En met deze opmerking heb je jezelf voor lul gezetquote:
met deze opmerkgin heb JIJ je voor lul gezetquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En met deze opmerking heb je jezelf voor lul gezet
Enigste!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:32 schreef imbaman het volgende:
Boomerang effect!
Maar goed, was je maar de enige
Ja, nogal logisch. De sorteermachine leest dan immers het nieuwe adres op de sticker die ze over het oude adres geplakt hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:09 schreef karr-1 het volgende:
Dus ik denk "ik donder die post weer terug in de brievenbus en dan bezorgen ze het alsnog op het goede adres" Krijg ik die zelfde brief de volgende dag net zo hard weer terug.
er zit geen sticker op dat is het hele probleem. Naam en mijn oude adres zijn gewoon duidelijk zichtbaar, maar het wordt dus gewoon bij mij bezorgd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, nogal logisch. De sorteermachine leest dan immers het nieuwe adres op de sticker die ze over het oude adres geplakt hebben.
Wat denk je dat ik gedaan heb voor ik hier ging postenquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:12 schreef ruud.nl het volgende:
Je zou natuurlijk ook contact met TNT kunnen opnemen en je klacht aan hen doorgeven.
Het is maar een idee hè...![]()
Geen sticker? Als het goed is staat er dan jouw nieuwe adres geprint aan de onderkant van de envelop. Die doorkrassen [en de post in de brievenbus gooien] en je krijgt de brief niet meer terug (alhoewel dat natuurlijk geen 'structurele' oplossing is voor het probleem).quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
er zit geen sticker op dat is het hele probleem. Naam en mijn oude adres zijn gewoon duidelijk zichtbaar, maar het wordt dus gewoon bij mij bezorgd.
als je niets nuttigs te melden hebt, blijf dan weg.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:06 schreef fathank het volgende:
Wat kom je hier dan interessant doen met je verhuizing. Alsof iemand het wat kan schelen
Hmmm daar had ik nog niet opgelet, ik zal eens kijken. Dank voor de tip.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:07 schreef Horloge het volgende:
[..]
Geen sticker? Als het goed is staat er dan jouw nieuwe adres geprint aan de onderkant van de envelop. Die doorkrassen [en de post in de brievenbus gooien] en je krijgt de brief niet meer terug (alhoewel dat natuurlijk geen 'structurele' oplossing is voor het probleem).
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:20 schreef Biancavia het volgende:
Mijn vroegere buurman had dat ook gedaan en die kreeg na een maand ineens één heel groot pakket met al zijn post van die maand erin plús de post van de bewoners van dat adres waar het naar doorgestuurd moest worden.
Nee want het waren voorgefrankeerde dingen van bedrijven. Iets van de watermaatschappij en iets van een of andere internetprovider.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:17 schreef ColtZ40 het volgende:
Kreeg je geen boete omdat het poststukken niet voldoende gefankeerd zijn?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |