abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54655249
Waarom kiezen sommige (vrij veel) jongens voor vrouwen die niet echt aantrekkelijk zijn? Van middelmaat tot onaantrekkelijk, waarmee ik vooral de wat vollere of dikke vrouwen bedoel. Hoe kunnen die jongens daarmee leven, vooral als ze intiem zijn?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2007 17:32:58 ]
pi_54655279
Omdat er soms niet genoeg lekkere wijven voorradig zijn?
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  vrijdag 16 november 2007 @ 17:36:12 #3
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_54655337
Aantrekkelijk = cultureel bepaalt gegeven, sommige mensen denken daar buiten, de redenen om daarbuiten te denken verschilt per persoon vrees ik.
pi_54655397
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:36 schreef Choices het volgende:
Aantrekkelijk = cultureel bepaalt gegeven, sommige mensen denken daar buiten, de redenen om daarbuiten te denken verschilt per persoon vrees ik.
Jongens kijken voornamelijk naar uiterlijk en je kan redelijk objectief bepalen wie wel of niet mooi is. Ik heb het overigens niet over hele knappe vrouwen, maar echt vrouwen die nou niet bepaald gezegend zijn met een mooi hoofd of strak lichaam.
pi_54655429
Omdat ze niet beter kunnen krijgen maar toch graag iemand willen hebben om mee te foezelen?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_54655454
Omdat we bang zijn dat die dunne latjes breken als je er boven op gaat liggen.

Big girls are beautiful
pi_54655494
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 20:51:14 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_54655522
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:44 schreef Mikkie het volgende:
Komt 'ie dan hè:

Omdat het om innerlijk gaat?

Misschien dat je het niet snapt hoor, maar in een relatie moet je het samen goed kunnen vinden, en moet je nog jaren met elkaar verder kunnen. Dat lichaam verlept na een tijdje vanzelf, dan is het wel handig als je bij iemand bent met wie je qua persoonlijkheid uit de voeten kunt.
En dat natuurlijk.

Al weet natuurlijk iedereen dat het niet enkel om innerlijk gaat.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_54655555
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:39 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

Jongens kijken voornamelijk naar uiterlijk en je kan redelijk objectief bepalen wie wel of niet mooi is. Ik heb het overigens niet over hele knappe vrouwen, maar echt vrouwen die nou niet bepaald gezegend zijn met een mooi hoofd of strak lichaam.
Schoonheid zit 'm niet alleen in een mooi hoofd of een strak lichaam En niet iedereen vindt hetzelfde mooi gelukkig
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 16 november 2007 @ 17:50:54 #10
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_54655636
Easy..
die minder mooie meiden, die lopen niet zosnel weg.

Je hoeft er minder moeite voor te doen.
Je kan jezelf gewoon laveloos drinken elk weekeinde... vindt ze prima, zie jij er ook een keer wat minder mooi uit.
Je hoeft ze maar zeer weinig aandacht te geven, en ze vinden het al geweldig!

Kortom... gemakszucht!!!!
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  vrijdag 16 november 2007 @ 17:56:05 #11
17205 Profesor
I have a dream!
pi_54655744
Onaantrekkelijke vrouwen maken zich het minst zorgen over hun lippenstift als ze je aan het pijpen is.
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_54655817
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef nozem het volgende:
Omdat ze niet beter kunnen krijgen maar toch graag iemand willen hebben om mee te foezelen?
Wat een kut instelling heb je dan . Uit pure wanhoop dan maar een lelijke meid neuken
X
X
X
  vrijdag 16 november 2007 @ 18:05:30 #13
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_54655870
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:50 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Easy..
die minder mooie meiden, die lopen niet zosnel weg.

Je hoeft er minder moeite voor te doen.
Je kan jezelf gewoon laveloos drinken elk weekeinde... vindt ze prima, zie jij er ook een keer wat minder mooi uit.
Je hoeft ze maar zeer weinig aandacht te geven, en ze vinden het al geweldig!

Kortom... gemakszucht!!!!
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
pi_54655893
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:42 schreef Route66runner het volgende:
Omdat we bang zijn dat die dunne latjes breken als je er boven op gaat liggen.

Big girls are beautiful
We? Praat even voor jezelf. Big girls zijn imo. zeker niet beautiful
X
X
X
pi_54656010
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 20:51:14 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_54656033
Simpel. Bij gebrek aan beter.
pi_54656161
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:44 schreef Mikkie het volgende:
Komt 'ie dan hè:

Omdat het om innerlijk gaat?

Misschien dat je het niet snapt hoor, maar in een relatie moet je het samen goed kunnen vinden, en moet je nog jaren met elkaar verder kunnen. Dat lichaam verlept na een tijdje vanzelf, dan is het wel handig als je bij iemand bent met wie je qua persoonlijkheid uit de voeten kunt.
Correctie. Het gaat combinatie tussen het uiterlijk en het innerlijk en doen allebei niet onder voor elkaar. Maar natuurlijk wel heel politiek correct om te zeggen dat alleen het innerlijk belangrijk is.
X
X
X
  vrijdag 16 november 2007 @ 18:22:31 #18
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54656208
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef addictivebeat het volgende:
Waarom kiezen sommige (vrij veel) jongens voor vrouwen die niet echt aantrekkelijk zijn? Van middelmaat tot onaantrekkelijk, waarmee ik vooral de wat vollere of dikke vrouwen bedoel. Hoe kunnen die jongens daarmee leven, vooral als ze intiem zijn?
Waarom is wat voller onaantrekkelijk, vind een beetje spek (tot een zekere hoogte, hoe gene ma tokkie) zeer aantrekkelijk, je zal Kate Moss of Keira Knightley maar in je bed hebben, die breek je zo in 2en.

Bovendien val ik sowieso niet op barbies die alleen met hun uiterlijk bezig zijn.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  vrijdag 16 november 2007 @ 18:23:13 #19
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54656223
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:20 schreef Frasier het volgende:

[..]

Correctie. Het gaat combinatie tussen het uiterlijk en het innerlijk en doen allebei niet onder voor elkaar. Maar natuurlijk wel heel politiek correct om te zeggen dat alleen het innerlijk belangrijk is.
Zeggen leijke mensen altijd

Maar TS post eens een foto van jouw super knappe vriendin?
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  vrijdag 16 november 2007 @ 18:39:54 #20
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_54656526
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef addictivebeat het volgende:
In Argentinië en Hawaï worden "wat vollere" vrouwen gemeden als de builenpest. Het is misschien wat meer geaccepteerd in het noordwesten van het Europese continent. Veel mannen (ook veel "westerse" alfamannetjes) geven hier toch de voorkeur aan. Zie ook de populariteit van Nigella Lawson in Groot Brittannië een aantal jaren geleden toen er nog wat meer pondjes aanzaten...
pi_54656562
5 mogelijkheden:

- man denkt dat hij geen mooiere vriendin kan krijgen

- man kan daadwerkelijk geen mooiere vriendin krijgen

- man is wanhopig en pakt wat ie pakken kan

- man zegt dat hij verliefd is op haar innerlijk, terwijl eigenlijk een van de drie bovenstaande

- man is daadwerkelijk verliefdt op haar innerlijk, en neemt mindere uiterlijk voor lief

slotje
pi_54656600
quote:
Ik zou me er niet druk over maken...
Ik maak me helemaal nergens meer druk over.
Het zal mijn tijd wel duren
pi_54656759
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:23 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Zeggen leijke mensen altijd

Maar TS post eens een foto van jouw super knappe vriendin?
Wat een BS ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk en ik ga toch echt meer op karakter en uitstraling, eq+iq af dan een strak lichaam met een kenhoofd

Wat moet je met alleen een mooi lichaam, over 40jr is dat mooie lichaam echt niet meer belangrijk en dan hoop ik ieg nog leuk met mijn partner te kunnen praten en lachen etc.
pi_54657380
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:

[..]

Wat moet je met alleen een mooi lichaam, over 40jr is dat mooie lichaam echt niet meer belangrijk en dan hoop ik ieg nog leuk met mijn partner te kunnen praten en lachen etc.

Wie heeft er tegenwoordig nog 40 jaar dezelfde partner

Om de 5 jaar inwisselen en dan steeds een 5 jaar jonger exemplaar nemen!
pi_54657431
Omdat jongens niet zo oppervlakkig denken als meisjes Blijkbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')