Ik heb al gezien dat freud ongelijk heeft. Jij hebt An helemaal niet nodig om gemeen te doen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:30 schreef Yoni het volgende:ik doe hier ook maar weer mee
En natuurlijk reken ik je wel af op je foute voorstellingsvermogen AirwiN...Maar goed, je mag al bij P en freud eten, dus je hebt niks te klagen
Vanavond niet hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:30 schreef Yoni het volgende:
Maar goed, je mag al bij P en freud eten, dus je hebt niks te klagen
Gewoon 'nee' zeggen tegen viezeharrie. Je bent ook maar mens en geen machine! Pr0n is geen normale afspiegeling van wat normaal is om als vrouw te doenquote:
of jij mijn huiswerk wilt maken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:45 schreef freud het volgende:
[..]
Gewoon 'nee' zeggen tegen viezeharrie. Je bent ook maar mens en geen machine! Pr0n is geen normale afspiegeling van wat normaal is om als vrouw te doen. Alhoewel lenigheid wel erg op prijs wordt gesteld, hoef je geen olympisch gymnaste te zijn. Het helpt wel als je de bonusdvd van de kama wil oefenen trouwens. Voorbij pagina 129 kan de inhoudsopgave afwijken trouwens. Dat komt alleen doordat op donderdag waarvan de maandag al geweest is waarop je zei dat woensdag de gisteren van vandaag was. Het wasmiddel was trouwens ook van invloed op de hoeveelheid sokken die niet goed gevouwen in de wasmand lagen. Het weer is trouwens de grootste indicatie dat het klimaat verandert! De minste klimaatverandering is er in de woestijn. Lekker constant temperatuurtje, mits je een sauna meeneemt om af te koelen, maar goed, waar haal je dan een dompelbad vandaan? De UPS bezorgd er niet, want er zijn geen deurbellen om aan te bellen. Gek he dat je dan honger hebt, de Albert heeft geen bezorgadres op archief! Ook de Domino's rukt niet uit zonder adres of telefoon. Kortom: geef afrika een telefoon in elk huis, dan komt het vanzelf goed.
Wat was de vraag ook al weer?
Postduiven met USB sticks een optie?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:49 schreef Yoni het volgende:
*rood oor heeft*
Leuk man zo'n conferencecall. En ze zijn echt gek hier! Kantoor verhuizen als je nog geen leased line hebt...whahaha
Lijkt mijn werkgever wel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:00 schreef Yoni het volgende:
Ze hebben ADSL aangevraagd voor tijdelijk. Aanvraag is 13 november de deur uit gegaan. Oplevering duurt minimaal 3 weken. Verhuizing staat geplanned voor 1 december
hier flikkeren ze een complete nauwelijks gebruikte reserver eindregie weg om alles nieuw te gaan aanschaffenquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:06 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Lijkt mijn werkgever wel.
Eerst alles weggooien om dan tot de ontdekking te komen dat er nog niks nieuws is.![]()
En die gooi je dan niet even achterin je auto? Opdrogen en klaar? Marktplaats?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier flikkeren ze een complete nauwelijks gebruikte reserver eindregie weg om alles nieuw te gaan aanschaffen
en dan ook echt de container in die open staat in de regen
was helaas niet mogelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:24 schreef freud het volgende:
[..]
En die gooi je dan niet even achterin je auto? Opdrogen en klaar? Marktplaats?
Kook ze vanavondquote:
Neem een voorbeeld aan freud als het gaat om tvp's...quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:11 schreef sanger het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:45 schreef freud het volgende:
[..]
Gewoon 'nee' zeggen tegen viezeharrie. Je bent ook maar mens en geen machine! Pr0n is geen normale afspiegeling van wat normaal is om als vrouw te doen. Alhoewel lenigheid wel erg op prijs wordt gesteld, hoef je geen olympisch gymnaste te zijn. Het helpt wel als je de bonusdvd van de kama wil oefenen trouwens. Voorbij pagina 129 kan de inhoudsopgave afwijken trouwens. Dat komt alleen doordat op donderdag waarvan de maandag al geweest is waarop je zei dat woensdag de gisteren van vandaag was. Het wasmiddel was trouwens ook van invloed op de hoeveelheid sokken die niet goed gevouwen in de wasmand lagen. Het weer is trouwens de grootste indicatie dat het klimaat verandert! De minste klimaatverandering is er in de woestijn. Lekker constant temperatuurtje, mits je een sauna meeneemt om af te koelen, maar goed, waar haal je dan een dompelbad vandaan? De UPS bezorgd er niet, want er zijn geen deurbellen om aan te bellen. Gek he dat je dan honger hebt, de Albert heeft geen bezorgadres op archief! Ook de Domino's rukt niet uit zonder adres of telefoon. Kortom: geef afrika een telefoon in elk huis, dan komt het vanzelf goed.
Wat was de vraag ook al weer?
Ik had effe geen inspiratiequote:Op vrijdag 16 november 2007 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan freud als het gaat om tvp's...
[..]
Ik vind dit anders al een prima poging!quote:
Dank uquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind dit anders al een prima poging!
dat kanquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef Chanty het volgende:
* Chanty gooit handdoek in de SC.
Genoeg gestudeerd
Omdat ik vanmiddag alvast aan het compenseren was voor het feit dat ik woensdagavond moet werkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:58 schreef Dutch50 het volgende:
waarom 1 uur ???
ik moet er nog minstens 4
Same here.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb ook eens weekend op vrijdagmiddag. T/m maandagavond zelfs
Gefeliciteerd, en geniet maar goed van mquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Same here.
Morgen komt mijn zoontje thuis uit het ziekenhuis
Zondag fotograveren bij Red Bull Knock Out
Het klonk iig goedquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:36 schreef Yoni het volgende:
[..]
Thnx, hoop dat het eetbaar gaat zijn![]()
verdorie verkoop jij die?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:14 schreef prupke het volgende:avond
nog ff thuis zitten en dan harry potter dl 7 verkopen
ik verkoop het gelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
verdorie verkoop jij die?
Ik ga m maandag halen
Pff , mijn potternacht zit er ook op. Was een enorm spektakel. Vuurspuwers op het kerkhof e.d & veel lieve kindertjes die bijna niet meer konden wachten!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:48 schreef prupke het volgende:
potter nacht is voorbij
nu opnaar de potter morgen
merk ik geen ruk van ...ik ga pas werken om 12 uur
truste allemaal
Proessssssssst...was het hier ook, toch voor 8 uur al me nest uit.:-)quote:Op zaterdag 17 november 2007 09:32 schreef ..bennie het volgende:
Iedereen slaapt nog, zo te zien is het gisteren gezellig geweest.
Was het zekerquote:Op zaterdag 17 november 2007 09:32 schreef ..bennie het volgende:
Iedereen slaapt nog, zo te zien is het gisteren gezellig geweest.
Van vier dabbende kattenpootjesquote:Op zaterdag 17 november 2007 09:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Was het zeker![]()
Maar werd al om 8 uur wakker, bleh![]()
Daar zit wel iets in jaquote:Op zaterdag 17 november 2007 09:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Proessssssssst...was het hier ook, toch voor 8 uur al me nest uit.:-)
Hey Annquote:Op zaterdag 17 november 2007 09:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Was het zeker![]()
Maar werd al om 8 uur wakker, bleh![]()
Nee van een loeiende auto in de straat. Alarm ging af, werkelijk de hele nacht. De eigenaar was dudielijk met andere dingen bezigquote:Op zaterdag 17 november 2007 09:52 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Van vier dabbende kattenpootjes?
Jij bent de blauwe, jij faciliteert!quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:34 schreef Xilantof het volgende:
Wel jammer dat niemand koffie en thee klaar heeft gezet!
Jij doet het zo goed....da's jouw taak voortaanquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:34 schreef Xilantof het volgende:
Wel jammer dat niemand koffie en thee klaar heeft gezet!
Dat zit toch in gebakken in die vrouwelijke genen he, dat verzorgende gedrag...quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:55 schreef An24 het volgende:
Pfffff als we er zo moeilijk over doen:![]()
Dank je wel..... mag ik dan een dubbele espresso met een zakje suiker alsjeblieftquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:55 schreef An24 het volgende:
Pfffff als we er zo moeilijk over doen:![]()
Tsssssss ....goeieMiddagquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:26 schreef Yoni het volgende:
GoedemorgenHeerlijk uitgeslapen tot 11.00
Da's goed nieuwsquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:07 schreef Daantke het volgende:
dag slowchatters... ik ga vanmiddag een d70s ophalen
Lekkerrrrrrr ...felio al vast met je aankoopquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:07 schreef Daantke het volgende:
dag slowchatters... ik ga vanmiddag een d70s ophalen
Gaaf, kun je gelijk aan de slagquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:38 schreef Daantke het volgende:
Met een 18-70 kitlens en 4600 opnames, voor 500 euro
Hij zou er een kaartje bij doen en de batterij alvast opladen![]()
Buikgriepje?quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:50 schreef freud het volgende:
Pff, salmonellose sux. Ga weer de bank op.
Tijd voor gevulde speculaas, pepernoten en kruidnoten dusquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:14 schreef loehoes het volgende:
Sint is weer in het land! Nostalgie!![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:14 schreef loehoes het volgende:
Sint is weer in het land! Nostalgie!![]()
Morgen is de herhaling op Ned3quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]ik heb 't niet gezien. Vind ik toch altijd wel enigzins leuk om te kijken
Ik heb wel een vermoedenquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoe kom je daar aan?
Beterschap!
Zit je hier nou te suggereren dat je ziek bent geworden van het eten wat ik je woensdag voor heb geschoteld?quote:
Die insinuatie maak je nu zelf Pjotrquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit je hier nou te suggereren dat je ziek bent geworden van het eten wat ik je woensdag voor heb geschoteld?
Mwjah...wat jij wil, maar met de opmerkingen van donderdag op MSN en nu dit weer...... Maar goed, ik kan het niet geweest zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:09 schreef freud het volgende:
[..]
Die insinuatie maak je nu zelf Pjotr.
NAS = goed! Hoeveel disks kan hij vreten? Zag laatst een mooie war er 5 in konden met gigabit aansluitingquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:38 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn NAS-je werktNu eens kijken hoe lang het duurt voor 220 GB over het netwerk gepompt is
Er gaan 2 USB-schijven in aan de achterkant, maar ik moet nog ff kijken of er een USB-hub tussen kanquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:59 schreef freud het volgende:
[..]
NAS = goed! Hoeveel disks kan hij vreten? Zag laatst een mooie war er 5 in konden met gigabit aansluiting.
ben aan t werkquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:33 schreef prupke het volgende:ynske
moet je nog werken dan? of ben je aan het werk?
weekend wat is dat?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:38 schreef prupke het volgende:
Nice topic idd
en je hebt dus een lekker druk weekend
het enige wat ik morgen ga doen is lamzakken en rodekool maken voor bij mijn sucadelappen
hier een echt weekend van 2 dagen in een echt weekend als t goed is op 22 decquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:46 schreef prupke het volgende:
ach ja als ik maandag ga werken...dan is mijn eerstvolgende weekend op 2 december...... en dat is dan ook maar 1 dag....
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:54 schreef prupke het volgende:
momelt iets over luxe paarden en werkpaarden
* prupke doosje lucifers aangeeftquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:58 schreef Ynske het volgende:
[..]Paarden
* Ynske zoekt luciferstokjes
owjah en de hele dag met een bak pepernoten naast je zitten is redelijk misselijkmakend
is goed voor jequote:Op zaterdag 17 november 2007 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
HalloIk ben er weer
![]()
Zo'n Wii is echt leuk speelgoed zeg
Best wel verslavend
Neequote:
quote:
als je mee gaat morgen mag je met mijn DS spelenquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeGelukkig ook niet bij mij thuis gedaan
[..]Nee dank je
Ik wil een Squeezebox. Da's veel leuker speelgoed. Heb ik tenminste op een leuke manier toegang tot mijn complete muziekverzameling
Ey prupquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je mee gaat morgen mag je met mijn DS spelen
Trein, gezelligheid, zitten/lopen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Auto, lange afstanden, rug, last. Nee dank je
Tuurlijk welquote:
Wassupquote:
ik zorg dat ik een bakje voor je heb in de vriezerquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ey prupWat lees ik nou
Morgen verse rode kool bij jou
![]()
't is jammer dat ik nog ff niet lange stukken wil autorijden, maar anders was ik langs gekomen
Dat lijkt me een strak planquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:44 schreef prupke het volgende:
of je komt een keer eten ...krijg je er sucadelappen bij![]()
het is miij goed .. dus ik hoor het wel als je zin hebt in sucadelappen met rode kool en gebakken aardappelen , met een soepje voorafquote:
Komt goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:50 schreef prupke het volgende:
[..]
het is miij goed .. dus ik hoor het wel als je zin hebt in sucadelappen met rode kool en gebakken aardappelen , met een soepje vooraf
en dan zeker op t laatste moment afzeggenquote:
danhebben wij des te meerquote:Op zondag 18 november 2007 00:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan zeker op t laatste moment afzeggen
Tuurlijk.....ik doe niets andersquote:Op zondag 18 november 2007 00:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan zeker op t laatste moment afzeggen
Ik heb de 2,8 Ghz met 4 gb werkgeheugen. En dat werkt wel heel erg lekker moet ik zeggenquote:Op zondag 18 november 2007 11:12 schreef laBaguette het volgende:
Zeg Xila, jij hebt toch de 24" iMac? Bevalt ie een beetje voor fotobewerking? Is 2.4Ghz snel genoeg?
Ah, ja dat zal wel vlot zijn. Maar voor 0,4 Ghz en 1gB extra vind ik het prijsverschil van bijna 500 euro toch wat fors. (even afgezien van de 2gb die jij er dan nog extra bijgeprikt hebt). Volgend weekend maar eens in de winkel gaan kijken wat de mogelijkheden zijn.quote:Op zondag 18 november 2007 11:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb de 2,8 Ghz met 4 gb werkgeheugen. En dat werkt wel heel erg lekker moet ik zeggen
Ik heb wat anders gedaanquote:Op zondag 18 november 2007 11:22 schreef laBaguette het volgende:
[..]
Ah, ja dat zal wel vlot zijn. Maar voor 0,4 Ghz en 1gB extra vind ik het prijsverschil van bijna 500 euro toch wat fors. (even afgezien van de 2gb die jij er dan nog extra bijgeprikt hebt). Volgend weekend maar eens in de winkel gaan kijken wat de mogelijkheden zijn.
Als je de goedkope 24" met 2,8 neemt ben je 1989,- kwijt.quote:Op zondag 18 november 2007 11:32 schreef laBaguette het volgende:
Meen je dat nou, een processor vervangen en 2x2gb voor minder dan 500 euro? (ben niet zo heel erg thuis in componentprijzen)
gezellig, maar wat wil je VV, Ronald en HM waren erquote:Op zondag 18 november 2007 21:23 schreef prupke het volgende:
kiet schoongemaakt, tochtje met de auto gemaakt door wat zaligheden hier
en eten gekookt, was verukkelijk *o*
en hoe was de meet in meppel?
heerlijk weer niet te warm niet te koud, mooi zonnetjequote:Op zondag 18 november 2007 21:30 schreef prupke het volgende:
Ah gegellig dagje met de heren dus :p
was het in meppel ook zon lekker weer?
verwarming staat hier ook nog neit aan, ik ga de winter weer door met af en toe een kruik in bedquote:Op zondag 18 november 2007 21:42 schreef prupke het volgende:
hetzelfde als hier
btw wel lekker dat elke keer de zon schijnt, ik heb nog maar 3 keer de verwarming aangehad dit jaar.. ik geloof dat we vanaf juni nog geen 200 m3 gas verstookt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |