Schijnt vooral wisselspeler te zijn als ik het topic op AN lees.quote:Op maandag 19 november 2007 13:48 schreef Wooldoor het volgende:
Over Rosales gesproken hoe doet hij het in Argentinie?
Ja vond ik ook al vreemd, al had hij af en toe goede voorzetten, de meeste kwamen bij lange na niet aan. Maar dat kan ook aan mijn geheugen liggenquote:Op maandag 19 november 2007 13:53 schreef soppa het volgende:
In de VI geeft KJH trouwens aan dat zijn beste aangever Rosales was... Heb daar volgens mij nooit wat van gezien maar misschien ligt dat aan mijjn geheugen.
Maar wel iemand die meer bewezen heeft dan 13 wedstrijden gespeeltquote:Op maandag 19 november 2007 13:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik kon een gebalde vuist ook niet achterwege laten. Ik was voor Finland
[..]
Volwaardige vervangers moet Ajax ook niet halen. Zeker niet op die positie. Daar moet een talentvol iemand staan.
quote:VERKOOP WILLEM II - AJAX UITGESTELD!
Tijdens het vooroverleg voor de wedstrijd tegen Willem II is ons mede gedeeld dat de Ajax-supporters uitsluitend per buscombi af mogen reizen. Dit vanwege problemen die er vorig jaar waren rondom het stadion bij de laatste wedstrijd van het seizoen.
Vanuit de supportersverenigingen is hiertegen bezwaar aangetekend aangezien de problemen supporters betrof die geen deel uitmaakten van de fans in het bezoekersvak. Met het besluit om de Ajacieden met een combi af te laten reizen worden de supporters in het uitvak benadeeld terwijl deze zich bij de vorige ontmoeting gedragen hebben.
Op maandag 26 november zal de lokale driehoek een definitief besluit nemen over de vervoerswijze voor de Ajax-supporters. Tot die tijd zullen er geen kaarten in de verkoop gaan. Hierdoor zal de kaartverkoop voor de wedstrijd van 8 december slechts een aantal dagen kunnen duren. Zodra er op 26 november contact is geweest met de gemeente Tilburg zullen we dit op de site vermelden en zal de kaartverkoop zo snel mogelijk starten.
Ajax en de supportersverenigingen hopen dat de gemeente Tilburg het definitieve besluit zal baseren op het gedrag van de supporters die ook daadwerkelijk binnen de afgesproken regeling vielen en niet op gebeurtenissen die hier buiten plaats vonden.
Hij is maar een half uutje ingevallen...quote:Op maandag 19 november 2007 15:07 schreef twi het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang Mitea het uit gaat houden. Manucharyan gespeeld voor Armenie, maar nog niet klaar voor het grote werk bij Ajax?
hij is nog nooit klaar geweest voor het grote werk als je het mij vraagtquote:Op maandag 19 november 2007 15:07 schreef twi het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang Mitea het uit gaat houden. Manucharyan gespeeld voor Armenie, maar nog niet klaar voor het grote werk bij Ajax?
quote:Mitea en Van der Wiel terug op trainingsveld Ajax
Gepubliceerd op 19-11-07 om 14:05 door Johan Kroon
Ajax kan mogelijk snel weer beschikken over Nicolae Mitea (foto). De aanvaller maakte vanmorgen zijn rentree tijdens een training van het eerste na een enkelblessure, zo staat te lezen op het digitale huis van de Amsterdammers.
Mitea trainde de afgelopen weken al wel weer. De Roemeen deed dit met Jong Ajax en maakte vorige week zijn rentree in de wedstrijd met Jong RKC Waalwijk en speelde afgelopen donderdag het oefenduel met Jong VVV-Venlo mee.
Vermoedelijk kan Ajax ook weer snel beschikken over Gregory van der Wiel. De verdediger maakte net als Mitea zijn rentree op het trainingsveld na een knieblessure.
Maar in het stadion waren er geen problemen.quote:Op maandag 19 november 2007 15:33 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Was juist wel gezellig zo rond het stadion.
Jawel, 1 doelpunt te weinig.quote:Op maandag 19 november 2007 15:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar in het stadion waren er geen problemen.
Het is herfst, MItea struikelt straks nog over een blaadje!quote:
Al speelt Litmanen tegen Oranje met finland zou ik het niet kunnen laten om te juichen als hij scoort. LITMANEN!quote:Op maandag 19 november 2007 13:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik kon een gebalde vuist ook niet achterwege laten. Ik was voor Finland
[..]
Volwaardige vervangers moet Ajax ook niet halen. Zeker niet op die positie. Daar moet een talentvol iemand staan.
Geen basisplek en maakt weinig minuten dacht ik.quote:Op maandag 19 november 2007 13:48 schreef Wooldoor het volgende:
Over Rosales gesproken hoe doet hij het in Argentinie?
yeah rightquote:Op maandag 19 november 2007 13:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heeft weinig met clubman zijn te maken toch?
Is Rosales ook een clubman omdat ie iedereen uitnodigde voor een biertje en zitplek in de schutting?
Ajax wil hem denk ik geeneens nu Stekelenburg het zo goed doetquote:Op maandag 19 november 2007 12:01 schreef Cordoba32 het volgende:
Gister in Studio Voetbal Vd Sar was gast (zalk maar zeggen)
Van Gelder: Kom je nog terug naar Nederland.. zou je bijv naar psv gaan als ze je zouden benaderen.
Sar: een paar jaar geleden had ik dat zeker wel gedaan, nu zie ik een terugkeer naar nederland niet meer gebeuren (zalk maar zeggen)Dacht dat Ajax voor hem de enige was... Ik blijf ergens toch altijd maar denken, dat clubliefde nog bestaat....
2e seizoenshelft toen Huntelaar er net was, gaf Rosales bijna alle assists op hemquote:Op maandag 19 november 2007 13:53 schreef soppa het volgende:
In de VI geeft KJH trouwens aan dat zijn beste aangever Rosales was... Heb daar volgens mij nooit wat van gezien maar misschien ligt dat aan mijjn geheugen.
Videoreportage (Windows media)quote:Ajax-spullen Hatem Trabelsi geveild
AMSTERDAM Fans van oud-Ajacied Hatem Trabelsi hebben zaterdag hun slag geslagen op de executieveiling van de inboedel van de Tunesiër.
Trabelsi, die van 2001 tot 2006 bij Ajax speelde, had een huurschuld van bijna 30.000 euro. Daarom is zijn huis leeggehaald en werden de spullen per opbod verkocht. Bij de veilingstukken zaten shirtjes die de oud-Ajacied in het verleden ruilde, onder andere van Juventus-speler Nedved en van PSV'er Koné. Ook zijn kampioensmedaille en Ajax-kleding ging onder de hamer.
De veiling bracht uiteindelijk 10.000 euro op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |