Hallo! Doe mij maar een stuk of wat gratis tv's en dvdspelers hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wie wil die blokkermeuk in godsnaam hebben?
Jij werkt bij Blokker?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Trieste kut actie. Get a life kut belg.
quote:Norbert had vooraf advies ingewonnen bij de Belgische consumentenbond, en nam een deurwaarder mee naar de winkel.
Mijn wereldbeeld, wat doe jequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik werk niet. Werken is voor Polen.
Hogere wiskunde!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Reken maar uit.
48.511 x 0,850 is volgens mijn rekenmasjien zo'n 69 cent.
over graaien gesproken...quote:De Belg is van plan zijn acties uit te breiden. "Ik wil dat winkels de beloftes die ze in folders maken nakomen."
Is dit het Belgische neefje van Oversight?quote:Norbert had vooraf advies ingewonnen bij de Belgische consumentenbond, en nam een deurwaarder mee naar de winkel. De chef van het filiaal probeerde de verkoop nog tegen te houden, maar na een telefoontje met de directeur bleek dat er geen blokkade mogelijk was. De Belg is van plan zijn acties uit te breiden. "Ik wil dat winkels de beloftes die ze in folders maken nakomen."
Waarom zou het hem niet lukken? Hij is volledig conform de wetten!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:50 schreef rutger05 het volgende:
Dat is nieuws? Het zou pas nieuws zijn als een idiote rechter die idioot gelijk geeft. Als ik de reacties zo lees zijn er ontzettend veel mensen die denken dat die Belg het zal lukken om voor 60 cent de Blokker leeg te kopen.![]()
![]()
een foutje in de folder gelijk misbruiken en zo'n bedrijf op die manier bijna 50.000 euro schade toebrengen is gewoon asociaal.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens grappig om de negatieve reacties te zien.![]()
Dit is kapitalisme, zit je fout kost het je geld, het systeem is niet perfect daarom is het maar goed dat mensen als deze Belg bedrijven erop pakken en dan helemaal als ie nog zo lief is om alles weg te geven.
Gewoon economisch Darwinisme.
Kan je er niet gewoon om lachen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:41 schreef Maarten1 het volgende:
[..]
een foutje in de folder gelijk misbruiken en zo'n bedrijf op die manier bijna 50.000 euro schade toebrengen is gewoon asociaal.
dat zijn amerikaanse toestanden. dit heeft niks te maken met "beloften in folders". dan had hij ook wel een brief aan de reclameafdeling kunnen schrijven
het is een aandachthoer.
beetje populair doen
is toch triest ofnietquote:
quote:
Precies, ik zie er de humor wel van inquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, gewoon geinig..
Kan de Blokker best hebben hoor, die hebben geld zat.
Dat werkt alleen als je 1 product van 48.511 euro koopt. Als je vele verschillende producten koopt heb je veel meer bonnen nodig zoals in het artikel al staat. Als je twee producten van 500 euro tot 69 cent totaal wil reduceren dan heb je al 64 kortingsbonnen nodig.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Reken maar uit.
48.511 x 0,850 is volgens mijn rekenmasjien zo'n 69 cent.
Precies, dat was Neckermann.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je 1 product van 48.511 euro koopt. Als je vele verschillende producten koopt heb je veel meer bonnen nodig zoals in het artikel al staat. Als je twee producten van 500 euro tot 69 cent totaal wil reduceren dan heb je al 64 kortingsbonnen nodig.
Ik vraag me toch af hoe dit juridisch zit. Er was een tijdje terug toch ook een bedrijf dat op haar website per ongeluk een plasma TV aanbood voor 100 i.p.v. 1000 euro of iets dergelijks? Volgens mij hoefden ze die toen volgens de rechter niet te leveren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |