Het zou zo mooi zijn. Want nu heeft hij waarschijnlijk het gevoel dat hij voor spek en bonen bij Ajax zit maar dan maakt hij ons opeens kampioenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:34 schreef Urquhart het volgende:
Zondag gaat het gebeuren! Hij gaat het kampioenschap brengen
In dat geval komen er 2 levensgrote posters boven mijn bed te hangen. Eentje van Aadje Afkoopsom en een van El Tanquequote:Op woensdag 16 april 2008 09:57 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Het zou zo mooi zijn. Want nu heeft hij waarschijnlijk het gevoel dat hij voor spek en bonen bij Ajax zit maar dan maakt hij ons opeens kampioen
We dine in hellquote:
Dat verdient ie dan wel! God, wat zou dat mooi zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 14:07 schreef Urquhart het volgende:
Als die zondag de winnende maakt...zullen we dan een inzamelingsactie voor een standbeeld houden?
ik geef 50 euro als we door zijn doelpunt uiteindelijk kampioen worden.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:07 schreef Urquhart het volgende:
Als die zondag de winnende maakt...zullen we dan een inzamelingsactie voor een standbeeld houden?
Van jou?quote:
Wat een held is hetquote:Op donderdag 17 april 2008 08:46 schreef N.i.c.k het volgende:
In de krant viel te lezen dat de overwinning in feiten te danken is aan hem. Bij het warmlopen riep hij de spelers 1 voor 1 langs de lijn voor real time instructies. Later instrueerde hij ook nog Groenendijk.
De echt grote hoeven niet te spelen om beslissend te zijn.
Dan mag hij er in 90 minuten 39 inknallen! Wil hij boven Ronaldo eindigen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik heb z'n vermoeden dat Urzaiz zondag zijn minuten gaat pakken en daarmee meteen ook de gouden schoen.
Ik ben bang van niet maar een applauswissel zal er wel van komen Koster kennende!quote:Op donderdag 17 april 2008 12:53 schreef Urquhart het volgende:
Komt er zondag nog een tifo-actie voor hem?
Ik hoop het maar. Anders zou het doodszonde zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 17:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet maar een applauswissel zal er wel van komen Koster kennende!
Die bloemen waren eigenlijk voor El Tanquequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |