Ze doen dat vaak op het hoogtepunt van een wee...quote:Op zondag 18 november 2007 17:22 schreef Isegrim het volgende:
Hoe kun je dat nou niet voelen, als iemand een stuk uit je doos knipt?
je 'voelt' het wel, maar het doet geen zeerquote:Op zondag 18 november 2007 17:22 schreef Isegrim het volgende:
Hoe kun je dat nou niet voelen, als iemand een stuk uit je doos knipt?
Echt, dat ze daar nou nog niks moderners op gevonden hebben.quote:Op zondag 18 november 2007 17:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze doen dat vaak op het hoogtepunt van een wee...
Tel maar uit hoe zeer die krengen doen dus.![]()
Wat dan? Preventief operatief wijdermaken van dat gat?quote:Op zondag 18 november 2007 17:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Echt, dat ze daar nou nog niks moderners op gevonden hebben.
Nee, ik doelde meer op dat hele weeëngedoe en eigenlijk dat hele bevallen.quote:Op zondag 18 november 2007 17:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Wat dan? Preventief operatief wijdermaken van dat gat?
Zoiets bijvoorbeeld. Paar keer per week water geven en klaar is Kees.quote:Op zondag 18 november 2007 17:53 schreef Vivi het volgende:
Je kind opkweken in een genetisch gemanipuleerde 100.000 maal vergrootte tuinboon?
Die prik deed bij mij echt het meest zeer. Zo'n korte, felle, venijnige pijn. Een spuit in je toch al zo gevoelige muts.quote:Op zondag 18 november 2007 18:11 schreef liesell het volgende:
Oef zeg, en dan ook nog dat het je ergste moment was tijdens de bevalling![]()
en toen je eenmaal verdoofd was, was dat dan superplaatselijk voor het knipgedeelte? Meestal straalt het verder door toch, met verdovingen?
De rest voelde je nog wel ?
niet doen, want de opluchting overwint het dan, hoor... ja, het kan zeer doen, maar dat is dan meer een constatering dan een iets moeten doorstaan.. je bent zoooo blij dat je kindje er is, het gezwoeg over, eindelijk dat ledikantje gevuld gaat worden, het eindelijk allemaal echt gaat beginnen, dan kan dat er ook nog wel effe bij.quote:Op zondag 18 november 2007 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zei het vanmiddag nog (sorry FOT mannen), die hele bevalling etc. geloof ik wel, dat doet zeer, dat weet je, maar dat hechten na afloop lijkt mij nou echt een van de ergste dingen.
![]()
Daar kan ik me nou wel al een soort van druk over maken.
Zou me er niet al te druk over maken hoor BE, ik heb er werkelijk niets van gevoeld. Eva werd uit voorzorg uit mijn handen gerukt, ze waren vast bang dat ik haar zou fijndrukken ofzo, en ik heb alleen maar met argusogen gevolgd wat ze met haar gingen doen. Ze deden de looptest, ze wogen haar, ze deden haar in bad, en van dat hele hechten heb ik niets meegekregen.quote:Op zondag 18 november 2007 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zei het vanmiddag nog (sorry FOT mannen), die hele bevalling etc. geloof ik wel, dat doet zeer, dat weet je, maar dat hechten na afloop lijkt mij nou echt een van de ergste dingen.
![]()
Daar kan ik me nou wel al een soort van druk over maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |