*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O* Insanity is heritable. You get it from your children. Ik ben wel gek, maar niet achterlijk. If you can't beat them, confuse them.
Meike, mooie meid, van harte met je 1e verjaardag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
aangezien ik toch altijd vergeet te feliciteren wil ik zelf graag ook uit het lijstje. willen jullie ons verwijderen? thanks. belana 22-9 kbot 03-04 Liam 24-01 Ezra 13-07
Gefeliciteerd, Merlijn, alweer 2 jaar ben je! En wat vond ik je een lief, vrolijk, zacht jochie, toen ik je laatst ontmoette! Geniet maar erg van de cadeaus en alle taart en vooral heel erg van je 3e levensjaar alweer!!!
Icicle, van harte!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
Dankjewel Moonah, pinquit, Sugar en spuuglokje voor ál jullie lieve woordjes en plaatjes! Na een druk lang weekend eindelijk weer eens online.. leuk om te lezen!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
en ik vind 't eigenlijk wel jammer dat zoveel mensen zichzelf uit de lijst halen, alleen maar omdat ze er zelf niet zo vaak in kijken of in reageren. dat is toch geen voorwaarde?
She said you can paint your sky any colour And you can paint your dark as dark as you need And you can paint your light as light as you please It's all up to you
Het lieve spookje van p_iglet en t_igger is 1! Pepijn, gefeliciteerd en een fijne dag gewenst.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b] God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')