gr8, wedstrijd voor niks, hopelijk raken beiden niet geblesseerd, urby mag van mij zn been breken ofsaowquote:
Nou echt he.quote:Op zondag 18 november 2007 15:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
En een kakkerlak die scoort. Zal ook weer eens niet
quote:Op zondag 18 november 2007 21:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
urby mag van mij zn been breken ofsaow![]()
Vind ik ook een beetje triest.quote:Op zondag 18 november 2007 22:31 schreef denthemen het volgende:
Als ajacied hopen dat een speler zijn benen breekt, hoe diep zink je dan
quote:Op zondag 18 november 2007 22:31 schreef denthemen het volgende:
Als ajacied mens hopen dat een speler zijn benen breekt, hoe diep zink je dan
quote:
quote:18/11/2007 - Kesler: geen contact met Ajax over van Basten
(Gepost door RvN)
Henk Kesler liet in het programma Voetbal Insite weten dat de KNVB niet benaderd is door Ajax voor Marco van Basten. De bondscoach zou Kesler ook hebben toegezegd eventuele toenaderingen af te houden. Volgens Kesler heeft hij Maarten Fontein in een gesprek dat over een ander onderwerp wel gewaarschuwd hebben dat er absoluut niet te praten valt over een tussentijds vertrek van Van Basten en/of van het Schip na geruchten daarover in de media.
quote:Luka Modric (22) verhuist na dit seizoen naar Chelsea. De spelmaker van Dinamo Zagreb, die ook begeerd wordt door Ajax, zou al een contract met de Londenaren zijn overeengekomen.
Tomislav Marcinko, lid van de RvC van Dinamo Zagreb, bevestigt in The Observer dat Chelsea zeer concreet is voor de jongeling: "Roman Abramovich is bereid het volle pond voor Modric te betalen."
Volgens SkySports hebben voorzitters Abramovich en Zdravko Mamic de afgelopen week enkele malen onderhandeld over Modric. Mamic zou zelfs naar Engeland zijn afgereisd om een akkoord te bereiken met de steenrijke eigenaar van Chelsea.
Kesler had geruchten gehoord dat Van 't Schip in de winter naar Ajax zou gaan en heeft Maarten Fontein toen maar alvast gewaarschuwd dat het wat de KNVB betreft geen optie was.quote:Op maandag 19 november 2007 00:04 schreef koningdavid het volgende:
Kesler zei wel dat Ajax verkennend gepraat had met Van 't Schip ofzo?
Ik verstond dat gedeelte maar half, iemand hier die dat wel gevolgd had?
Hey grappig, zaterdag nog een meid uit Minsk ontmoet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Maduro zal wel voor nop de deur uitlopen, en Huntelaar en Heitinga zullen voor aanvaardbare bedragen worden verkocht.quote:Op maandag 19 november 2007 00:17 schreef pfaf het volgende:
Nu Heitinga heeft aangegeven weg te gaan ben ik wel benieuwd wie er van de huidige selectie boven de 20 jaar volgend jaar nog voor Ajax speelt. Het ziet er niet goed uit in ieder geval...
En Vermaelen wil weg, Suarez zal het tegen die tijd wel in z'n bol hebben gekregen. Davids zal wel stoppen. Urby z'n kop zal ook wel zo gek gekregen worden dat hij naar het buitenland vertrekt...quote:Op maandag 19 november 2007 00:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maduro zal wel voor nop de deur uitlopen, en Huntelaar en Heitinga zullen voor aanvaardbare bedragen worden verkocht.
Damn, wat was dat een geniaal seizoen toen... als Stekelenburg toen al zo de strafschoppen kon stoppen hadden we die finale echt gehadquote:Op zondag 18 november 2007 12:58 schreef Rumille het volgende:
Urzaiz scoorde met FM 2008 net 4x in de bekerfinale tegen Ajax 2. Eindstand 4-1
En er zat verder geen ervaring in het elftal... Als je inderdaad destijds een Stam en Davids erbij gehad had...quote:Op maandag 19 november 2007 01:11 schreef PLAE@ het volgende:
En dan is de generatie officieel verneuktrespect.
van der Vaart, Sneijder, de Jong, Stekelenburg, Emanuelson, Maduro, Babel, de Ridder en wat ik nog vergeet.
Doe er wat andere toppers bij van de afgelopen jaren Zlatan, Mido, Davids, Stam, Trabelsi....en je had een wereldselectie kunnen hebben.
De meeste jongens worden gewoon te jong gebracht waardoor ze ook te jong weer vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |