Vertel! Waar gaat de pinpas op leeglopen?quote:Op maandag 19 november 2007 08:04 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Eens kijken of ik de komende periode wat meer tijd vindt om wat te posten.
Wordt vandaag wel een super leuke dag.
Ga vandaag mijn nieuwe toestel met grip kopen![]()
Nu eerstmet een broodje uit het kastje
Op een Canon 40d met grip.quote:Op maandag 19 november 2007 08:11 schreef freud het volgende:
[..]
Vertel! Waar gaat de pinpas op leeglopen?
Da's een coole camquote:
Heb je ze meteen bij thuiskomst toch maar meteen naar binnen gewerkt?quote:Op maandag 19 november 2007 07:20 schreef freud het volgende:
Stroopwafels waren lekker Sugar!
Bokeh is een ander woord voor de onscherpte die ontstaat doordat een voorwerp buiten het scherpstelvlak ligt.quote:Op maandag 19 november 2007 08:49 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik ben nog vergeten te vragen: wtf is bokeh?![]()
Ook zodat je lekker vroeg thuis kunt zijn..dat heb ik dan weer nietquote:Op maandag 19 november 2007 09:41 schreef freud het volgende:
@sugar; die waren al op voordat we de stad in gingen. Waren rondgegaan tijdens de 2e ronde koffie
.
@An24; uitslaapjaloersheidsgevoel van mijn kant... Was om 6:45 al op mijn werk
Ik vind het goedquote:Op maandag 19 november 2007 15:10 schreef freud het volgende:
Chanty-foto-vrslagen zijn goed.
Jij + mijn camera + tattoo + idee = weer eens leuk.
Ik weet je te vindenquote:Op maandag 19 november 2007 15:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind het goed
pm, mail, sms, bel, msn, schrijf, fax, postduif, rooksignaal, gil maarSpreken we een keer wat af
Je bedoelt dat we verder alles hebben opgevroten/meegenomen?quote:Op maandag 19 november 2007 07:20 schreef freud het volgende:
Zoooo, clinicen is leuk! Ik heb alleen een rode pen (BE?) en een doosje thee over (marroccan mint geloof ik van Macka66). Stroopwafels waren lekker Sugar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |