Voor jou is het net iets minder ver. Ik kwam er trouwens nog vaker toen ik nog in Enschede woonde. Dat was pas een klote-verbinding.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, kan echt niet, mensen van buiten groningen die puur voor de leuke vrouwen hier posten.
Nog zo eenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Check.
Enschede-Groningen is best naar jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor jou is het net iets minder ver. Ik kwam er trouwens nog vaker toen ik nog in Enschede woonde. Dat was pas een klote-verbinding.
Wel aardig, twee snelwegen. Via de A6/A7 is het snelste maar dat is zoooooo'n saai polderlandschap. Via de A28 is veel mooier. Via mijn geboortestad Zwolle.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Enschede-Groningen is best naar jaEn ik kan heerlijk spontaan langskomen in Groningen inderdaad, ben ik erg blij mee
Maar Utert-Grun is OV technisch geien ook best OK toch?
Ikga bij daglicht idd ook altijd over de A28, veel gaverquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel aardig, twee snelwegen. Via de A6/A7 is het snelste maar dat is zoooooo'n saai polderlandschap. Via de A28 is veel mooier. Via mijn geboortestad Zwolle.
Trein is makkelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
Oh. OV. Zou het niet weten. Ik denk het.
Mits hij gaat. In de weekenden zijn mij er te vaak werkzaamheden. En ik zit elke dag al in de trein.quote:
Klopt. Groningen en Polen. Daar komen de mooie vrouwen vandaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hebben hier dan ook dondersveel mooie vrouwen.
In Utrecht ja.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hebben hier dan ook dondersveel mooie vrouwen.
per ongeluk?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Alex en ik hebben perongeluk het zwijndrecht topic bespammed.![]()
Kaas moet doodquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.
Het was niet ons oorspronkelijke idee.
Het ging geheel perongeluk.
Ik rust mijn kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |