Zou dat niet zo zijn dan? Denken jullie echt dat er sprake is van fraude? Kan het mij bijna niet voorstellen al vond ik het percentage wel erg laag.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Dennix denkt dat er duizenden mensen op hem gestemd hebben.![]()
en papa maar denken \"lul niet, gek. dit heeft me 1200 euro aan sms jes gekost\"quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Dennix denkt dat er duizenden mensen op hem gestemd hebben.![]()
Huub krijgt zé'n 12 uur van Amandel, als hij voor een nieuwe stijltang zorgt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, Naad kan rustig toezeggen, die heeft al aan Amanda verteld van de stijltang, dus Amanda zal het heus wel blokken, daar heeft Naad al voor gezorgd.
tuurlijk niet, godsonmogelijk!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou dat niet zo zijn dan? Denken jullie echt dat er sprake is van fraude? Kan het mij bijna niet voorstellen al vond ik het percentage wel erg laag.....
Jij hebt het door.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:47 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
en papa maar denken \"lul niet, gek. dit heeft me 1200 euro aan sms jes gekost\"
dat er duizenden mensen op lullie gestemd hebben bedoel ik dusquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
tuurlijk niet, godsonmogelijk!
Ik kan het mij ook nauwelijks voorstellen na de invallen bij de bedrijven die de gegevens verwerken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou dat niet zo zijn dan? Denken jullie echt dat er sprake is van fraude? Kan het mij bijna niet voorstellen al vond ik het percentage wel erg laag.....
ik ook ik seg ik houdr van en ik mis elly wel die kon zo lekker relativerenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:52 schreef PearlySpencer het volgende:
wel een mooie test die 12 uur, als 1 van die tokkies blokt kunnen HJL met een lachend gezicht alle volgende uitjes blokken... word hem wel die 12 uur gegunt kunnen ze iets coulanter zijn naar BAND bij volgende stemmingen....maar eigenlijk hoop ik dat de stemming geblokt wordt door A
Ik heb toch echt geen breedbeeld beeldscherm.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:55 schreef ericahysterica het volgende:
Papanix vindt nadia veel slanker dan op tv en nadia zegt dat dat door het breedbeeld komt.
me neither!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb toch echt geen breedbeeld beeldscherm.![]()
ja, zou dat erfelijk zijn?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:57 schreef ericahysterica het volgende:
Misschien wil nadia wel weten of het van papanix ook naar frambozen smaakt ......de Tangerslet (uitdrukking van drs H)
Mogelijk dat hij doelt op de streams ! Daar zijn toch verschillende settingsquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb toch echt geen breedbeeld beeldscherm.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:57 schreef ericahysterica het volgende:
Misschien wil nadia wel weten of het van papanix ook naar frambozen smaakt ......de Tangerslet (uitdrukking van drs H)
Alleen stream 1 vertekend, maakt langer, slanker.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk dat hij doelt op de streams ! Daar zijn toch verschillende settings
Heb ik toch liever dat Huub Heffner wint en er een Dutch playboy-mansion van maaktquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:59 schreef Varen het volgende:
Nadia stemt Dennis er niet uit met de stemmingsronde.
Volgens papa gaat Dennis winnen en dan bouwen ze appartementen in de tuin.
kan zomaar in DGK niks is wat het lijkt en fake is dan wel weer fakequote:Op vrijdag 16 november 2007 18:04 schreef chufi het volgende:
Reed paNix nou weg in dezelfde mercedes als maNix??
Kan Huub niet gewoon naar 'de tandarts'?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:58 schreef maril het volgende:
Ik vind 12 uur voor een begravenis wel veel vooral omdat het de laatste 12 uur zijn de rest heeft Sylvia opgemaakt en dat ging dan over familie , dit is geen familie ik zeg 3 uur mag hij hebben kerk en begravenis/crematie, condoleren, heen en terugweg worden niet meegerekent, was ook destijds met Syl
Dat noem ik meedenken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Kan Huub niet gewoon naar 'de tandarts'?
Maar toch liever zn eigen , want dan kan ie doen of ie een grotere bobbel heeft dan de restquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:06 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix heeft iets met broekzakken
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook!quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Is een perfecte oplossing, maar ik ben wel van mening dat hij moet gaan dat is voor de verwerking beter, want zijn verdriet gister was mijn inziens geen fake maar echt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nieuw jaar, nieuwe 12-uurs.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:58 schreef maril het volgende:
Ik vind 12 uur voor een begravenis wel veel vooral omdat het de laatste 12 uur zijn de rest heeft Sylvia opgemaakt en dat ging dan over familie , dit is geen familie ik zeg 3 uur mag hij hebben kerk en begravenis/crematie, condoleren, heen en terugweg worden niet meegerekent, was ook destijds met Syl
Daar hebben we golddigger Nadia. Dennis stijgt in populairiteit en Nadia ziet hem weer zittenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:11 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
2 stinkbekken met elkaar![]()
![]()
![]()
Aha dat wist ik niet , nou ja maar 12 uur voor een begravenis van een niet fam. lid vind ik wel veel, je weet niet hoe lang de gouden kooi blijft bestaan (bij RTL zijn ze tevree)quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Nieuw jaar, nieuwe 12-uurs.
Vanaf 23 september zijn er weer 3 keer 12 uur te vergeven.
Ik vrees dat Huub er een TV-momentje van maakt.
Jaar is voorbij, dus weer nieuwe 12-uur mogelijkheden. Weet alleen niet hoeveel het er waren 2 of 3 ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:12 schreef ThomasSlayer het volgende:
Is er nog wel 12 uur of heeft Silvia niet alles opgemaakt?
Pa dennix zijn auto was stuk, en hij heeft nu een leen auto, en Ma en Pa Dennix wonen beide in alphen dus zullen ze wel samen in één auto zijn gekomen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:04 schreef chufi het volgende:
Reed paNix nou weg in dezelfde mercedes als maNix??
-overbodig-quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:10 schreef maril het volgende:
[..]
Is een perfecte oplossing, maar ik ben wel van mening dat hij moet gaan dat is voor de verwerking beter, want zijn verdriet gister was mijn inziens geen fake maar echt.
Ik vond die reacties die later werden gegeven gisteren niet zo fraai, ik heb het gevoel dat er veel wordt gefaked in de gouden kooi(zelfs klaarkomen) mar de verdriet van Huub was echt, zegt een niet Huubfan.
Minder uren zou terecht zijn, maar de Kooi heeft nu eenmaal 3x12uur per jaar die ze aan kunnen vragen, beter was dat ze 36 uur hadden staan, en daar de uren van kunnen gebruiken die ze nodig hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:14 schreef maril het volgende:
[..]
Aha dat wist ik niet , nou ja maar 12 uur voor een begravenis van een niet fam. lid vind ik wel veel, je weet niet hoe lang de gouden kooi blijft bestaan (bij RTL zijn ze tevree)
en je weet het nooit met ouders en zusjes, broertjes ect ect
Mee eens, want een uitje naar welke begrafenis dan ook in Nederland hoeft echt geen 12 uur te durenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Minder uren zou terecht zijn, maar de Kooi heeft nu eenmaal 3x12uur per jaar die ze aan kunnen vragen, beter was dat ze 36 uur hadden staan, en daar de uren van kunnen gebruiken die ze nodig hebben.
Maar Syl heeft daar toch ook gebruik van gemaakt, die heeft alles bij elkaar 12 uur gebruikt ze is 3 x weggeweest, toen hij op sterven lag, toen hij overleden was en de begravenis.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Minder uren zou terecht zijn, maar de Kooi heeft nu eenmaal 3x12uur per jaar die ze aan kunnen vragen, beter was dat ze 36 uur hadden staan, en daar de uren van kunnen gebruiken die ze nodig hebben.
Ze hadden gewoon moeten beginnen met kaalscheren en dan een BoB-Pruikie er op. 10 minuten werkquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:27 schreef AnTjUh het volgende:
waar blijft amanda nouwwwwwwwwwwwwww???
Pathe Arena is Mega big met tig zalen en ik denk dat het allemaal een beetje tegen zal vallen met die rode loper.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:27 schreef Dark het volgende:
Dennis - Ik hou er wel van, ff een rood lopertje pakken, een beetje in the picture staan, ik vind het wel lachuh..........
Die heeft haar twaalf uur gewoon in drie keer verdeeld in overleg nmet achter.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:25 schreef maril het volgende:
[..]
Maar Syl heeft daar toch ook gebruik van gemaakt, die heeft alles bij elkaar 12 uur gebruikt ze is 3 x weggeweest, toen hij op sterven lag, toen hij overleden was en de begrafenis.
als het niet mag is tandarts een goede optie.
Gun die jongen een Fanta.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:27 schreef Dark het volgende:
Dennis - Ik hou er wel van, ff een rood lopertje pakken, een beetje in the picture staan, ik vind het wel lachuh..........
Volgens mij opdrachten halen,helemaal geen kapper.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:27 schreef AnTjUh het volgende:
waar blijft amanda nouwwwwwwwwwwwwww???
Dennis heeft een andere voorstellingquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Gun die jongen een Fanta.
Ik ben iets van 5 keer bij een filmpremiere geweest, en geloof me... tis niks anders dan gewoon naar de bioscoop gaan. Je krijgt hooguit één gratis drankje en een tasje met reclame
prima idee..... liefst vandaag nog, maar dan buiten de kooiquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:30 schreef Varen het volgende:
Nadia noemt Dennie haar aanstaande echtgenoot
Top!quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die zitten alweer achter de streams ondertussen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:26 schreef Darklight het volgende:
wanneer komen die nowlive gasten?
Na er een nachtje er over te hebben geslapen is ze tot de conclusie gekomen dat Dennis misschien wel populair is. Wie weet valt er nog wat te halen bij hem.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:30 schreef Varen het volgende:
Nadia noemt Dennie haar aanstaande echtgenoot
zou fijn zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
wat hoorde ik net? MayDay komt niet?
Iedereen blij tochquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
Dacht ik ook te horen, nu een vriendin van Jan die komt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat ze psychisch wordt geprepareerd zodat ze niet door het lint gaat vanwege het slopen van de stijlltang.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:32 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Volgens mij opdrachten halen,helemaal geen kapper.![]()
mooiquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
Wat else is new... MammaNix en ook PappaNix kwamen met een Mercedes de poort binnen.. Nou dat is status voor Marrokaanse meisje!quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:42 schreef petraa het volgende:
N is echt een golddigger, nu D veel procentjes heeft loopt ze weer als een slijmbal achter hem aan.
Zou hij daar schoensmeer op doen, om dat te verdoezelen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:40 schreef chufi het volgende:
Nix heeft zn kale plekje ook gemaskeerd, nadat MammaNix er iets over zei
Scheelt wèl welk jaartal hoor, die Mercedes.....een echte golddigger let daar opquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat else is new... MammaNix en ook PappaNix kwamen met een Mercedes de poort binnen.. Nou dat is status voor Marrokaanse meisje!
Maar Naad ziet dat nog niet zo goed ! Die kijkt alleen naar merken en zoquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Scheelt wèl welk jaartal hoor, die Mercedes.....een echte golddigger let daar op![]()
Hoe zit dat trouwens met die 3 wekelijkse massage voor Lieke? We zijn nu 1,5 week verder en slechts 3 sessies gehad , incl. de begin sessiequote:
waar bemoeit die brian zich mee ?! nadia neukt met wie ze wilquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:59 schreef AnTjUh het volgende:
nadia krijgt nu ook al een preek van saint brian
over haar relasie met dennie
dat bepaalt haar pimp wel ja?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
waar bemoeit die brian zich mee ?! nadia neukt met wie ze wil
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:04 schreef Meganog het volgende:
Brian is zeer tevreden met de relatie zoals die nu is met Amanda.
"Alle ruzietjes worden bijgelegd/ Niks gaat onopgelost/"
Om even te vertalen. Amanda heeft een issue, een discussie ontstaat, Brian dreigt de boel kort en klein te slaan en Amanda komt bedelend terug.
Het worden bij nader inzien 5 nixterbatiesessies en ik ga ff lekker een kop thee zetten en hoop dat mannie met een boblijn zo uit dekapsalone komtquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:02 schreef DrsH het volgende:
Nou we zijn er weer het gaat weer over de sex. Ik ga na vijf intense maxterbatiesessies nu maar even met Erica van bil een fijne avond toegewenst en tot morgen,
Ze zijn al vanaf 2 uur bezig met die pruik van Amanie, dat moet toch geweldig zijn geworden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Het worden bij nader inzien 5 nixterbatiesessies en ik ga ff lekker een kop thee zetten en hoop dat mannie met een boblijn zo uit dekapsalone komt
Ik vind het schandalig dat die snol weer een voorkeusbehandeling krijgt. Het raakt kant nog wal.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zijn al vanaf 2 uur bezig met die pruik van Amanie, dat moet toch geweldig zijn geworden.
Aha, je bent op locatie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:08 schreef PeterNB het volgende:
De eerste beelden van de premiere waar Dennis is, zijn binnen:
[ afbeelding ]
het was al een hele klus om de extensions te verwijderen en dan ook nog nieuwe erin.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zijn al vanaf 2 uur bezig met die pruik van Amanie, dat moet toch geweldig zijn geworden.
Ik hoop dat het er streamervriendelijk uitziet wij moeten er tenslotten heel waar uurtjes tegenaan kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat die snol weer een voorkeusbehandeling krijgt. Het raakt kant nog wal.
Ze zal wel met die enge Jan meegaan naar die modeshow.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat die snol weer een voorkeusbehandeling krijgt. Het raakt kant nog wal.
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Naad ziet dat nog niet zo goed ! Die kijkt alleen naar merken en zo
ik denk niet dat amanda dat na de stijltanggate laat gebeurenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Huub hoopt dat hij zijn 12 uur krijgt. Ik moet het nog zien.
Dat duurde bij Natasia toch ook altijd zolang...wellicht krijgt Amanda nu ook ingeweven haar..een soort pruik dus..quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Voor wat hoor wat toch ??? Amanda offstreams extension loos dus huub offstream naar een begravenisquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Ik moet zeggen, U heeft er behoorlijk veel verstand van Dr.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:12 schreef DrsH het volgende:
Ach een beetje low budget temeier is minimaal 21 uur met haar uiterlijk bezig, anders is een minimumloon nog geen haalbare kaart per maand. Normaal is dat een dagloon.
Als iemand blokt dan gaat die persoon het zwaar krijgen zegt Huub.Dan kennen ze de echte Huub niet meer.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Huub kan een heel rancuneus ettertje zijn inderdaadquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als iemand blokt dan gaat die persoon het zwaar krijgen zegt Huub.Dan kennen ze de echte Huub niet meer.
Ik heb jarenlang een goedlopende zaak op de Rooie Brug gehad 14 woonboten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, U heeft er behoorlijk veel verstand van Dr.![]()
en ik was daar zijn kattenvrouwtjequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een goedlopende zaak op de Rooie Brug gehad 14 woonboten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heeft aan vijf minuten genoeg en is bovendien geen temeierquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:14 schreef mspoez het volgende:
Erica is een natuurtalentje; die haalt het met 15 u per dag ook wel.
OT: Komen jullie echt uit Utreg?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een goedlopende zaak op de Rooie Brug gehad 14 woonboten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kwamenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: Komen jullie echt uit Utreg?
Oh Erica is van de vluggertjes én gratis?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
Die heeft aan vijf minuten genoeg en is bovendien geen temeier
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:20 schreef mspoez het volgende:
[..]
Oh Erica is van de vluggertjes én gratis?
Aha, vandaar.quote:
Ze heeft nog steeds donkere uitgroei en haar eigen plukjes steken ook nog uit...quote:
Hm-hm-hmmm...achter het CS? Spannend!quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wanneer kunnen we afspreken
![]()
Ongelooflijk inderdaad...quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:21 schreef rooie3 het volgende:
Amandas weer grote bek naar de buren.Ze hebben gezorgd voor haar voor Amanda en als dank een grote bek.Goed zo Febo,beloon zulke personen maar goed.
en dat kan ik dan weer net waarderen en zou willen dat meerderen dat daar zouden doen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
Logica van Amanda:
De buren kunnen wel toestemming geven, maar de stijltang is focking van mij....
De kapster heeft het wel bijgewerkt maar het was te erg afgebroken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds donkere uitgroei en haar eigen plukjes steken ook nog uit...![]()
ik stel voor tussen de railsquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:23 schreef mspoez het volgende:
[..]
Hm-hm-hmmm...achter het CS? Spannend!
Ze moet een band tot achter in haar nek in om die ratte-plikjes niet meer te zien.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds donkere uitgroei en haar eigen plukjes steken ook nog uit...![]()
en dat spring ik bijtijds wegquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik stel voor tussen de rails
kijk eens goed.......quote:
Die heeft heul wat anders zitten doen al die tijd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:18 schreef ericahysterica het volgende:
amanda is terug met haar!
Holey moley hoe kinkyquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik stel voor tussen de rails
Ik zei ook al, ik zie geen verbeteringquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub moet niet zo stoer doenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als iemand blokt dan gaat die persoon het zwaar krijgen zegt Huub.Dan kennen ze de echte Huub niet meer.
maar het blijft een geblondeerde egel hoe dan ook!quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Naad: Binnenkort krijgen we heel veel......
Het is dus gelukt, stampvoeten en die sloerie krijgt haar zin.
Ze noemde o.a. dermabrasie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maar het blijft een geblondeerde egel hoe dan ook!
Hij gaat ook niet 12 uur,hij wil naar de begrafenis en na de koffietafel meteen weer gaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:26 schreef Darklight het volgende:
[..]
Huub moet niet zo stoer doen
Hij blokte toch elke stemming? En 12uur voor een begravenis is een beetje overdreven
Het is 12 uur of 24 uur aanvragen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:26 schreef Darklight het volgende:
[..]
Huub moet niet zo stoer doen
Hij blokte toch elke stemming? En 12uur voor een begravenis is een beetje overdreven
quote:
okquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij gaat ook niet 12 uur,hij wil naar de begrafenis en na de koffietafel meteen weer gaan.
Bij jou duren begravenissen 12uur?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is 12 uur of 24 uur aanvragen...
meer keus is er niet
en hoezo is dat overdreven?
Daar gaat het niet om....quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:33 schreef Darklight het volgende:
[..]
Bij jou duren begravenissen 12uur?
Tís Amanda hequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:34 schreef mspoez het volgende:
"ik weet niet wie er toestemming geeft om MIJN spullen stuk te maken hoor, als dit zo doorgaat dan verscheur ik d'r post en verbrand ik d'r kleren"
Uhm; wie mocht hier het tafeltje in de hens zetten?
En.........Amanda krijgt altijd haar zin van het hokjequote:
Goed nieuws dus.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:35 schreef Flabberguest het volgende:
Gouden Kooi wel van de buis
Uitgegeven: 16 november 2007 16:13
Laatst gewijzigd: 16 november 2007 16:18
bron; http://www.nu.nl/news/1318953/60/Gouden_Kooi_wel_van_de_buis.html
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:20 schreef Meganog het volgende:
Amanda gaat de buren een lesje leren.
Lieke gebruikt geen stijltang vandaar dat heur haar er wel goed uitziet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:41 schreef avonne het volgende:
[..]zouden er meer moeten doen
Het was trouwens de stijltang van Nadia, want die van Amanda is al kapot.
Ik meende dat Lieke er ook één had gekregen. Of niet? En waarom niet?
omdat Lieke een manwijf is natuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:41 schreef avonne het volgende:
[..]zouden er meer moeten doen
Het was trouwens de stijltang van Nadia, want die van Amanda is al kapot.
Ik meende dat Lieke er ook één had gekregen. Of niet? En waarom niet?
Oh oh.. krijgt ze straks weer een speech van Brian want ze mag haar woede niet laten merken tegenover JHLquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zei: Tegen jou praat ik niet hoer........look who's talking.
![]()
quote:Brian neemt Amanda even apart, om te voorkomen dat ze uit haar vel barst wanneer ze Lieke en Huub ziet. “Ik wil jou blij zien. Laat je niet opjutten door Huub en Lieke en de stijltang”, spreekt Brian en geeft zijn vriendinnetje een ingelijste foto. “Aah! Skattie! Wat lief!”, piept de 19-jarige. Amanda rent direct naar de slaapkamer toe om de foto een mooi plekje te geven. Ook Nadia moet natuurlijk even zien hoe lief Brian weer eens is geweest. Wie weet, Nadia! Misschien gaat Dennis ooit nog eens een foto inlijsten… En wie weet sta jij er dan ook wel op.
Dat zou me niks verbazen. Die snollen hoeven maar te piepen en het is er.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Liep Nadia daar nu met een nieuwe stijltang ???
Denk toch dat ze in dat hok veiliger is dan buiten. Als er helemaal geen camera's meer zijn, kan die loney helemaal los gaan, als je ziet hoe vaak hij zich nu al met buitengewoon veel moeite inhoudt, kun je nagaan hoe dat is als er geen enkele controle ( hoe ontoereikend ook) meer is. Maar je hebt gelijk, ze is op dat gebied heel dom, lijkt wel een blinde vlek t.a.v. Brianquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Die heeft heul wat anders zitten doen al die tijd.
ik gok een voorbereiding op haar exit-gesprek.
A: "Maar waarom moet ik weg dan?"
Red: "We kunnen jouw veiligheid niet meer waarborgen."
A: "Maar ik heb Brian toch?"
Red: "Daarom juist."
A: "Huh?"
![]()
Wicawdo tegen Naad - Jij bent toch de gehaaidste hier in het huis, waarom weet jij het niet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:51 schreef Marieke_B het volgende:
Naad zegt dat er iets komt vanavond en probeert Wicardo uit te horen...
Wicardo weet van nieieieieieieieieeiieieieeieieits!
Bron: Telegraaf.quote:AMSTERDAM - Het succes en de schoonheid van de Nederlandse Playmates is kennelijk ook in de Verenigde Staten opgevallen. Aankomend weekend vliegt er een cameraploeg van Playboy TV naar Amsterdam om een reportage te draaien met Playmates Dorien Rose en Melisa Schaufeli. Deze worden later wereldwijd uitgezonden op Playboy TV.
Dorien Rose was aangenaam verrast met de aanvraag van Playboy TV. ‘Met name toen bleek dat ze ons al een tijdje volgen en enthousiast zijn over hoe het met onze carrières gaat. Dat is een mooi compliment en we gaan ook zeker een mooie reportage maken’, aldus de sexy Playmate, die nu ook te zien is in de nieuwe videoclip van Di-rect.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:03 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat dat voor het uitje van Amanda is.
Amanda en Nadia mogen er maar 2quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:04 schreef Marieke_B het volgende:
Melissa met Alex en ???van Playboy tv???
ze spreken engels...en Melissa vertelt dat de nieuwe stijltangen net binnen zijn ..
Er er zijn geen alcoholrstricties vanavond..ze mogen drineken zoals gewoonlijk
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lig in een deuk om Jaap.Die vent verstaat geen Nederlands.![]()
Voor wat? Waar gaat dit over? Ze krijgen een uitje en een stijltang?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:08 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda en Nadia mogen maar 2 borrels![]()
En Huub moet afwachten of hij naar die begrafenis mag? Ja hoor, de FEBO ten voeten uitquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:04 schreef Desii het volgende:
[..]
neeeuuhhhjjjj.... dat wicht krijgt alles voor elkaar![]()
Amanda neemt iedereen mee in dat ding.Word weer een erger avond.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
Melisa blijft maar eventjes....een uurtje of 3. Badpak mee dus klaar voor de jacuzzi.![]()
briljant planquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:16 schreef riri het volgende:
en Amanda is ook nog eens speciaal opgemaakt vanmiddag....en dan moeten wij denken dat dit toevallig uit de lucht komt vallen?
Ze willen haar gewoon slijten aan playboy
geen idee...Melissa filmen in haar natuurlijk habitat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:17 schreef farscapevr6 het volgende:
wat komen deze mensen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |