Jongens kijken voornamelijk naar uiterlijk en je kan redelijk objectief bepalen wie wel of niet mooi is. Ik heb het overigens niet over hele knappe vrouwen, maar echt vrouwen die nou niet bepaald gezegend zijn met een mooi hoofd of strak lichaam.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:36 schreef Choices het volgende:
Aantrekkelijk = cultureel bepaalt gegeven, sommige mensen denken daar buiten, de redenen om daarbuiten te denken verschilt per persoon vrees ik.
En dat natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:44 schreef Mikkie het volgende:
Komt 'ie dan hè:
Omdat het om innerlijk gaat?
Misschien dat je het niet snapt hoor, maar in een relatie moet je het samen goed kunnen vinden, en moet je nog jaren met elkaar verder kunnen. Dat lichaam verlept na een tijdje vanzelf, dan is het wel handig als je bij iemand bent met wie je qua persoonlijkheid uit de voeten kunt.
Schoonheid zit 'm niet alleen in een mooi hoofd of een strak lichaamquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:39 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Jongens kijken voornamelijk naar uiterlijk en je kan redelijk objectief bepalen wie wel of niet mooi is. Ik heb het overigens niet over hele knappe vrouwen, maar echt vrouwen die nou niet bepaald gezegend zijn met een mooi hoofd of strak lichaam.
Wat een kut instelling heb je danquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef nozem het volgende:
Omdat ze niet beter kunnen krijgen maar toch graag iemand willen hebben om mee te foezelen?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:50 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Easy..
die minder mooie meiden, die lopen niet zosnel weg.
Je hoeft er minder moeite voor te doen.
Je kan jezelf gewoon laveloos drinken elk weekeinde... vindt ze prima, zie jij er ook een keer wat minder mooi uit.
Je hoeft ze maar zeer weinig aandacht te geven, en ze vinden het al geweldig!
Kortom... gemakszucht!!!!
We?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:42 schreef Route66runner het volgende:
Omdat we bang zijn dat die dunne latjes breken als je er boven op gaat liggen.
Big girls are beautiful
Correctie. Het gaat combinatie tussen het uiterlijk en het innerlijk en doen allebei niet onder voor elkaar. Maar natuurlijk wel heel politiek correct om te zeggen dat alleen het innerlijk belangrijk is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:44 schreef Mikkie het volgende:
Komt 'ie dan hè:
Omdat het om innerlijk gaat?
Misschien dat je het niet snapt hoor, maar in een relatie moet je het samen goed kunnen vinden, en moet je nog jaren met elkaar verder kunnen. Dat lichaam verlept na een tijdje vanzelf, dan is het wel handig als je bij iemand bent met wie je qua persoonlijkheid uit de voeten kunt.
Waarom is wat voller onaantrekkelijk, vind een beetje spek (tot een zekere hoogte, hoe gene ma tokkie) zeer aantrekkelijk, je zal Kate Moss of Keira Knightley maar in je bed hebben, die breek je zo in 2en.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef addictivebeat het volgende:
Waarom kiezen sommige (vrij veel) jongens voor vrouwen die niet echt aantrekkelijk zijn? Van middelmaat tot onaantrekkelijk, waarmee ik vooral de wat vollere of dikke vrouwen bedoel. Hoe kunnen die jongens daarmee leven, vooral als ze intiem zijn?
Zeggen leijke mensen altijdquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Correctie. Het gaat combinatie tussen het uiterlijk en het innerlijk en doen allebei niet onder voor elkaar. Maar natuurlijk wel heel politiek correct om te zeggen dat alleen het innerlijk belangrijk is.
In Argentinië en Hawaï worden "wat vollere" vrouwen gemeden als de builenpest. Het is misschien wat meer geaccepteerd in het noordwesten van het Europese continent. Veel mannen (ook veel "westerse" alfamannetjes) geven hier toch de voorkeur aan. Zie ook de populariteit van Nigella Lawson in Groot Brittannië een aantal jaren geleden toen er nog wat meer pondjes aanzaten...quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef addictivebeat het volgende:
Waarom kiezen sommige (vrij veel) jongens voor vrouwen die niet echt aantrekkelijk zijn? Van middelmaat tot onaantrekkelijk, waarmee ik vooral de wat vollere of dikke vrouwen bedoel. Hoe kunnen die jongens daarmee leven, vooral als ze intiem zijn?
Ik maak me helemaal nergens meer druk over.quote:Ik zou me er niet druk over maken...
Wat een BS ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk en ik ga toch echt meer op karakter en uitstraling, eq+iq af dan een strak lichaam met een kenhoofdquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:23 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Zeggen leijke mensen altijd![]()
Maar TS post eens een foto van jouw super knappe vriendin?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat moet je met alleen een mooi lichaam, over 40jr is dat mooie lichaam echt niet meer belangrijk en dan hoop ik ieg nog leuk met mijn partner te kunnen praten en lachen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |