Rosales was samen met Huntelaar toppie, helaas kreeg de Mul de voorkeur, terwijl Rosales beter was.quote:Op maandag 19 november 2007 17:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
2e seizoenshelft toen Huntelaar er net was, gaf Rosales bijna alle assists op hem![]()
Iig hebben we weer 1 wedstrijd een serieus alternatief voor die zuidelijke heethoofdenquote:Op maandag 19 november 2007 17:29 schreef Trancelocator het volgende:
Mitea.
De veteraan is weergekeerd.
Ajax is natuurlijk ook niet de enige club waar er zoveel trainers doorheen zijn gegaan. Het kwam ook allemaal sinds het Bosman-arrestquote:
quote:Op maandag 19 november 2007 12:01 schreef Cordoba32 het volgende:
Gister in Studio Voetbal Vd Sar was gast (zalk maar zeggen)
Van Gelder: Kom je nog terug naar Nederland.. zou je bijv naar psv gaan als ze je zouden benaderen.
Sar: een paar jaar geleden had ik dat zeker wel gedaan, nu zie ik een terugkeer naar nederland niet meer gebeuren (zalk maar zeggen)Dacht dat Ajax voor hem de enige was... Ik blijf ergens toch altijd maar denken, dat clubliefde nog bestaat....
Whehehe...quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:06 schreef Noshiba het volgende:
Die geweldig mooie wallen onder zijn ogen! Die sjokkende, vermoeide tred! Ismael Urzaiz wekt de indruk dat hij zich rechtstreeks vanuit de kroeg bij de selectie heeft gevoegd na een avond met veel drank, veel sigaretten en een fors verlies met poker.
quote:Op maandag 19 november 2007 23:28 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik schrok daar een beetje van.
Wat wil je ook met een doelman van bijna 38? Dan maar gewoon steek!quote:Op maandag 19 november 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax wil hem denk ik geeneens nu Stekelenburg het zo goed doet![]()
quote:Huntelaar: ontbreken bij Oranje deed pijn
In De Spits liet Klaas Jan Huntelaar weten absoluut geen rekening gehouden te hebben dat hij zou afvallen bij het Nederlands elftal. Dat viel hem rauw op zijn dak. "Het is wel apart om nu, vanwege omstandigheden weer bij de ploeg te zijn'', zei de aanvaller van Ajax gisteravond. "Het deed me pijn toen ik vrijdag hoorde dat ik er niet bijzat. Vooral omdat ik het helemaal niet had verwacht. Ook zaterdag deed het nog pijn toen ik de jongens zag spelen, maar ik ben nu weer bij de ploeg en moet niet de teleurstelling de overhand laten krijgen."
http://www.dapprestrijders.nl/?p=290quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap echt niet dat die spelers niet gewoon v Basten de tering laten krijgen man, elke keer weer dit gezeik, de topscorer van Nederland, maar v Basten misbruikt hem als een marionet...
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.dapprestrijders.nl/?p=290![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |