zo uithakken in huize maasquote:Op zondag 18 november 2007 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemiddag.
Kan wel merken dat ik gister een feestje heb gehad. Ben weer lekker stijf.
Met de auto isdoor Duitsland dan een handige optie. ik rijd momenteel regelmatig Meppel - Enschedequote:Op vrijdag 16 november 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor jou is het net iets minder ver. Ik kwam er trouwens nog vaker toen ik nog in Enschede woonde. Dat was pas een klote-verbinding.
Sommige waren echt heel naar! En toen wilde ik tegen Do2 aankruipen, stond er ineens een andere kerel naast me. Keek me een beetje raar aan.quote:Op zondag 18 november 2007 18:40 schreef freecell het volgende:
AhEr is weer worldpress, ik kan daar nooit zo goed tegen
ik ga maar niet geloof ik.
geschieden.quote:Op zondag 18 november 2007 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
En moge het zo geschiedde..
Triotjes met twee vrouwen FTW!quote:Op zondag 18 november 2007 21:15 schreef freecell het volgende:
WIj zijn hier met zn drieën vandaag
Maok is er ook namelijk.
Gazellie aan de rosé!
Had 'm liever hier nog gehad, maar kan iig terugkijken op een heerlijk weekend.quote:Op zondag 18 november 2007 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen is kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |