Ik heb al gezien dat freud ongelijk heeft. Jij hebt An helemaal niet nodig om gemeen te doen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:30 schreef Yoni het volgende:ik doe hier ook maar weer mee
En natuurlijk reken ik je wel af op je foute voorstellingsvermogen AirwiN...Maar goed, je mag al bij P en freud eten, dus je hebt niks te klagen
Vanavond niet hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:30 schreef Yoni het volgende:
Maar goed, je mag al bij P en freud eten, dus je hebt niks te klagen
Gewoon 'nee' zeggen tegen viezeharrie. Je bent ook maar mens en geen machine! Pr0n is geen normale afspiegeling van wat normaal is om als vrouw te doenquote:
of jij mijn huiswerk wilt maken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:45 schreef freud het volgende:
[..]
Gewoon 'nee' zeggen tegen viezeharrie. Je bent ook maar mens en geen machine! Pr0n is geen normale afspiegeling van wat normaal is om als vrouw te doen. Alhoewel lenigheid wel erg op prijs wordt gesteld, hoef je geen olympisch gymnaste te zijn. Het helpt wel als je de bonusdvd van de kama wil oefenen trouwens. Voorbij pagina 129 kan de inhoudsopgave afwijken trouwens. Dat komt alleen doordat op donderdag waarvan de maandag al geweest is waarop je zei dat woensdag de gisteren van vandaag was. Het wasmiddel was trouwens ook van invloed op de hoeveelheid sokken die niet goed gevouwen in de wasmand lagen. Het weer is trouwens de grootste indicatie dat het klimaat verandert! De minste klimaatverandering is er in de woestijn. Lekker constant temperatuurtje, mits je een sauna meeneemt om af te koelen, maar goed, waar haal je dan een dompelbad vandaan? De UPS bezorgd er niet, want er zijn geen deurbellen om aan te bellen. Gek he dat je dan honger hebt, de Albert heeft geen bezorgadres op archief! Ook de Domino's rukt niet uit zonder adres of telefoon. Kortom: geef afrika een telefoon in elk huis, dan komt het vanzelf goed.
Wat was de vraag ook al weer?
Postduiven met USB sticks een optie?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:49 schreef Yoni het volgende:
*rood oor heeft*
Leuk man zo'n conferencecall. En ze zijn echt gek hier! Kantoor verhuizen als je nog geen leased line hebt...whahaha
Lijkt mijn werkgever wel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:00 schreef Yoni het volgende:
Ze hebben ADSL aangevraagd voor tijdelijk. Aanvraag is 13 november de deur uit gegaan. Oplevering duurt minimaal 3 weken. Verhuizing staat geplanned voor 1 december
hier flikkeren ze een complete nauwelijks gebruikte reserver eindregie weg om alles nieuw te gaan aanschaffenquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:06 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Lijkt mijn werkgever wel.
Eerst alles weggooien om dan tot de ontdekking te komen dat er nog niks nieuws is.![]()
En die gooi je dan niet even achterin je auto? Opdrogen en klaar? Marktplaats?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier flikkeren ze een complete nauwelijks gebruikte reserver eindregie weg om alles nieuw te gaan aanschaffen
en dan ook echt de container in die open staat in de regen
was helaas niet mogelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:24 schreef freud het volgende:
[..]
En die gooi je dan niet even achterin je auto? Opdrogen en klaar? Marktplaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |