Vermaelen niet zo snel denk ik eerlijk.quote:Op maandag 19 november 2007 01:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
En Vermaelen wil weg, Suarez zal het tegen die tijd wel in z'n bol hebben gekregen. Davids zal wel stoppen. Urby z'n kop zal ook wel zo gek gekregen worden dat hij naar het buitenland vertrekt...
kortom..
Ik hoop dat hij blijft, maar hij heeft toch aangegeven weg te willen?quote:Op maandag 19 november 2007 01:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vermaelen niet zo snel denk ik eerlijk.
?quote:Op maandag 19 november 2007 01:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij blijft, maar hij heeft toch aangegeven weg te willen?
Dan is het waar jaquote:Op maandag 19 november 2007 01:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Al een paar maand terug heb ik dat hier in een topic gelezen.
Vermaelen nooitquote:Op maandag 19 november 2007 01:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vermaelen wilde verlengen.quote:Op maandag 19 november 2007 01:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij blijft, maar hij heeft toch aangegeven weg te willen?
Lijkt me ook een duidelijk zaak jaquote:
quote:Gerucht: Nedved prijst landgenoot aan
Pavel Nedved wil zijn werkgever nog verder helpen dan enkel maar spelen voor zijn club. De Tsjech zou immers volgens Tuttosport zijn landgenoot Martin Fenin hebben aangeprezen bij Juventus.
Fenin is een 20-jarige aanvaller die in eigen land speelt bij FK Teplice. Hij heeft er nog een contract tot 30 juni 2011. Fenin gooide vooral hoge ogen op het Wereldkampioenschap voor -20-jarigen afgelopen zomer in Canada. Hij bereikte met zijn land toen de finale en scoorde zelfs in die finale.
Het leverde hem de doorbraak op, want ondertussen heeft Fenin ook al drie maal voor de A-ploeg van Tsjechië gespeeld. Juventus zou in januari een bod willen plaatsen van 6 miljoen euro, maar zal met ploegen zoals Bayern München, Arsenal en Sevilla te duchten concurrentie hebben.
http://www.voetbalkrant.com
Het probleem is dat als je de jonge jongens niet op jonge leeftijd laat debuteren ze denken dat het niet meer zal gebeuren en dat ze uiteindelijk mischien verhuurd worden wat voor de meeste niet echt goed is gegaan. Beetje het verhaal met Poepon, die jongen zal het niet meer halen om bij Ajax in het eerste te spelen denk ik.quote:Op maandag 19 november 2007 01:11 schreef PLAE@ het volgende:
En dan is de generatie officieel verneuktrespect.
van der Vaart, Sneijder, de Jong, Stekelenburg, Emanuelson, Maduro, Babel, de Ridder, Heitinga en wat ik nog vergeet.
Doe er wat andere toppers bij van de afgelopen jaren Zlatan, Mido, Davids, Maxwell, Stam, Trabelsi, Chivu....en je had een wereldselectie kunnen hebben. Er zijn amper gasten bij uit de eigen jeugd die 25 of ouder zijn.
De meeste jongens worden gewoon te jong gebracht waardoor ze ook te jong weer vertrekken.
Vermaelen was interesse voor uit Engeland, toen hij niet zoveel speelde. Toen wilde hij weg, misschien dat het nu iets veranderd is. Ben benieuwd hoe dat is als het halve elftal vertrekt.quote:Op maandag 19 november 2007 01:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2007 09:30 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.nusport.nl/20071119/column/urzaiz-cultheld/
quote:Waarom waarderen jullie die types wel, en wij niet? Is het soms omdat Feyenoord in zekere zin de cultheld onder de voetbalclubs is? Feyenoord heeft dat tragikomische ook. Ik zou het bijvoorbeeld echt iets voor Feyenoord vinden om over een maandje of zes, met het eeuwfeest voor de deur, in de laatste wedstrijd van het seizoen de titel te verspelen in een volle Kuip, en daarna met 6-0 van Ajax te verliezen in de bekerfinale. Snap je wat ik bedoel?
quote:Suárez helpt Uruguay aan punt
Geschreven door Franklin Stoker op zondag, 18 november om 22:27
Op weg naar een plaats op het wereldkampioenschap in Zuid-Afrika hebben Uruguay en Chili de punten gedeeld. Ajacied Luis Suárez maakte het duel in zijn geheel mee en had in Montevideo een aandeel in het scoreverloop.
De spits van de Amsterdammers produceerde in de Urugayaanse hoofdstad de eerste treffer (42’) van het duel. Voorts was het voormalig Lazio-goalgetter Marcelo Salas (59’ en 69’) die Chili binnen tien minuten naar een voorsprong loodste.
De 32-jarige routinier maakte onlangs zijn rentree als international na een afwezigheid van twee jaar. Sebastian Abreu tekende in de slotfase alsnog voor een punt voor de thuisploeg.
In de tussenstand van de Zuid-Amerikaanse WK-kwalfiicatie bivakkeren beide landen in de middenmoot. Brazilië komt later op de dag nog in actie tegen Peru.
Dat kan haast niet andersquote:Op maandag 19 november 2007 09:40 schreef Pritt het volgende:
[..]
!
Heeft hij stiekem hier zitten meelezen of is het echt een user hier?
Ik denk dat A3 daar nu ook al aan denkt door veel jonge jongens op te stellen zodat die alvast kunnen wennen met wat oudere mensen ertussen. Met een beetje geluk heb je straks gewoon prima basiskrachten als Vertonghen en van der Wiel en mischien ook wel De Jong.quote:Op maandag 19 november 2007 09:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vermaelen was interesse voor uit Engeland, toen hij niet zoveel speelde. Toen wilde hij weg, misschien dat het nu iets veranderd is. Ben benieuwd hoe dat is als het halve elftal vertrekt.
quote:Stam neemt 25 november afscheid![]()
Amsterdam, 19 nov 2007
Jaap Stam neemt zondag 25 november afscheid van het Ajax-publiek. De voormalige aanvoerder wordt voor aanvang van het duel Ajax - Vitesse gehuldigd door de club en beide supportersverenigingen.
Stam maakte eind vorige maand bekend zijn carrière als profvoetballer te beëindigen. De ijzersterke verdediger speelde anderhalf jaar in Amsterdamse dienst. Met Ajax veroverde hij twee maal de Johan Cruijff Schaal en de KNVB Beker. ,,We zijn trots dat Jaap hier heeft gespeeld", zei technisch directeur Martin van Geel tijdens de persconferentie waar het afscheid bekend werd gemaakt. ,,We laten hem met lede ogen vertrekken. Jaap is niet alleen een fantastische voetballer, maar ook een fantastisch mens."
quote:Ajax zit achter Duits talent Marin aan'
Ajax heeft interesse in de talentvolle Duitse voetballer Marko Marin. Dat meldt het Duitse blad Bild Am Sonntag. De 18-jarige middenvelder is dit seizoen een revelatie bij de 2. Bundesligaclub Borussia Mönchengladbach.
Ondanks zijn jonge leeftijd is Marin erg belangrijk voor zijn club. Vanwege zijn goede spel wordt hij in Duitsland al Magic Marin genoemd. Ook bij Jong-Duitsland is de in Bosnië geboren speler goed bezig. Afgelopen weekeinde maakte hij nog een schitterende goal tegen Jong-IJsland. De voormalige speler van Eintracht Frankfurt heeft nog een contract tot medio 2010 in Mönchengladbach.
De Amsterdammers zouden echter niet de enigen zijn die achter hem aan zitten. Volgens Bild Am Sonntag zou hij zich ook mogen verheugen in de belangstelling van de Italiaanse clubs AC Milan en Fiorentina. De slechts 1,65m lange jeugdinternational speelde tot nu toe twaalf wedstrijden voor Mönchengladbach waarin hij nog niet tot scoren is gekomen.
mooiquote:Op maandag 19 november 2007 11:32 schreef Longmen het volgende:
Afgelopen weekeinde maakte hij nog een schitterende goal tegen Jong-IJsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |