nee een blanke gabberquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
TS is allochtoon?
Da's eenvoudig. Je hebt gewoon geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:21 schreef towncar het volgende:
Dan rij je niet maar zit je naast of achter de chauffeur af te vragen wat je verkeerd hebt gedaan dat je geen Mercedes kan besturen..
Ik ook niet. Dat grasmaaier-rijbewijs dan hè?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:28 schreef towncar het volgende:
Klopt...en voor zo'n trutteschudder met jarretelaandrijving als in je avatar heb je weer een grasmaaibewijs nodig...dat heb ik weer niet![]()
vers? Die Benz is al 10 jaar uit productie?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:05 schreef TeChNo2 het volgende:
een verse...goed lezen: het ging over
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
ach doe 'm nou maar dicht eigenlijk...(dat er sowieso mensen zijn die hier serieus op ingaan
![]()
Nee, een Citroën XM. Net een beetje comfortabeler dan een Mercedes. Oh, en mooier. Dat vooral.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:32 schreef TeChNo2 het volgende:
een volvo 66 ?
Plaatje werd niet doorgelinkt...dus kon de verse niet zien....dacht dat het over een gewone C ging of zo..\quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:05 schreef TeChNo2 het volgende:
(dat er sowieso mensen zijn die hier serieus op ingaan![]()
oh enneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zonder haar
dat is toch leuk als iemand een sprintje wil trekken met een auto waarvan je weet dat die niet mee kan? Ga rustig mee tot ze ergens rond de 60 zitten & begin dan zelf pas door te geven; dan denken ze eerst dat ze mee kunnen om dan te zien dat jij eigenlijk nog niet bezig wasquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:29 schreef TeChNo2 het volgende:
Sta je rustig in je verse Mercedes voor het stoplicht... staat er weer zo'n uitlslover naast je die per se een wedstrijdje sprinten wil doen...heel kansloos en vooral: irritant vooral als het om zo'n hyundai lantra gaat... ga sparen voor een auto, gek !
Wilde ik eerst ook kopen...maar ben een beetje huiverig voor al die elektronica die er in zit ( en niet zo betrouwbaar is..is me verteld..)quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, een Citroën XM. Net een beetje comfortabeler dan een Mercedes. Oh, en mooier. Dat vooral.
De elektronica valt prima mee. Het is enkel bij de eerste jaargangen een beetje prutsen met massaverbindingen die niet helemaal lekker zijn. Dat is bij de latere bouwjaren prima opgelost. En bij de eerdere bouwjaren kun je zelf ook wel het 1 en ander doen. Paar verse massakabels doen wonderen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:42 schreef towncar het volgende:
[..]
Wilde ik eerst ook kopen...maar ben een beetje huiverig voor al die elektronica die er in zit ( en niet zo betrouwbaar is..is me verteld..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |