Ik was er al mee bezig, maar bedanktquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:25 schreef De_Brandweer het volgende:
Mooie fotos voor in de OP:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geweldige voetballer geweest helaas.
Je hebt er kijk op.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geweldige voetballer
Ik ben het met je eens!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geweldige voetballer
Urzaiz: "Ik hoop van waarde te kunnen zijn voor het elftal."quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:34 schreef De_Brandweer het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63518
Een dag uit het drukke leven van onze held.
,,Hij is nog nooit kampioen geworden en dat kan hij nu met Ajax alsnog bereiken.´´
quote:Ismael Urzaíz is absoluut tevreden over zijn eerste en waarschijnlijk laatste buitenlandse avontuur. Ajax vond afgelopen zomer in de boomlange aanvaller het breekijzer waar de Amsterdamse club op zoek naar was, maar tot dusver verscheen de Spanjaard niet veel binnen de lijnen.
Urzaiz werd vrijdag door de supportersvereniging van voormalig werkgever Athletic Bilbao gehuldigd als de meest constante speler van vorig seizoen en sprak tegenover de Spaanse media over zijn verrassende overstap. “Na elf seizoenen Athletic mis ik uiteraard de club, maar dat niet alleen. Ook de stad zelf, familie en vrienden. Athletic is de rode draad door mijn carrière.”
De 36-jarige oud-international kwam dit seizoen welgeteld zes duels in actie. De defensies van SC Heerenveen, Groningen en Sparta Rotterdam waren bestand tegen de ingevallen pinchhitter, terwijl Urzaiz ook niet de verdediging van Slavia Praag -zowel in de heenwedstrijd als in de return- en Dinamo Zagreb wist te slechten.
“Ik wist wat mijn rol zou zijn in het elftal van Ajax”, vervolgt het voormalige jeugdexponent van Real Madrid. “Daarom ben ik ook niet ontevreden. Natuurlijk speel ik weinig, maar we hebben acht aanvallers in de selectie. Daarnaast is Klaas-Jan Huntelaar de vaste centrumspits. Het is waar dan ook in Europa makkelijker om aan spelen toe te komen dan bij Ajax. Ik wacht echter geduldig op mijn kans.”
“Ik ben Ajax echter dankbaar voor deze mogelijkheid. Ik ben niet de jongste meer en heb ook geen spijt van mijn overgang. Ik leidt een rustig leven, trek veel op met mijn familie en volg zelfs Nederlandse les. Alléén wil het nog niet echt vorderen”, besloot Urzaíz schaterlachend.
Vertaling? Kan hier iemand Spaans?quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:49 schreef De_Brandweer het volgende:
http://youtube.com/watch?v=nj1WHO_8zr8
quote:Op maandag 19 november 2007 09:30 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.nusport.nl/20071119/column/urzaiz-cultheld/
quote:
quote:Je begrijpt: als Urzaiz nog eens scoort dit seizoen, dan kun je mij wegdragen.
quote:"Urzaiz was wat ongelukkig in zijn acties, laten we dat ook voorop stellen. Hij speelde niet heel erg goed"
Fantastische vent, Bob de Klerk. Weet veel van het spelletje hoor!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
Ja, dat begrijp ik.. Maar meneer De Klerk blijkbaar niet!
Men kan nou eenmaal niet alles weten!quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Fantastische vent, Bob de Klerk. Weet veel van het spelletje hoor!
quote:Koster positief over Urzaiz
Adrie Koster reageerde tegenover Sportweek.nl zeer positief over de ontwikkeling van spits Urzaiz. ‘Ik vind het een echte topper. Hij zal nooit verzaken, is altijd een aanspeelpunt. Hij wordt alleen maar sterker, ook conditioneel.’ De spits zelf zal moeten wennen aan een nieuwe coach, die hem niet haalde en geen Spaans spreekt. ‘Ten Cate was belangrijk voor me, hij kende me al. Het is niet leuk om niet te spelen. Maar we moeten nu Koster helpen, winnen en kampioen worden.’
Hij is trots op het Ajax-logo dat hij op z'n borst mag dragen, dat zie je zoquote:Op maandag 26 november 2007 20:32 schreef De_Brandweer het volgende:
[ afbeelding ]
Urzaiz ziet er goed uit
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:55 schreef ismael.urzaiz het volgende:
methodmich, ik daag je uit voor een duel.
hij praat al nederlands hoor. ik had ook niks anders van hem verwachtquote:Op woensdag 28 november 2007 18:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]![]()
welcome my friend, do you like Amsterdam so far?
CLASSICOOO
Precies half man half machinequote:Op woensdag 28 november 2007 19:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
hij praat al nederlands hoor. ik had ook niks anders van hem verwacht
Hij heeft alleen interpunctie nog niet onder controle.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
hij praat al nederlands hoor. ik had ook niks anders van hem verwacht
Ik zet Arie wel in.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:55 schreef ismael.urzaiz het volgende:
methodmich, ik daag je uit voor een duel.
Que?quote:ismael.urzaiz
Que?
Que?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hij heeft alleen interpunctie nog niet onder controle.
Sorry Brandweer, ik zit ziek thuisquote:Op zondag 2 december 2007 18:37 schreef _GesmeerdeBoterham het volgende:
Ja Urzaiz zit niet op de bank en dan gaat het fout.
Urzaiz op de fiets? Wie heeft em al gespot?quote:Wie een bezoek brengt aan Amsterdam kan tegenwoordig onverwacht tegen een leuke gratis attractie aanlopen. Of beter gezegd: wie door het stadscentrum loopt kan misschien wel worden overreden door een gratis attractie. De naam van de attractie: Albert Luque Martos. Sinds de Spanjaard deze zomer door Ajax is aangetrokken houdt hij er een nieuwe hobby op na: fietsen door de hoofdstad van Nederland. Heeft hij een vrij uurtje en is de lucht gevrijwaard van regendruppels, dan pakt hij zijn fiets en gaat hij op ontdekkingsreis door de stad. Soms alleen, maar soms ook met Ismael Urzaiz, die bij hem in de buurt woont en ook de stad nog moet leren kennen. ,,Dan fietsen we een stuk en drinken we ergens een kop koffie", zegt Luque over zijn fietstripjes. Met een knipoog: ,,Ismael is wel de beter fietser. Hij is sterker. Als ik Miguel Indurain ben, dan is hij toch wel Lance Armstrong."
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:32 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is meer Urzaiz zijn stijl hoor, Blight.
Ja want zij zijn de enige die er fietsenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:24 schreef Pritt het volgende:
Toch even opletten de komende dagen als ik zelf ook aan het fietsen ben.
Ik fiets 1 1/2 per dag door Amsterdam dus ik heb een grote kans.
Mag toch hopen dat je niet serieus bent, hè? De kans dat je iemand die je zoekt toevallig tegen het lijf loopt (of fietst) is zeeeer klein.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:24 schreef Pritt het volgende:
Ik fiets 1 1/2 per dag door Amsterdam dus ik heb een grote kans.
ICH BIN DABEIquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:48 schreef BonJovi het volgende:
Fiets meeting om Urzaiz en Luque te spotten
Ik zou er achter kunnen komen ja, maar dat mag weer nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
We kunnen toch ook wel uitzoeken waar hij woont? Dan gaan we achter een bosje zitten met een verrekijker om m tijdens zijn natuurlijke gedrag te spotten.
Fan of geen fan, Ismael fietst gewoon uit je wiel!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:01 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja ik ook niet want ik woon erg ver weg van AmsterdamGeen zin om 50 kilometer te fietsen, om dan nog achter Urzaiz aan te fietsen. Vooral als je leest dat hij zo goed kan fietsen.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:22 schreef sjimz het volgende:
Zal hij ook wel dikke maatjes met Gregory zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |