Ja, legt dat maar eens uit aan exchange studenten... Er komt een Turk, die woont in Spanje met een boot naar Nederland en neemt nog een paar nepnegers mee.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:21 schreef eer-ik het volgende:
Oh god, morgen komen die ouwe bok en z'n nepnegers weer
Of je houd je er gewoon over stilquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, legt dat maar eens uit aan exchange studenten... Er komt een Turk, die woont in Spanje met een boot naar Nederland en neemt nog een paar nepnegers mee.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, legt dat maar eens uit aan exchange studenten... Er komt een Turk, die woont in Spanje met een boot naar Nederland en neemt nog een paar nepnegers mee.
Goeiemorgenquote:
Nee, want ik kwam had een lading kruitnootjes gekregen en de Nederlanders hier (we zijn hier met zijn drieen) vonden dat ze het maar moest proeven.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of je houd je er gewoon over stil
ik moest ook twee keer lezenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Was nog niet helemaal wakker. Snapte namelijk niet direct waar het over ging
![]()
Owh ben toch niet de enige danquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik moest ook twee keer lezen
Goeiemorgen mensen
Ben benieuwd hoe jullie dat gaan doenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, want ik kwam had een lading kruitnootjes gekregen en de Nederlanders hier (we zijn hier met zijn drieen) vonden dat ze het maar moest proeven.
We hebben ook nog een hele discussie gehad over hoe gaan we het vertellen over die Zwarte Pieten
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat het een rare traditie is en dat het allemaal fake is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, want ik kwam had een lading kruitnootjes gekregen en de Nederlanders hier (we zijn hier met zijn drieen) vonden dat ze het maar moest proeven.
We hebben ook nog een hele discussie gehad over hoe gaan we het vertellen over die Zwarte Pieten
nee joh, laat ze lekker hun schoen zetten enzo.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat het een rare traditie is en dat het allemaal fake is.
Doen ze ook met kleine kindjes hoor. Waarom hun dan nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee joh, laat ze lekker hun schoen zetten enzo.
pwn.
Oh?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Doen ze ook met kleine kindjes hoor. Waarom hun dan niet![]()
Ja, dat hebben we ze ook verteld. Van de zwarte pieten vonden ze nogal rasictisch, maar ze konden er wel een om lachen. Ook toen we Sinterklaasliedjes gingen zingen.. Sta je daar als 3 volwassen Nederlanders liedjes te zingenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat het een rare traditie is en dat het allemaal fake is.
Echt niet, ik zit weer op die trage pc. Wees blij dat ik er uberhaupt ben.quote:
quote:
Bij een amerikaans bedrijf in nederland mocht ook geen sinterklaas meer gevierd worden, want de topman vond het racistischquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we ze ook verteld. Van de zwarte pieten vonden ze nogal rasictisch, maar ze konden er wel een om lachen. Ook toen we Sinterklaasliedjes gingen zingen.. Sta je daar als 3 volwassen Nederlanders liedjes te zingen![]()
Als je stout was dat je in zak wordt gestopt en meer terug mag naar Spanje
Ik ben ook meer het kerstgebeuren, maar ja Sinterklaas is zo'n typische Nederlandse traditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |