Dat is hun codetaal om daarmee aan te geven dat ze fors geschapen zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:11 schreef De_Brandweer het volgende:
whehehe soms kom je ze tegen met een shirt tot op de knieen, en de broek echt kankerlaag. hun riem zit dan op de knieen. echt belachelijk![]()
![]()
Fraai zoiets.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:12 schreef Buitendam het volgende:
Vorige week op het station kreupelt zo'n gozer richting de bus, maar de buschauffer wist niet dat die kerel in zijn bus wil stappen, dus doet de deuren dicht om aan te rijden. Hij sprint in een rotvaart naar die bus toeen totaal niet kreupel, keurig ritme
![]()
wie zegt dat iemand zich er aan ergert? 't ziet er alleen niet uit, van mijn part gaat zelfs de koningin kreupel lopen, mij een zorgquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef Calibrero het volgende:
'Gangsters' in Nederland: Behoorlijk triest.
Nep kreupel loopje: Erg triest.
Stoer kijken met een mobiel waar Ali B uit schettert: Immens triest.
Mensen die zich serieus hieraan ergeren: Toppunt van triestheid.
Tja, volgens mij ben je triest als je het raar vindt dat mensen zich in Klaagbaak ergens aan ergerenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef Calibrero het volgende:
Mensen die zich serieus hieraan ergeren: Toppunt van triestheid.
Zegt de afkorting "KLB" je iets?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
wie zegt dat iemand zich er aan ergert?
Waarschijnlijk in hun knie geschoten tijdens hun nachtelijke avonturen in de ghetto's op Vlieland.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:22 schreef Florian_ het volgende:
maar nu is de grote vraag
zijn er ook stoere kreupellopers op fok die ons kunnen vertellen waarom ze eigenlijk zo doen?![]()
Of in hun reet geneukt omdat ze hun kont verkochten achter het centraal station zodat ze weer een paar gram pep konden kopenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:25 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in hun knie geschoten tijdens hun nachtelijke avonturen in de ghetto's op Vlieland.
óf van die bikkels die het petje los op hun harses hebben liggen/staanquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:25 schreef Rublic het volgende:
Of van die mongolen die hun nike petje voor de helft op hun kop doen...![]()
![]()
Om na te bootsen dat ze een kogel aan een ketting aan hun been hebben net als hun vooroudersquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of in hun reet geneukt omdat ze hun kont verkochten achter het centraal station zodat ze weer een paar gram pep konden kopen.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:25 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in hun knie geschoten tijdens hun nachtelijke avonturen in de ghetto's op Vlieland.
misschien vond ie herriestoppers niet stoer genoeg en gebruikt ie een koptelefoon om het geluid te dempenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:00 schreef mirved het volgende:
petje zo echt rustend op de kop bij die mocro's vind ik ook zo lomp.
Heb ook al paar keer van die negers gezien toen ik op stap was met een koptelefoon op hun hoofd hebben midden in het cafe. Dan vraag ik me toch altijd af waarom moeten jullie je zo overdreven onderscheide van de rest.
Ook op defqon1 liep er zo'n neger rond met koptelefoon op....
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:00 schreef mirved het volgende:
petje zo echt rustend op de kop bij die mocro's vind ik ook zo lomp.
Heb ook al paar keer van die negers gezien toen ik op stap was met een koptelefoon op hun hoofd hebben midden in het cafe. Dan vraag ik me toch altijd af waarom moeten jullie je zo overdreven onderscheide van de rest.
Ook op defqon1 liep er zo'n neger rond met koptelefoon op....
haha ye ik zag vanmiddag op het station ook zo'n klein nerdje met een brilletje en een beugel, alleen dan had ie wel zo'n veeuuuls te grote hiphop trui (met van die cartoony dingetjes er op) aan, en die kwam dan tot over zn knieenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:10 schreef Mopst3r het volgende:
Het erge is nog dat het de helft van de tijd witte jochies zijn.
dwc?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:46 schreef Florian_ het volgende:
zijn er nou nog steeds geen foknegerts met bontkraagjes gesingaleert die het niet met de stelling eens zijn?
![]()
"hey waar kijk je naar!"quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:55 schreef Flashwin het volgende:
vertel er voor de volledigheid ook even bij dat je angstig naar beneden keek toen deze "gangsters" je passeerdenwat een held die TS
nou echt welquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:55 schreef Flashwin het volgende:
vertel er voor de volledigheid ook even bij dat je angstig naar beneden keek toen deze "gangsters" je passeerdenwat een held die TS
Is goed, vriend.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:54 schreef PimSchelp het volgende:
wat ik versta onder HIPHOP LUI :
ze kunnen niet normaal nederlands spreken
ze willen allemaal niet werken
ze willen niet leren
ze willen irritand zijn
ze zijn allemaal lui
hun levensmotto is : ik heb schijt
ze doen allemaar erg livin on the edge
ze zijn ongezond en denken dat het cool is.
ze kijken allemaal hardstikke gevaarlijk en ze doen een aap na
ze denken dat de straat van hun is.
ze zijn hardstikke dom
ze zijn vies en praten constant over poep en kont en drugsgebruik en geweld.
hun hele cultuur is gebaseerd op vernieteging van anderen en zichzelf. (wat ze niet eens door hebben)
fucking triest dus!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:41 schreef Andyy het volgende:
of mensen met haarlak onder hun oksels![]()
Om zich vervolgens na 30 jaar af te vragen waarom ze nog helemaal niks bereikt hebben in hun zielige leventje...quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:54 schreef PimSchelp het volgende:
Wat ik versta onder HIPHOP LUI :
ze willen niet leren
ze willen irritand zijn
ze zijn allemaal lui
ze doen allemaal erg livin on the edge
ze zijn hardstikke dom
hun hele cultuur is gebaseerd op vernieteging van anderen en zichzelf. (wat ze niet eens door hebben)
nou ik wil ze best aan schotwonden helpen hoorquote:Op zondag 18 november 2007 00:58 schreef NielsTriple het volgende:
hehe herkenbaar
't schijnt dat ze daarmee de indruk willen wekken dat ze veel gevochten hebben, en schot cq steekwonden hebben opgelopen aan hun been.
het is ook een beetje een training, ze moeten wel overtuigend overkomen als ze zich 'arbeidsongeschikt' willen laten verklaren, zodat ze niet meer hoeven te werken
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:41 schreef Andyy het volgende:
Of te wel, je moet niet zoveel naar B films kijken puistenkopquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:54 schreef PimSchelp het volgende:
ze willen niet leren
ze willen irritand zijn
ze zijn allemaal lui
ze zijn hardstikke dom
Hey wel een beetje respect voor Vanilla Ice!!!! Dat was de eerste wannabe negert met een "ghetto-afkomst"quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:54 schreef PimSchelp het volgende:
ze willen niet leren
ze willen irritand zijn
ze zijn allemaal lui
ze zijn hardstikke dom
en mensen uit tapijtfabrieken iddquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:41 schreef Andyy het volgende:
...zegt de grootste internet"held" die er op fok! rondwaartquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:55 schreef Flashwin het volgende:
Pff dat maakt de TS gene fuck uit, ook al zijn ze paars!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:55 schreef Flashwin het volgende:
Niet de enige spelfout hoorquote:
Onze koning doet dat alquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:16 schreef Florian_ het volgende:
van mijn part gaat zelfs de koningin kreupel lopen, mij een zorg![]()
tapijtfabriek ?quote:Op zondag 18 november 2007 13:29 schreef luciferhout het volgende:
[..]
en mensen uit tapijtfabrieken idd
Nu nog ff heel goed in de spiegel kijken en die tekst herhalenquote:Op zondag 18 november 2007 20:47 schreef Dibble het volgende:
Jullie zijn allemaal kanzloze nerd mangAllemaal jaloerse kindertjes hier die er niet tege kunne dat de gangsters die 'kreupel' lopen (volgens jullie) elke weekend 10 sma's aan de haak slaan
Jullie hebben geen stijl faka's!
Het leven op straat is hard en met je houding moet je duidelijk maken in wat voor rang jij zitDus ga maar lekker achter je stink pctje zitten dan gaan de gangter mobs uit NL westside ff paar bitches scoren
![]()
Opleiding: MBOquote:Op zondag 18 november 2007 20:47 schreef Dibble het volgende:
Jullie zijn allemaal kanzloze nerd mangAllemaal jaloerse kindertjes hier die er niet tege kunne dat de gangsters die 'kreupel' lopen (volgens jullie) elke weekend 10 sma's aan de haak slaan
Het leven op straat is hard en met je houding moet je duidelijk maken in wat voor rang jij zitDus ga maar lekker achter je stink pctje zitten dan gaan de gangter mobs uit NL westside ff paar bitches scoren
![]()
JA HOOR, WE HEBBEN EEN VOORSTANDER GESIGNALEERDquote:Op zondag 18 november 2007 20:47 schreef Dibble het volgende:
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 19:15 schreef harrypiel het volgende:
[..]
...zegt de grootste internet"held" die er op fok! rondwaart
wees gewoon stil aubquote:ReactOS needs your help. Get involved now!
Jij bitches scoren? Met zo'n hoofd?quote:Op zondag 18 november 2007 20:47 schreef Dibble het volgende:
![]()
Harde schop men, 13 maanden omhoog gekicked.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef Nautilus_ het volgende:
Misverstand. Ik wilde iemand quoten, maar ik zie dat ik een reactie geplaatst heb. Een onbedoelde schop voor dit topic, dus.
I am so gangsta I Cripwalk when I walk normal.quote:
haha, jij kan niet lopenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
I am so gangsta I Cripwalk when I walk normal.
(Je moet me kennen om die te snappen).![]()
ik snap niet dat die mensen die broekken lekker vinden zttenquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:23 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Mensen vergeten de broek die zo laag hangt dat het kruis bij de enkels is gesitueerd.
Als je in je been geschoten bent, heb je trouble met wakka.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:22 schreef Florian_ het volgende:
maar nu is de grote vraag
zijn er ook stoere kreupellopers op fok die ons kunnen vertellen waarom ze eigenlijk zo doen?![]()
jammer ditquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:54 schreef PimSchelp het volgende:
ze willen niet leren
ze willen irritand zijn
ze zijn allemaal lui
ze zijn hardstikke dom
Jort is een held.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:19 schreef Mister1977 het volgende:
Ze moeten wel zo debiel lopen om te voorkomen dat de broek echt helemaal afzakt.
De oplossing is zo simpel:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Jort weet tenminste hoe je beschaafd een broek kunt ophouden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |