Slaat ook nergen op dat Ludo het zo laat doorhad, ik had het zelfs meteen doorquote:
Ludo was van slag door Bloemers.quote:Op zondag 25 november 2007 18:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Slaat ook nergen op dat Ludo het zo laat doorhad, ik had het zelfs meteen door
Ja, omdat wij denken van "Oh, GTST laat Dian niet zomaar de hele tijd de andere kant op kijken. Het zal wel een pop zijn."quote:Op zondag 25 november 2007 18:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Slaat ook nergen op dat Ludo het zo laat doorhad, ik had het zelfs meteen door
Nou als het ooit in het echt zo is zoals gepotreteerd werd in die scene zou ik toch wel denken dat er iets niet klopt hoorquote:Op zondag 25 november 2007 18:55 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ja, omdat wij denken van "Oh, GTST laat Dian niet zomaar de hele tijd de andere kant op kijken. Het zal wel een pop zijn."
En ik denk niet dat Ludo daaraan gedacht had.
Bloemers was er zelfs al eerder dan Tim, al heette hij in 2005 nog Busman ofzo.quote:Op zondag 25 november 2007 22:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ook, eerst Tim, nu Bloemers...hopelijk hersteld hij weer.
DE Tim! (het mannetje dat alles kon regelen voor Jackieboy.)quote:Op maandag 26 november 2007 11:40 schreef Canisfire het volgende:
Tim ? welke tim.
Nou Tim was de secondant van Jack en die is nu dood, Bloemers die van Ludo en zijn leven staat ook op het spelquote:Op maandag 26 november 2007 18:37 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja maar wat heeft Tim met Ludo te maken?
Hoezo zou Ludo er weer boven op moeten komen ?
Maar dat zal de stalker toch niet zijn hoop ik, dan zou die haar allang gegrepen hebben, hij en Dian matchen wel goed bij elkaar moet ik zeggen...quote:
Mja, Dian zei ook expliciet: ''De bouwvakkers zijn net weg''.quote:Op maandag 26 november 2007 21:12 schreef nWo4Life het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar is de Rozenboom weer recentelijk verandert? Het behang is nu veel lichter en fleuriger overal. Dat gaat wel snel overigens. Elke kamer is alweer behangen.
Ik was echt aan het wachten op het moment dat hij haar zo grijpen of zijn ogen ineens veranderden in die van een psycho.quote:Op maandag 26 november 2007 21:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar dat zal de stalker toch niet zijn hoop ik, dan zou die haar allang gegrepen hebben, hij en Dian matchen wel goed bij elkaar moet ik zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |