Ja ok dat snap ik nog welquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:48 schreef Aresdreams het volgende:
gewoon het kleine letterlinkje aanklikken: de OP vind men hier
Edit: brian, je bent te langzaam
Oh ok dan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:50 schreef Aresdreams het volgende:
nooit anders geweest, guitarist.nl heeft gewoon de OP van het vorige topic aangepast gehad en vernaggelt
okee nu komen weer de standaardplaatjes van chicks met gitaarsquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:01 schreef ikheetmartijn het volgende:
Bijna weekend.
Geen oefensessie vanavond, geen optreden 8 dec godver.
Maar weer over vrouwen hebben dan?
balen, waarom gaat het niet door?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:01 schreef ikheetmartijn het volgende:
Bijna weekend.
Geen oefensessie vanavond, geen optreden 8 dec godver.
Maar weer over vrouwen hebben dan?
Foutje programmeur. Wordt nu doorgeschoven naar een nader te noemen datum in '08.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:05 schreef Cynic het volgende:
balen, waarom gaat het niet door?
heb mijn amp nu een tijdje warm alten worden, eens kijken hoe de buis zich houdt.
quote:Dupje says (13:10):
maargoed, blaasinstrumenten zijn niet echt mn kwaliteit
Brian nu mét bril.says (13:12):
Zuiginstrumenten wel?
Jammer....Ik weet nog wel een opnieuw beginnend bandje dat eventueel ook wel op die nader te noemen datum wil spelen trouwens!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:13 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Foutje programmeur. Wordt nu doorgeschoven naar een nader te noemen datum in '08.
Merk je ook verschil in geluid dan?
Misschien is het een buis met meervoudige persoonlijkheidsstoornis, dacht dat hij een EL34 was.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jammer....Ik weet nog wel een opnieuw beginnend bandje dat eventueel ook wel op die nader te noemen datum wil spelen trouwens!
Nee, geen verschil in geluid als hij het doet. Daarnet was ook alles in orde. Vanavond kan ik wat langer testen. Zit me toch niet helemaal lekker, ik heb het liefst dat hij het of helemaal doet of helemaal niet. Anders sta je weer bij de reparateur met een werkende versterker. Buisjes zijn er in januari ingezet, die mogen volgens mij nog niet versleten zijn. Toch blijft het gek dat 1 van de 4 buizen blauw werd, daar zit iets niet goed.
Jij slaapt vast in een doodskist hequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Aresdreams het volgende:
eigenlijk niet nee, kan waarschijnlijk toch niet tippen aan het coolheid van mijn bed
Behalve op vrijdagquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:13 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Oh wacht dit is het gitaristentopic
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja duh, HIM, dat is dé homo band!
let's get one thing straight:quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:53 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
volgens mij kan ze het veel beter over zuig... euhm... blaasinstrumenten hebben
Pas op dat je niet 'het broertje' wordt...quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:34 schreef --H-I-M-- het volgende:
*knip* Verwijfd genoeg zijn om goed met het andere geslacht te communiceren en daar de vruchten van te plukken zie ik eerder als een gave dan als een drempel![]()
![]()
![]()
![]()
Zodra we groupies gaan krijgen ben jij de eerste die het hoortquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:50 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hè het vrouwtje mee, lastig. Geen groupies voor jou dus vanavond!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |