abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54735478
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:56 schreef Damzkieee het volgende:
Dr staat nergens in dat stukje van Verbeek dat hij naar een grote club gaat [afbeelding]
Misschien wel naar ons terug [afbeelding]
Dat van die "grote" club was ook een foutje van mij
pi_54735484
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Ajax mag best lichtjes polsen naar een trainer, maar als Adrie (evt met extra aankopen) dit Ajax kampioen maakt vind ik het niet dat je het kan maken om hem te ontslaan ook! Wordt Ajax weer eens kampioen met een trainer, trap je hem er alsnog uit, zou te debiel voor woorden zijn..
Misschien raar, maar ik denk dat Koster het JUIST goed doet als interim omdat het tijdelijk is ! Hij heeft weinig te verliezen, de verwachtingen zijn anders dan als hij de "vaste trainer" wordt ( na dit seizoen).
Hij zelf zegt er open voor te staan !! maar denk dat het niet gaat gebeuren. Ontslagen zal niet.......... wel een andere functie ( maar dat bedoel jij denk ik ook met ontslag )
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54735492
Het probleem is eigenlijk dat Ajax nog voor de winterstop een nieuwe trainer bekend moet maken in verband met nieuwe spelers die aangekocht moeten gaan worden. Omdat het aan het eind van het seizoen een leegloop is lijkt me dat de nieuwe trainer volledig achter deze aankopen staat.
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:04:45 #244
52871 Blight
Supersized.
pi_54735527
Voor de mensen die nog steeds durven te denken dat Modric haalbaar zou zijn:
quote:
Arsenal en Chelsea strijden om de handtekening van Luka Modric van Dinamo Zagbreb. Met de overgang van de Kroatische spelmaker zou een bedrag van 45 miljoen euro zijn gemoeid. (The Sun)
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54735531
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:59 schreef Blight het volgende:

[..]

Nouja, het is ook maar de vraag in hoeverre het de ambitie van Adrie zelf is om hoofdtrainer te zijn. Hij koos namelijk (deels) voor zijn rol bij Jong Ajax omdat hij dan in de luwte zijn werk kon doen.
En ontslaan is sowieso niet echt het juiste woord.
Dat dus ( ook)
pi_54735590
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:01 schreef Wooldoor het volgende:
Het probleem is eigenlijk dat Ajax nog voor de winterstop een nieuwe trainer bekend moet maken in verband met nieuwe spelers die aangekocht moeten gaan worden. Omdat het aan het eind van het seizoen een leegloop is lijkt me dat de nieuwe trainer volledig achter deze aankopen staat.
Hoezo? Ze kunnen toch allang rond zijn met iemand zonder het publiekelijk bekend te maken.

Kijk naar Feyenoord afgelopen seizoen; daar was alles al rond met Makaay, Hofland, Gio en van Marwijk zonder dat iedereen het echt al wist.
pi_54735606
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hoezo? Ze kunnen toch allang rond zijn met iemand zonder het publiekelijk bekend te maken.

Kijk naar Feyenoord afgelopen seizoen; daar was alles al rond met Makaay, Hofland, Gio en van Marwijk zonder dat iedereen het echt al wist.
Ajax kennende lekt het altijd wel ergens..
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:10:18 #248
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54735649
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze kunnen toch allang rond zijn met iemand zonder het publiekelijk bekend te maken.
Op wie hopen jullie hier eigenlijk?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54735671
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Ajax mag best lichtjes polsen naar een trainer, maar als Adrie (evt met extra aankopen) dit Ajax kampioen maakt vind ik het niet dat je het kan maken om hem te ontslaan ook! Wordt Ajax weer eens kampioen met een trainer, trap je hem er alsnog uit, zou te debiel voor woorden zijn..
Zou wel typisch Ajax zijn: nooit tevreden en Koster laten zitten kan niet want Koster is geen grote naam! Vervolgens wordt Van Basten aangesteld en het is kut met peren, weer een grote tyfuszooi en Van Geel die alweer neigt naar ontslag van Van Basten. "Dit hadden we vantevoren niet kunnen bedenken."

Ik zie het helemaal voor me .
pi_54735699
Ja inderdaad en van Makaay en van Bronckhorst was het ook al vrij snel bekend dat ze zouden komen zonder de officiele bekendmaking. Ook waren er ver vantevoren al geruchten.
Ajax kennende is het bijna niet mogelijk om een nieuwe trainer geheim te houden en er zijn nog niet veel geruchten hierover. Behalve Adriaanse die interesse heeft maar Ajax geen interesse in hem. Jol omdat hij zonder werk zit maar ook niet meer dan dat.
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:13:18 #251
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54735702
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:10 schreef PyTh het volgende:

[..]

Iedere Ajacied zal me neerschieten, maar ik hoop op Van Basten.

Van Gaal - Van Basten - Rijkaard - Jol - Koster - Adriaanse

Da's mijn lijstje, maar Van Gaal gaat voor nog geen 20 miljoen weg bij AZ denk ik. Onrealistische namen als Mourinho laat ik maar achterwege.
pi_54735723
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:04 schreef Blight het volgende:
Voor de mensen die nog steeds durven te denken dat Modric haalbaar zou zijn:
[..]
45 miljoen? Dan hadden we wel 65 mogen vragen voor Sneijder
pi_54735739
quote:

[..]

op een of andere manier hoop ik op van Gaal of Rijkaard..
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:13 schreef twi het volgende:

[..]

pi_54735766
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:01 schreef Wooldoor het volgende:
Nee juist niet. Trainer zit er minder lang dan de TD dus de TD mag lekker gaan shoppen vind ik. Anders word je weer opscheept met figuren als Sikora, Soetaers, Colin, Urzaiz.
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:18:58 #255
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54735810
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:17 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee juist niet. Trainer zit er minder lang dan de TD dus de TD mag lekker gaan shoppen vind ik. Anders word je weer opscheept met figuren als Sikora, Soetaers, Colin, Urzaiz.
Urzaiz en Rommedahl waren toch echt ideeen van Van Geel geloof ik. Hoe dan ook, het gaat niet om wie shopt. Het gaat erom dat spelers willen weten waar ze aan toe zijn, voordat ze voor een club tekenen. Welke speler gaat er in hemelsnaam kiezen voor een club waar de nieuwe trainer nog niet bekend is?
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:21:19 #256
52871 Blight
Supersized.
pi_54735863
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:14 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

45 miljoen? Dan hadden we wel 65 mogen vragen voor Sneijder
Modric' contract loopt nog veel langer door dan dat die van Sneijder deed.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54735869
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:18 schreef twi het volgende:

[..]

Urzaiz en Rommedahl waren toch echt ideeen van Van Geel geloof ik. Hoe dan ook, het gaat niet om wie shopt. Het gaat erom dat spelers willen weten waar ze aan toe zijn, voordat ze voor een club tekenen. Welke speler gaat er in hemelsnaam kiezen voor een club waar de nieuwe trainer nog niet bekend is?
Iemand die puur en alleen op de club zelf afgaat?
pi_54735870
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:18 schreef twi het volgende:

[..]

Rommedahl vind ik zo slecht nog niet. In ieder geval is dat wel een waardige breedteaankoop.
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:23:36 #259
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54735911
quote:

[..]

Da's mijn lijstje, maar Van Gaal gaat voor nog geen 20 miljoen weg bij AZ denk ik. Onrealistische namen als Mourinho laat ik maar achterwege.
Ik dicht van Basten ook serieus de meeste kansen toe als nieuwe trainer van ajax.
Vraag me niet waar dat op gebasseerd is maar ik denk dat hij er wat Oranje de brui aangeeft na het aankomende EK in Oostenrijk/Zwitserland.

Andere goede optie zou natuurlijk Rijkaar zijn, die ik na dit seizoen ook wel zie vertrekken bij Barca.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:24:15 #260
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54735928
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Iemand die puur en alleen op de club zelf afgaat?
Elke weldenkende speler weet dat hij de steun van een trainer nodig heeft, en moet weten wat de speelwijze en de ideeen van de trainer zijn. Alle spelers die dat niet hoeven te weten en alleen naar Ajax komen omdat het Ajax is, zijn kwalitatief niet goed genoeg voor Ajax.
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:25:03 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54735943
Rommedahl verdient echt geen afzeiking hier iig, hij heeft redelijk gespeeld en al fiks wat belangrijke goals gemaakt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:25:31 #262
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54735953
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:21 schreef Nashje het volgende:

[..]

Rommedahl vind ik zo slecht nog niet. In ieder geval is dat wel een waardige breedteaankoop.
Rommedahl is zo slecht nog niet, maar het betekent dus niet dat Van Geel ineens met wereldspelers op de proppen komt.
pi_54735968
quote:

[..]

Co

Zeg nou, wie is die enge Bob de Klerk ??
pi_54735978
quote:

[..]

Neuh, ik zou ook wel tevreden zijn met Van Basten hoor. .
Van Gaal > Rijkaard > Van Basten > Jol > Koster is mijn lijstje.
-
pi_54735983
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:25 schreef twi het volgende:

[..]

Rommedahl is zo slecht nog niet, maar het betekent dus niet dat Van Geel ineens met wereldspelers op de proppen komt.
Volgens mij kan hij de financiën ook nu pas gebruiken.. (Babel en Sneijder transfer)
pi_54736006
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:25 schreef twi het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook nergens. Maar een niveau hoger dan Colin en Urzaiz mag ik toch wel verwachten. Anders zie ik de toekomst zéér somber in.
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:28:29 #267
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54736009
van Basten zou best een goede clubcoach kunnen zijn alleen vind ik het een beetje link om Ajax als proefkonijn te gebruiken.
Jawel, je keek.
pi_54736025
Van Gaal > Adriaanse > Koster > Rijkaard > Jol
pi_54736026
Als Oranje EK wordt, komt van Basten; anders blijft ie tot het WK 2010. Ik denk dat Van Basten echt iets tastbaars wil bereiken met Oranje.
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:30:09 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54736043
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Volgens mij kan hij de financiën ook nu pas gebruiken.. (Babel en Sneijder transfer)
Ach, hij had de Sneijder-financien natuurlijk ook al twee weken tot zijn beschikking in augustus. Al kan ik begrijpen dat je er op dat moment niet veel mee kunt doen. De tijd om te shoppen is nu. Het EK staat voor de deur, waardoor spelers die op het EK spelen gigantisch in prijs gaan stijgen.

Dus het is best een groot probleem dat Ajax in principe geen trainer heeft.
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:31:27 #271
52871 Blight
Supersized.
pi_54736073
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:26 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Co

Zeg nou, wie is die enge Bob de Klerk ??
Ik hoop echt met al mijn hart dat het Co niet wordt. Voor je het weet mag de hele selectie weer paaseieren zoeken, lopend van Diemen naar Heerlen, en doelen om de ArenA heen sjouwen.

Ik hoop op Rijkaard.
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:31:58 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54736085
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Oranje EK wordt, komt van Basten; anders blijft ie tot het WK 2010. Ik denk dat Van Basten echt iets tastbaars wil bereiken met Oranje.
Ik denk het niet, daar handelt ie iig niet naar .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54736102
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:31 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik hoop echt met al mijn hart dat het Co niet wordt. Voor je het weet mag de hele selectie weer paaseieren zoeken, lopend van Diemen naar Heerlen, en doelen om de ArenA heen sjouwen.

Ik hoop op Rijkaard.
pi_54736131
Kom je thuis, ligt er een stadionverbod van 3 jaar op de mat. Ook leuk thuiskomen
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:35:17 #275
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54736151
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:34 schreef Bananenman het volgende:
Kom je thuis, ligt er een stadionverbod van 3 jaar op de mat. Ook leuk thuiskomen [ afbeelding ]
Je zal wel wat uitgespookt hebben dan, niet?
pi_54736167
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:35 schreef twi het volgende:

[..]

Je zal wel wat uitgespookt hebben dan, niet?
Nee, de KNVB heeft een foutje gemaakt
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:36:44 #277
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54736187
quote:
Waag het niet om Van Basten aan te stellen als nieuwe trainer/coach!

Sinds het vertrek van Louis van Gaal in 1997 is het erg onrustig bij Ajax rond de positie van trainer/coach, de tien jaar die hierop volgen hadden we Morten Olsen, Jan Wouters, Co Adriaanse, Hans Westerhof, Ronald Koeman, Danny Blind, Henk ten Cate en Adrie Koster. Ajax-onwaardig haast, hoe onrustig het is. Na dit seizoen zal er een vervanger komen voor Koster, maar wie?

Het contract van Marco van Basten bij de KNVB loopt tot en met het EK van 2008, er wordt al gefluisterd dat hij al rond is met Ajax. Zoals bekend bekleedt Johan Cruijff een adviserende rol binnen Ajax en hij zal zijn “vriend” Van Basten dan ook zeker aanbevelen als nieuwe trainer /coach bij Ajax. Maar moeten wij hier blij mee zijn?

Als bondscoach overtuigt hij niet, maar misschien is hij als clubcoach wel de perfecte man. Maar is ‘misschien’ wel genoeg voor Ajax? Hebben we de afgelopen jaren niet genoeg gegokt (en verloren) met het aanstellen van trainer/coaches? Laat hem eerst maar elders ervaring op doen, bij een kleinere club. Als hij daar slaagt, is het vroeg genoeg om hem aan te stellen als nieuwe trainer/coach bij Ajax.

Op dit moment hebben wij niets aan Van Basten, laat maar iemand anders komen, er zijn genoeg betere alternatieven. Louis van Gaal bijvoorbeeld, maar de vraag is of AZ hem laat gaan. Martin Jol anders, die tweemaal knap vijfde werd met Tottenham Hotspur. Of wellicht Co Adriaanse, die eerder geweldig samenwerkte met Martin van Geel bij Willem II en AZ, maar bij Ajax eerder niet slaagde.

Als het Van Basten maar niet wordt, want Ajax is een topclub en moet dan ook een top-trainer/coach aan het roer hebben staan. De beste die beschikbaar is, geen potentiële topper, maar één die er meteen staat! Ik hoop dat men bij Ajax geleerd heeft van de afgelopen tien jaar, die erg onrustig waren. We hebben een topper nodig, niet weer gaan gokken...
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54736192
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:36 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Nee, de KNVB heeft een foutje gemaakt [afbeelding]
Sure
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:37:55 #279
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54736212
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:36 schreef Bananenman het volgende: