ow, ik had je reactie nog niet gezienquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:34 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb de dierenarts gebeld, die wil dat ik toch even langs kom omdat zijn anaalklier mogelijk ontstoken kan zijn. Ook omdat hij veel 'schurkt'. Dus om 16.00 heb ik een afspraak staan
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:21 schreef Strychnine het volgende:
zijn kont is wel ontzettend ranzig (ik bespaar je de details)
Dat levert me vast een ban op, het is niks vergeleken met 2g1c of tubgirlquote:
Hij zit nu in de keuken, en daar stinkt het al als een beerputquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:49 schreef senesta het volgende:
TT is aangepast![]()
Als het onstoken anaalklieren zijn word je ook niet blij van de lucht straks![]()
Als je met de auto gaat zou ik wel even zorgen dat je je stoelen goed bedekt met iets van plastic.
Heel veel sterkte in ieder geval.
En plaatjes hoeft idd niet hoor
Thanksquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:52 schreef michiel5 het volgende:
Door dit soort verhalen ben ik altijd weer blij geen huisdieren te hebben.
Wens je mormeltje sterkte namens mij![]()
mijn Bepje (kat) heeft een paar maanden terug een baarmoederontsteking gehad, dawas ook niet best.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:52 schreef michiel5 het volgende:
Door dit soort verhalen ben ik altijd weer blij geen huisdieren te hebben.
Wens je mormeltje sterkte namens mij![]()
en zo is hetquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:54 schreef Strychnine het volgende:
[..]
.........
Ach, gelukkig heb ik meer plezier dan ongemak van mijn beestenboel, dit soort dingen zijn nooit leuk.
De DA heeft mijn ouders aangeraden het echt bij droogvoer te houden, ik zal eens vragen welk merk - geen frolic oid, maar iets wat ze bij de DA kopen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:52 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb 2 maltezers, en ze hebben allebei wel redelijk snel last van hun anaalklieren (vooral bij mijn 5jarige teefje merk je het goed, die begint 'sleetje te rijden' en zichzelf kaal te bijten) dus die worden ook regelmatig uitgeknepen.
Ze eten op dit moment Optidog, maar ze hebben eigenlijk geen vast merk. En vaak betrap ik ze er ook op dat ze god-weet-hoe bij het kattenvoer komen en daar hun maaltje mee doen.
Dit heb ik al een aantal keer ter sprake gebracht bij de DA, en dit kon geen kwaad vond ze. Ze krijgen vrijwel nooit nat voer, altijd brokken. Alleen bij speciale gelegenheden krijgen ze wel eens iets uit een blikje, maar meestal krijgen ze daar diarree van
Kun je hem niet even onder de douche of zo zetten?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:54 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Hij zit nu in de keuken, en daar stinkt het al als een beerput
Ik ga lopend (DA zit hier vlakbij) dus de auto-voorzorgsmaatregelen zijn niet nodig, maar bedankt voor de tip
Heb wel met hem te doen hoor, zo zielig als hij nu in de keuken zit met zijn bruine kont![]()
[..]
Thanks
Ach, gelukkig heb ik meer plezier dan ongemak van mijn beestenboel, dit soort dingen zijn nooit leuk.
Het is niet zo ontzettend zielig hoor, het is er lekker warm en er staat een mand, als de deur naar de kamer openstaat zitten de honden alsnog vaak in de keuken. En de andere hond zit er nu ook bij. Maar het schoonmaken heeft zo weinig zin omdat als hij straks weer iets van diarree eruit krijgt is het binnen no time weer zo vies. En onder de douche red ik niet eens, ik ben dan minimaal 3 kwartier bezig altijd, dus dan ben ik nog te laat voor de DA ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Kun je hem niet even onder de douche of zo zetten?
Om hem zo tot 16:00 uur te laten zitten lijkt me ook zo zielig
Volgens mij heeft die van mijn ouders dat ook gehad, maar tegen ons zeiden ze dat het kwam omdat zijn testikels niet goed ingedaald waren oid. Hij moest iig geopereerd worden aan zijn darmen erdoor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:55 schreef Strychnine het volgende:
Nou, ik ben net terug. Het is misschien een hernia pe-pre-pi-moeilijkwoord. Het houdt in dat hij dan misschien een gaatje heeft ergens in zijn darmen bij de anus (ik kan het heel slecht uitleggen, sorry).
De DA zei dat ze nog nooit zoiets had gezien, zijn anus stond echt helemaal open. De haren bij zijn kont zijn wat weg geknipt, ik heb 3 soort medicatie meegekregen en hij is ontwormd voor de zekerheid, ik moet hem goed in de gaten houden van het weekend, weghouden bij de andere hond voor het geval het toch een virus blijkt te zijn, en dinsdag moet ik terugkomen voor consult.
Ik moet het met deze medicatie (tegen darminfectie o.a) het even aankijken, mocht ik iets raars zien moet ik wel gelijk de weekend DA bellen.
Trouwens wel heel tof van haar, ik moet het zelf betalen van mijn moeder, en de DA is me heel erg tegemoet gekomen daarmee omdat ik nogal veel dieren heb en veel opvangers zijn, en de afspraak die dinsdag staat hoef ik ook niet te betalen (tenzij hij opnieuw medicatie moet oid). Dus even petje af voor het huisdierenziekenhuis in het Westland
Ik heb zo te doen met dat beestje...
Mijn hond is gecastreerd, dus zijn ballen zullen het niet zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die van mijn ouders dat ook gehad, maar tegen ons zeiden ze dat het kwam omdat zijn testikels niet goed ingedaald waren oid. Hij moest iig geopereerd worden aan zijn darmen erdoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |