abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54736274
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:31 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik hoop echt met al mijn hart dat het Co niet wordt. Voor je het weet mag de hele selectie weer paaseieren zoeken, lopend van Diemen naar Heerlen, en doelen om de ArenA heen sjouwen.

Ik hoop op Rijkaard.
Sluit ik me bij aan..

Jullie hebben toch ook wel een bepaald gevoel bij een coach.. Nu dat Koster er zit voelt het allemaal een stuk rustiger en een stuk minder hectisch dan onder ten Cate..

Ik denk dat Rijkaard hetzelfde kan neerzetten als wat Koster nu doet (alleen dan met iets meer internationale trainingservaring)
pi_54736281
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:37 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Tuurlijk!
www.tele2.nl voor jou.
Nee joh, gewoon een advocatenkantoor

Volgend weekend zit ik gewoon in de Arena hoor. Sowieso kun je gewoon gaan in de tijd dat je in beroep gaat.
pi_54736292
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:41 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon een advocatenkantoor [afbeelding]

Volgend weekend zit ik gewoon in de Arena hoor. Sowieso kun je gewoon gaan in de tijd dat je in beroep gaat.
hahaha.. hou ons op de hoogte vriend
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:43:05 #284
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54736314
quote:

[..]

Wat heb je gedaan dan? / Zou je hebben gedaan dan?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54736374
De details doen er niet toe, maar ik ben vrijgesproken door de rechter. Op alle fronten. Geen straf, geen stadionverbod, zelfs geen voorwaardelijke straf. Dus volgens mij heeft de KNVB geen poot om op te staan.
pi_54736403
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:45 schreef Bananenman het volgende:
De details doen er niet toe, maar ik ben vrijgesproken door de rechter. Op alle fronten. Geen straf, geen stadionverbod, zelfs geen voorwaardelijke straf. Dus volgens mij heeft de KNVB geen poot om op te staan.
Goed verhaal
pi_54736422
quote:

[..]

rustig aan he
AFC AJAX
pi_54736452
quote:
Feyenoord laat filmpje Ajax-site van YouTube halen

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 20-nov-2007 12:39

Feyenoord N.V.heeft wederom een video van YouTube laten verwijderen. Nadat vorige week de struikelpartij van Michael Mols tijdens Feyenoord-Ajax op ’No longer avaiblable’ werd gezet, is ook een filmpje dat www.ajax.punt.nl online heeft geplaatst verwijderd. Op de Amsterdamse site staat te lezen: ‘Schending van copyright noemen ze dat daar in Rotterdam. Kinderachtig noemen wij dat hier in Amsterdam!’ (MB)
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54736610
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:50 schreef F1Bas het volgende:

[..]
Ze zijn wel met een media offensief bezig he? Triest!
pi_54736775
Haal al die filmpjes van de UEFA Cup-winst dan ook maar weg, zitten ook rechten op.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_54737177
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:39 schreef devv05 het volgende:
Kut interlands..
Waarom? Minder blessures man
pi_54737414
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 13:29 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Waarom? Minder blessures man [afbeelding]
Maar geen Ajax!
pi_54737489
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:34 schreef Bananenman het volgende:
Kom je thuis, ligt er een stadionverbod van 3 jaar op de mat. Ook leuk thuiskomen [ afbeelding ]
Boefje .
Secrets never die. Only people.
  dinsdag 20 november 2007 @ 14:13:14 #294
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54738078
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 13:44 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Boefje .

Stelletje Hooligans

Zou verboden moeten worden!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54738110
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:13 schreef PyTh het volgende:

[..]

Stelletje Hooligans

Zou verboden moeten worden!
Inderdaad, ze verpesten het voor de rest .

Dat stadionverbod zou wel volkomen terecht zijn, blij dat ik me daar niet mee bemoei.
pi_54738133
Lekker joh Banaan, dat word pokeren voor jou op zondag voortaan hehe
pi_54738212
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:15 schreef Jasza het volgende:
Lekker joh Banaan, dat word pokeren voor jou op zondag voortaan hehe
Jammer dat het honk dicht is dan, potje pokeren in het home is toch gezelliger dan de arena tegenwoordig.
pi_54738375
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
Die moffen doen het altijd goed op de toernooien en slecht in alle andere wedstrijden, dus misschien is het dit keer andersom [afbeelding]
Hoe is het eigenlijk met Vermaelen? Wanneer speelt hij weer? En Davids?
quote:
Vermaelen heeft geen krukken meer nodig

15/11/2007

Thomas Vermaelen kan zich weer voortbewegen zonder krukken. De Belg is operatief verlost van een schroef bij zijn enkel.

'Het was maar een kleine ingreep', zegt Vermaelen op de website van zijn club over het verwijderen van de schroef. 'Maar het is echt een verlossing. Ik kan weer lopen en autorijden en ben meteen zo goed als verlost van mijn krukken.'

Vermaelen scheurde eind september in de uitwedstrijd tegen AZ een band van zijn linkerenkel. Bij de Belg werd meteen een schroef van ongeveer zeven centimeter geplaatst, die zijn scheen- en kuitbeen bij elkaar hield, waardoor de gescheurde band kon herstellen. Zeven weken lang mocht hij het gewricht niet belasten.

'Ik heb mezelf de afgelopen weken wel in conditie gehouden door onder meer veel te fietsen en te aquajoggen', zegt Vermaelen. 'Dat is echt nodig, anders verlies je te veel spierkracht.'

De Belgische international weet nog niet wanneer hij weer inzetbaar is. 'Het is nu zaak dat mijn enkel snel soepel en sterk wordt. Daarna moet ik ook nog weer helemaal fit zien te worden. Wanneer ik weer kan voetballen durf ik nog niet te zeggen. We gaan het rustig opbouwen. Mijn enkel voelt nu in ieder geval goed aan.'
  dinsdag 20 november 2007 @ 14:41:40 #299
51286 w00h00
Digital man!
pi_54738803
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:18 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Jammer dat het honk dicht is dan, potje pokeren in het home is toch gezelliger dan de arena tegenwoordig.
nooit anders geweest. Arena is altijd al pauper geweest.
pi_54739111
quote:
Ajax mag hopen op Barça-belofte Marc Crosas

FC Barcelona wil Marc Crosas (links) in de winterstop verhuren, meldt El Mundo Deportivo. Ajax, Liverpool en Real Sociedad toonden enkele maanden terug interesse in de negentienjarige aanvallende middenvelder.

Crosas schurkt tegen de A-selectie aan en speelt geregeld in Barcelona B, dat uitkomt in de vierde divisie. De Catalanen vinden het voor Crosas’ ontwikkeling beter dat hij wordt verhuurd. Zelf zou de belofte een buitenlandse club prefereren. Crosas debuteerde vorig seizoen voor Barça. (MA)
-
pi_54739116
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:34 schreef Bananenman het volgende:
Kom je thuis, ligt er een stadionverbod van 3 jaar op de mat. Ook leuk thuiskomen [ afbeelding ]
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:36 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Nee, de KNVB heeft een foutje gemaakt
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')