quote:
quote:
Ah, je bent het er mee eensquote:
Wat Pdehoog zei inderdaad: Ik werk in de bouw. tussen 6.15 en 6.30 ga ik op pad. En meestal wel vroeg terug. Vandaag alleen even niet. Was druk!quote:Op dinsdag 20 november 2007 06:16 schreef Sugar het volgende:
Waarom, waarom ben jij altijd zo vroeg wakker, Xilantof?
Ik heb 2 kinderen die om 5.15 u. wakker zijn, maar jij niet, toch?![]()
Hero!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:43 schreef freud het volgende:
[..]
Als je foto's kijkt, maar windows een bestandje aan met minuaturen. Die kan om verschillende redenen soms in de war zijn. Het bestandje heet thumbs.db, en is normaliter niet zichtbaar. Maak een nieuwe map aan, selecteer al je jpg's, en verplaats ze naar de nieuwe map. Gooi de oude map weg, en noem de nieuw aangemaakte map zoals de oude map was. Dan ben je van het probleem af.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb je al meer uit de serie?
Ik weet hoe lekker ze zijn, das nu net het probleem!quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Brownies zijn lekker!
edit:
En nee, ik ben niet bij Pdehoog!
Ah ik ben geduldigquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Alsof ik niet nog veel meer shoots heb liggen...komt goed...over tijdje...
![]()
Lijkt wel een lok roepquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:54 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zet een grote bak lasagna klaar...
Sorryquote:
Mwjah...het vervelende was dat ik zeg maar dus op de bank in slaap gevallen ben en toen klaar wakker wasquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:33 schreef Yoni het volgende:
Ik dacht dat jij zo moe was P. En na één liedje muziek al in slaap zou vallen. Maar wel brownies bakken om 23.00... tssssss. Je wilde gewoon niet me me mee![]()
Nou. Je hebt toevallig een ge-wel-di-ge avond gemist! Lekker puh!
Smoesjes smoesjes smoesjesquote:Op woensdag 21 november 2007 00:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...het vervelende was dat ik zeg maar dus op de bank in slaap gevallen ben en toen klaar wakker wasNu nog trouwens
tip : bedenk wat je nog allemaal in huis moet doen qua werkzaamheden...daar kan je ws heel moe van worden .. vergeet dan niet naar bed te gaan voor je het gaat bedenkenquote:Op woensdag 21 november 2007 00:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...het vervelende was dat ik zeg maar dus op de bank in slaap gevallen ben en toen klaar wakker wasNu nog trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |