quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft een muisje te pakken en vraagt aan de camera : "Zal ik Amanda even gek maken ?"
Daarna zet hij het muisje weer terug bij de bosjes.
Jemig ..... Dat duurde wel lang zeg ! En nog klagen ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:50 schreef Prospera het volgende:
Jullie gingen wel heel erg snel, ff OP'tje maken![]()
quote:
Vertel het hier ook even : RTL wil De Gouden Kooi blijven uitzendenquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:53 schreef Kaleddis het volgende:
Maar goed nieuws dus, volgens de Telegraaf gaat DGK gewoon door![]()
Ik zat ff te pokerenquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jemig ..... Dat duurde wel lang zeg ! En nog klagen ook
[..]
Done!quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vertel het hier ook even : RTL wil De Gouden Kooi blijven uitzenden
Is er eigenlijk nog een filmpje van het TMF optreden ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Prospera, eventueel voor de OP
-knip-
afbeelding
Jawel, maar lees liever altijd zelf het artikelquote:Op vrijdag 16 november 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En je zag zeker niet de tekst van de OP van dat topic![]()
![]()
![]()
Ok even uploadenquote:Op vrijdag 16 november 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Prospera, eventueel voor de OP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nix heeft z'n geluidsdemper opgeschroefd .......quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:09 schreef Kaleddis het volgende:
Ik ben wegWordt misselijk van dat tentenkamp van naad en nix
![]()
Wel opvallend dat naad het opeens wel zonder geluid af kan ....
Ze wordt gewoon niet geil op hem, dan kan hij vingeren wat hij wilquote:Op vrijdag 16 november 2007 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nixje vingert maar door, ze geeft krimp noch geluid ....... Volgens haar voorspelling aan Amanda zal hij nu spoedig kramp krijgen aan z'n vingers. Meestal na 10 minuten.
[ afbeelding ]
Ga door, je kunt het. Ik vond de ergernis van Huub, na terugkomst, wel 'indrukwekkend'. (Sluit nogal aan op de TT) Cap van de afgerukte telefoon. Of de trieste poging van Brian om het tafeltje weg te houden van de inet-show.quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
Nog niet klaar met de OP, hij wordt steeds langer lijkt het wel![]()
Niet 'op hem' en ook niet 'onder hem' ....... Nadia had zich gewoon niet moeten laten ombouwen. Dan zou Dennix ook veel meer "aan z'n trekken" zijn gekomen .......quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze wordt gewoon niet geil op hem, dan kan hij vingeren wat hij wil![]()
Ik dacht dat Nadia of Dennix iets van het nachtkastje ramde ..... De anderen slapen allemaal.quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:41 schreef Prospera het volgende:
Ok er breekt nu een raam of glas daar![]()
Nee, kan de accent grave niet vinden op deze pcquote:Op vrijdag 16 november 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@OP, Is honkbalscheidswachterscarriére zo bedoeld ?
Dan moet je eens even de geluids-experimenten van stream 1 aanzetten !quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:59 schreef Varen het volgende:
Cossen terug gelezen. Nachtploeg weer heel erg bedankt voor jullie werk!!![]()
![]()
Alles is nog in diepe rust![]()
Via alternatieve upload :quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit de villa komen twee productie-medewerkers.
Photobuckect heeft een update, caps volgen later
Via alternatieve upload :quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij hebben ze een muur gemetseld tussen de trap van de voordeur en de ingang van de oude garage, nu de buitendeur van de chill-room. (Voor het gemak, het oude neukmuurtje van Brian en Nena)
Je hebt gelijk, wat een teringherriequote:Op vrijdag 16 november 2007 08:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan moet je eens even de geluids-experimenten van stream 1 aanzetten !
- Lijkt wel een straaljager op de oprijlaan !!!!! Pannekoek in take-off ! Flensjes met after-burner !
Hoe was het eerst ??quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het oude 'jank-zitje op de trap' van Huub en Lieke
[ afbeelding ]
Zo ongeveer en dan anders ........ ( Doe me een lol en laat me eerst een koffie drinken ..... )quote:
Heerlijk gevoel en dat moeten we koesteren ....... Vooral als we hem niet zienquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:03 schreef Nostalgist het volgende:
Palma is al in de kooi, maar we zien haar nog niet.....
En we hebben beeld......quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel en dat moeten we koesteren ....... Vooral als we hem niet zien![]()
Gisteren heeft de grote baas, JdM, uitgelegd dat we allemaal naar een soap kijken met een vleugje reality-show. Je had best wel een leuke vraag, maar helaas moeten we de vraag, met antwoord, door het putje spoelen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:09 schreef tutjehola het volgende:
Alles weer eens terug gelezen. Ik heb gisteren met verbazing de poll gevolgd. Moet eerlijk zeggen dat ik dit keer ook niet heb gsmst. Het kan natuurlijk zijn dat er veel mensen niet gestemd hebben door de oneerlijke gang van zaken. Dan is nu Dennis degene die daar baat bij heeft, als er zoveel minder mensen smsen.
Dan zijn die paar vriendjes van hem verantwoordelijk voor die 17 %. Ik hoop maar dat dat zo is, dan is de volgende poll weer de moeite waard.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo ongeveer en dan anders ........ ( Doe me een lol en laat me eerst een koffie drinken ..... )
Oh ja, ook dat nog.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren heeft de grote baas, JdM, uitgelegd dat we allemaal naar een soap kijken met een vleugje reality-show. Je had best wel een leuke vraag, maar helaas moeten we de vraag, met antwoord, door het putje spoelen.
Zeker weten, ik doe zelfs een tweede bakkie ! En niet zeuren, dat mag je pas na de koeken !quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:18 schreef petraa het volgende:
[..]
NOu nou nou hebbie je koffie al op
![]()
*nadiamodus*quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker weten, ik doe zelfs een tweede bakkie ! En niet zeuren, dat mag je pas na de koeken !
Nee hoor, effe geen Nadiamodus ...... Wie wil er nou eigenlijk struikelen over haar eigen tepels ....quote:
In het begin.. toen de redactie hier nog wel eens mee kletste..zeiden ze al dat we op tv een soap kregen te zien en dat we op internet naar de regiebeelden konden kijken. Vandaar ook de 'verhaallijnen' en wordt er geplakt en geknipt waar mogelijk is om die verhaallijnen zo 'sappig' mogelijk te maken. De ontslagrondes ed zijn er om de onderlinge verhoudingen op te hitsen zodat er ook iets gebeurdt zo nu en dan. Dit kan ik allemaal nog begrijpen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren heeft de grote baas, JdM, uitgelegd dat we allemaal naar een soap kijken met een vleugje reality-show.
Tik na tik voor Huub..... Geen gehoor van "achter"; Dennis loopt in in de popupoll en nu ook nog de singleverkoop verloren.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:36 schreef schatje het volgende:
Het zal Huub ook wel tegenvallen als ie hoort dat ie van Brian heeft verloren met de singelverkoop. Wanneer wordt dat eigenlijk bekend gemaakt? Die 3 weken zijn inmiddels toch al voorbij?
Geweldig betoog, Clank .....quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:35 schreef Clank het volgende:
[..]
In het begin.. toen de redactie hier nog wel eens mee kletste..zeiden ze al dat we op tv een soap kregen te zien en dat we op internet naar de regiebeelden konden kijken. Vandaar ook de 'verhaallijnen' en wordt er geplakt en geknipt waar mogelijk is om die verhaallijnen zo 'sappig' mogelijk te maken. De ontslagrondes ed zijn er om de onderlinge verhoudingen op te hitsen zodat er ook iets gebeurdt zo nu en dan. Dit kan ik allemaal nog begrijpen...
Wat ik niet begrijp zijn de 'regels' die te pas en te onpas worden aangepast en door de regelgevers zelf keer op keer worden geschonden. Dat er tv moet worden gemaakt oké.. maar dat huiselijk geweld wordt toegestaan en zelfs wordt beloond... walgelijk!!![]()
Vandaag voor het eerst.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:44 schreef schatje het volgende:
Heeft Janice zich al een keer gedouched?
Hij zegt dat hij het 's avonds doet..... Maar nee, ik heb hem er nog niet op kunnen betrappen.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:44 schreef schatje het volgende:
Hij en Rik hielden de waterrekening wel lekker laag.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:44 schreef schatje het volgende:
Dat muurtje stond er niet ....... En ik slaap alleen als ze geen muurtjes bouwen ........quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
Mogguh,
Hoe zit dat nou met dat muurtje BSOL, stond dat er eerst niet?
slaap jij wel eens?
Was idd net zo onbegrijpelijk als nu Dennis.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tik na tik voor Huub..... Geen gehoor van "achter"; Dennis loopt in in de popupoll en nu ook nog de singleverkoop verloren.....![]()
Twordt tijd dat hij naar huis gaat.... The tide is turning..... De BB6- Jeroen stemmers nemen de overhand...![]()
Als dat gebeurt is het hek van de dam..... Dan gaat Huub door roeien en ruiten denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:47 schreef Clank het volgende:
Het zal me benieuwen of het hokje het toelaat dat de internetshow van HJL wordt gesaboteerd.
'k Zou het echt misplaatst vinden want HJ en L werken er al weken keihard aan....
Hij kwam toch even geleden in zijn blote niksie uit de achterste douche of vergis ik me?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het 's avonds doet..... Maar nee, ik heb hem er nog niet op kunnen betrappen.....
Binnenkort ook in de Kooi ?
[ afbeelding ]
Ook al waren ze 'slechts tekstschrijver' voor villa vandaag.. wil nog niet zeggen dat hun stelling over DGK larie was toch?!quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geweldig betoog, Clank .....
In de eerste zin doel je zeker op DGK_REDACTIE ? ....... Jammer dan, dat was een verkeerde veronderstelling. Die persoon (in het begin twee personen) was geen redacteur, slecht een 'tekst-schrijver' voor VillaVandaag.
En - zoals je zelf ook wel zult begrijpen - gaat de rest van je verhaal gewoon in rook op ......
Dennis liep er zeker snel achteraan, snel kijkend in de camera en rommelend aan zijn riem?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kwam toch even geleden in zijn blote niksie uit de achterste douche of vergis ik me?
Naad hing over hem heen dus hij zag het niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis liep er zeker snel achteraan, snel kijkend in de camera en rommelend aan zijn riem?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weet iemand waar het "UIT"-knopje van Palma zit ?
Over welk muurtje gaat het nu ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat muurtje stond er niet ....... En ik slaap alleen als ze geen muurtjes bouwen ........
Yep, nu staat er dus wel een muurtje, voor de kijkers links.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Over welk muurtje gaat het nu ?
Dit is de situatie aan het begin van het programma....
[ afbeelding ]
Na laatste cursus van de eerste reeks werd afgesproken dat ze (=Huub) alle aandacht op de inet-show zouden richten. (Brian hing er voor 'lul' bij en Lieke was al langer afgehaakt) Ik had de indruk dat iedereen (cursisten en Henri) het hier mee ens waren.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:49 schreef schatje het volgende:
Weet je wie we ook al een tijd niet meer hebben gezien? Henri, de beleggingsmeneer.
Eens, je kunt veel scripten maar dat niet. De haat spat regelmatig van mijn beeldscherm af.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:54 schreef noekje het volgende:
Dat het gescript is, duidelijk enzo maar wat niet te schrijven valt is de ongekende haat die er vaak is.
Ik geloof niet dat het einde van de show een groepsfoto gaat worden met 'Bedankt voor het kijken, mensen!' Waarop ze vervolgens met z'n allen klinken en een feestje gaan bouwen. Die haat valt niet te spelen, 24/7 want die is er gewoon.
En wie zei dat ik sliep ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, nu staat er dus wel een muurtje, voor de kijkers links.
[ afbeelding ]
Tsja die kasten...... de èèn wil er graag in, terwijl een ander er juist uit wil komen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:02 schreef Clank het volgende:
Lieke troost Huub.
Huub: Ik wou wel in de kast kruipen.
Hij heeft verdriet en probeert de camera's te ontlopen.. wat natuurlijk niet lukt.. ze volgen hem op de voet.
Mooie creaties?quote:Hallo lieve mensen!
Jullie zullen denken hoe komt zij aan mijn mail!
Het zit zo!
Zoals jullie mischien allemaal al wel gehoord zullen hebben STOPT Dreams of Beauty in de Gouden Kooi!!!!!!!
En om Dreams of Beauty een warm hart toe te dragen!
Heb ik als medewerkster van Bianca een We Love Dreams Of Beauty Hyves opgezet!
Want wij zijn er natuurlijk hartstikke sip over dat Bianca niet meer met ons in de Kooi te zien is!
En geen mooie creaties meer kan maken bij de huige bewoners!
Vandaar deze Hyves!
Wordt alsjeblieft Lid, zodat je laat zien, dat wij Kaas recht achter Bianca en Justin staan!
De link van de Hyves is hieronder te vinden!
http://welovedreamsofbeauty.hyves.nl/
Dank jullie wel alvast!
Kaas recht?!?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:10 schreef schatje het volgende:
Een mailtje van DOB in m'n box:
[..]
Mooie creaties?![]()
![]()
Onzin tijdens BB6 was ik ook voor Jeroen en bij DGK ben ik voor Huub. Het zijn beide jongens die voor het spelelement gaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tik na tik voor Huub..... Geen gehoor van "achter"; Dennis loopt in in de popupoll en nu ook nog de singleverkoop verloren.....![]()
Twordt tijd dat hij naar huis gaat.... The tide is turning..... De BB6- Jeroen stemmers nemen de overhand...![]()
Op die Hyves staat ook :quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:10 schreef schatje het volgende:
Een mailtje van DOB in m'n box:
[..]
Mooie creaties?![]()
![]()
Kortom ..... De 'oude klanten' worden overboord gegooid ! De 'oude hap' kan doodvallen !quote:Ze (DOB) gaan weer een nieuwe weg inslaan,en een nieuwe drukke tijd tegemoet, met nieuwe tv programma´s, welke binnen enkele weken gaan starten of al zijn gestart,zoals: idols, big brother, search for a video model, en nog veel meer.
Lees ik daar Big Brother?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op die Hyves staat ook :
[..]
Kortom ..... De 'oude klanten' worden overboord gegooid ! De 'oude hap' kan doodvallen !
Wat heb jij veel gemist zeg ...... (vergeef me de uitspraak) - Jiij bent heel zielig !quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:11 schreef Prosac het volgende:
als Huub dan nu zo vol zit, vind ik het eerlijk gezegd wel bizar om hem tijdens het TMF uitje zo relaxed te zien.
Overigens zag je hem en brian tijdens die uitzending op de achtergrond gezellig met elkaar kletsen..
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:15 schreef marky het volgende:
[..]
Onzin tijdens BB6 was ik ook voor Jeroen en bij DGK ben ik voor Huub. Het zijn beide jongens die voor het spelelement gaan.
En Jan zit achter Amanda's rug om naar Palma te lachen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jeroen en spelelement..... Dat is toch hetzelfde als Dennis en knallen......
![]()
Palma valt Amanda aan op haar lelijke kleding.![]()
ik kijk geen streams, ik heb begrepen dat hij voor het weggaan naar TMF, emotioneel was, vervolgens zie ik hem 5 minuutjes op TMF heel relaxed praten over Brian, De Gouden Kooi en zijn 1,5 miljoen euro. Verder niks meegekregen en dan nu zit hij wel weer te janken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat heb jij veel gemist zeg ...... (vergeef me de uitspraak) - Jiij bent heel zielig !
Brian en Huub hebben imho een mutual-band door de kooi.... Ze kunnen allebei gelukkig ook relativeren. Zeker als ze beiden zenuwachtig zijn voor een "live-optreden" bij TMF. Dan steunen ze elkaar ipv een spelletje te spelen en elkaar af te branden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik kijk geen streams, ik heb begrepen dat hij voor het weggaan naar TMF, emotioneel was, vervolgens zie ik hem 5 minuutjes op TMF heel relaxed praten over Brian, De Gouden Kooi en zijn 1,5 miljoen euro. Verder niks meegekregen en dan nu zit hij wel weer te janken.
Ja ik heb klaarblijkelijk iets gemist in de COS-en, maar leg me dan uit hoe het is gegaan ipv mij zielig te noemen, ik ben echt niet Huub aan het bashen ofzo.
Gewoon teruglezen ..... In de COS staat wel 6 keer dat een oud coach van Huub is overleden !quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik kijk geen streams, ik heb begrepen dat hij voor het weggaan naar TMF, emotioneel was, vervolgens zie ik hem 5 minuutjes op TMF heel relaxed praten over Brian, De Gouden Kooi en zijn 1,5 miljoen euro. Verder niks meegekregen en dan nu zit hij wel weer te janken.
Ja ik heb klaarblijkelijk iets gemist in de COS-en, maar leg me dan uit hoe het is gegaan ipv mij zielig te noemen, ik ben echt niet Huub aan het bashen ofzo.
Tja, die gaat Brian kussen en knuffen als een angstig hondje en het is weer goed.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:30 schreef Kaleddis het volgende:
Dat wordt wel oorlog zo. Amanda is flink pissed...
Mooi. Brian sjaggo, Amanda sjaggo -> knallen -> een van twee naar huisquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:31 schreef petraa het volgende:
Waarom staat de kapper er nou niet op!!! mooiiiiiiiiiiii
Soms ontdek je van die momenten dat 'achter' gevoel voor humor heeft .........quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:31 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Waarom staat de kapper er niet op?".
Dit menen ze toch niet serieus hè?quote:Waarschijnlijk zal er na de uitzending waarin je DoB emotioneel afscheid zal nemen ook een fandag bij DoB georganiseerd worden, waar al hun fans naartoe kunnen komen, voor handtekeningen en of fotos, en kan je hun nog een laatste warm hart geven. Laat op deze site zien, hoe gek je op hun was,hoe lief, mooi of spontaan je bianca vond,van welke moment je het meest hebt genoten, en wat je zo goed aan hun vond...
Ja DAT heb ik wel begrepen. Maar ik vat deze volgorde niet helemaal Janken in de kooi, want net gehoord dat je coach is overleden --> 2 uurtjes later TMF relaxed praten en niks aan het handje --> volgende dag janken en stuk zijn in de kooi.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gewoon teruglezen ..... In de COS staat wel 6 keer dat een oud coach van Huub is overleden !
Het ging over de jurk van Nadia en over die van Lieke en de jurk van Lieke wordt simpel weinig werkquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De logica van een naainicht over de jurk van Amanda, die gisteren klaar moest zijn : "Morgen hebben we ook nog een hele dag, want die jurk moet pas morgenmiddag klaar zijn".
Snap jij ...... ?
De jurk van Lieke.... die hoeft pas morgenmiddag klaar te zijn.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De logica van een naainicht over de jurk van Amanda, die gisteren klaar moest zijn : "Morgen hebben we ook nog een hele dag, want die jurk moet pas morgenmiddag klaar zijn".
Snap jij ...... ?
Hij heeft dan ook bij terugkomst verteld dat het raar was. Hij ging jankend de auto in en stond even later vrolijk te doen en zijn nummer te zingen hij vond dat heel erg raar. Ik vond overigens best wel dat je aan hem kon zien dat hij aangeslagen was. En wie bepaalt de manier waarop iemand moet rouwen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja DAT heb ik wel begrepen. Maar ik vat deze volgorde niet helemaal Janken in de kooi, want net gehoord dat je coach is overleden --> 2 uurtjes later TMF relaxed praten en niks aan het handje --> volgende dag janken en stuk zijn in de kooi.
Als ze dat nou eens in Palma haar gezicht zegt dan kunnen wij ook even genieten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:48 schreef schatje het volgende:
Amanda is boos op Palma en vindt dat die zichzelf voor de trein moet gooien.
Dit is weer zo'n moment dat ik me best kan vinden in de mening van Amanda ....... Kennelijk heb ik een zwak voor haar !quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:48 schreef schatje het volgende:
Amanda is boos op Palma en vindt dat die zichzelf voor de trein moet gooien.
Hij had het er echt over dat alleen die van Nadia nog afgewerkt moest worden en die van Lieke gemaakt. Maar ach Amanda loopt toch altijd al bloot, dus dat open ruggetje maakt mij niet uit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@petraa of @Nostalgist - Ik zal Amanda niet weerhouden van de knoopjes op het rugpand ........ Zie jij een open ruggetje als geen probleem ? (Gisteren zaten daar drie grote sluitspelden als tijdenlijke voorziening. De rest ontbrak nog, ook de knoopsgaten moest Jantje nog maken.)
Je hebt wel gelijk, maar het gesprek ging over de jurk van Lieke.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@petraa of @Nostalgist - Ik zal Amanda niet weerhouden van de knoopjes op het rugpand ........ Zie jij een open ruggetje als geen probleem ? (Gisteren zaten daar drie grote sluitspelden als tijdenlijke voorziening. De rest ontbrak nog, ook de knoopsgaten moest Jantje nog maken.)
Die Anita moet gewoon duidelijk zijn en vertellen dat ze met alles van Dennis moet kappen, dus ook slapenquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:48 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia heeft een gesprek met Anita aangevraagd.... Ze voelt zich ongelukkig met Dennis....
Ik niet, maar ik zou het niet zo doen iig. Kreeg een beetje het gevoel dat hij totaal niet naar TMF wilde, maar dat hij soortemet van gedwongen is, vandaar dat het vandaag nog erger is met de emo'squote:Op vrijdag 16 november 2007 10:47 schreef marky het volgende:
[..]
En wie bepaalt de manier waarop iemand moet rouwen.
En nu zit ik te hopen dat ze alle drie gelijk denken te hebben ..... Uitvechten bij de fontijn !quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:53 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia is erg pissed op Palma.... Amanda volgt haar.
Palma schijnt te hebben gezegd dat de beide meiden uitgekotst worden op straat.
Ze is met het goede been uit bed gestapt.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:02 schreef schatje het volgende:
Palma scherp tegen Nadia: "Je bent haar aan het opfokken, gluiperdje".
Ik heb ff gekeken, maar ik sta er niet bijquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:04 schreef Nostalgist het volgende:
statistieken op onderzoek.nl dat zou aangeven wie er naar DGK kijken volgens Brian.
Voorstel: Vroegtijdig ONTruimen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voorstel : Vroegtijdig ruimen !
[ afbeelding ]
Precies....Amanda en Nadia kunnen niet relativeren...die zien het spel als realiteit en haten mensen echt...gewoon diepe haat...die heel regelmatig zo ver gaat dat er agressieve buien ontstaan...vooral door Amanda en Nadia hitst haar dan extra op...quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Brian en Huub hebben imho een mutual-band door de kooi.... Ze kunnen allebei gelukkig ook relativeren. Zeker als ze beiden zenuwachtig zijn voor een "live-optreden" bij TMF. Dan steunen ze elkaar ipv een spelletje te spelen en elkaar af te branden.
De bewoners beschouwen ceepees als geld ivm bellen en bezoek uitnodigen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:05 schreef Nostalgist het volgende:
wat is dat extra geld ? krijgen de bewoners geld voor de popupoll ?
yep... maar het zou me niet verbazen als er ook écht een geldgedrag aan vast zou zitten....quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
De bewoners beschouwen ceepees als geld ivm bellen en bezoek uitnodigen.
Dan snap je dus over het algemeen niets van de mens lijkt me...quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja DAT heb ik wel begrepen. Maar ik vat deze volgorde niet helemaal Janken in de kooi, want net gehoord dat je coach is overleden --> 2 uurtjes later TMF relaxed praten en niks aan het handje --> volgende dag janken en stuk zijn in de kooi.
en bedankt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:15 schreef riri het volgende:
[..]
Dan snap je dus over het algemeen niets van de mens lijkt me...
't Zou me niets verbazen als Nadia tegen Palma liep te janken dat ze weer zo laag stond in de poll en dat Palma goed bedoeld advies gaf, die vervolgens Amanda met deze info opstookt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar haalt Palma het in vredes naam vandaan te vertellen wat de Miljonairs moeten doen !
Imho is het alléén maar om aan te geven dat ze het saai vindt dat Nadia en Amanda zoveel tangen.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar haalt Palma het in vredes naam vandaan te vertellen wat de Miljonairs moeten doen !
Zo heb ik het dus ook begrepen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Imho is het alléén maar om aan te geven dat ze het saai vindt dat Nadia en Amanda zoveel tangen.....
Ik geef haar daar groot gelijk in ....![]()
Palma wordt niet betaald om advies te geven ..... Gewoon poetsen en niet zeiken !quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
't Zou me niets verbazen als Nadia tegen Palma liep te janken dat ze weer zo laag stond in de poll en dat Palma goed bedoeld advies gaf, die vervolgens Amanda met deze info opstookt.
Palma is niet in de villa om iets te vinden .......quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Imho is het alléén maar om aan te geven dat ze het saai vindt dat Nadia en Amanda zoveel tangen.....
Ik geef haar daar groot gelijk in ....![]()
Iedereen die Amanda en Nadia afplast , is wat mij betreft welkom in DGK....quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Palma is niet in de villa om iets te vinden .......
Palma wordt niet betaald om advies te geven ..... Gewoon poetsen en niet zeiken !
Vrijwel helemaal met je eens ...... Palma is een van de mensen, die ik uitsluit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iedereen die Amanda en Nadia afplast , is wat mij betreft welkom in DGK....![]()
Of zenuwachtig dat z'n ouders komen EN hij moet natuurlijk vanavond naar Beowulf samen met Janice.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft koppijn, focking niet normaal. Zou hij beseffen dat hij nu tv moet maken?
Vertel liefst verder wat NIX vanmiddag voelt ...... Ik ga even 'n paar uurtjes centjes verdienen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft koppijn, focking niet normaal. Zou hij beseffen dat hij nu tv moet maken?
Waar ging dat over?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia (tegen Dennix) : "Ik had gisteren Lisa aan de telefoon, dat was maar kort dus kon ze niets zeggen. Het is goed dat ze naar 'achter' kan bellen en dat ik het daar allemaal hoor. Zo hoor ik toch alles ........ "
Daar valt wel iets bij te vertellen ......... Oud nieuws ! Onder welke steen kom jij vandaan ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:41 schreef Borga het volgende:
BEVEILIGING http://www.nieuwnieuws.nl(...)opt_uit_de_hand.html
Tja, wat je moet je er verder nog bij vertellen??
"afgezonderd in luxe" Sure.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia (tegen Dennix) : "Ik had gisteren Lisa aan de telefoon, dat was maar kort dus kon ze niets zeggen. Het is goed dat ze naar 'achter' kan bellen en dat ik het daar allemaal hoor. Zo hoor ik toch alles ........ "
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:41 schreef Borga het volgende:
Ja, Nadia, en ook anderen ! Brian, Japio, Dennix, ....... je hoort het zo vaak ! JdM zei toch : Soap met een vleugje reality.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar ging dat over?
Nadia krijgt dus informatie doorgespeeld?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar valt wel iets bij te vertellen ......... Oud nieuws ! Onder welke steen kom jij vandaan ?
Dat klopt toch niet, spelinfo omdat het via de telefoon niet kan.......belachelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma kijkt ook streams...die ziet ook wel wat voor slang het isquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:48 schreef Varen het volgende:
Weet iemand waarom Palma zo boos op Nadia is?
Volgens welk regelboek kijk jij ? RTL en Jdm kijken volgens het kijkcijfer-verkoop-boek ........quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"afgezonderd in luxe" Sure.
Maakten ze die regels maar eens strenger.....
Laat die silicone hoer eens ,het Alfabet spellen kan je lachen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:18 schreef BuffyJan het volgende:
Amanda: ik ben de enige in dit huis die diploma's haalt. En anders kijk je een ander programma haha
pagina 2 van deze COSquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:48 schreef Varen het volgende:
Weet iemand waarom Palma zo boos op Nadia is?
Kun je nagaan, alleen lap stof om Lieke heen draperen en klaar.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:51 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind de jurk van Lieke nu al mooier dan die van Amanda en Nadia![]()
Liefste ...... dit meen je toch niet ? Luister eens even heel erg letterlijk naar JdM bij RTL Boulevard, gisterenavond ...... Hij smeekte bijna om 'letterlijk' te luisteren .....quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet, spelinfo omdat het via de telefoon niet kan.......belachelijk.
Het ging dacht ik niet om spelinfo.Haar vriendin die zij gisteravond aan de telefoon had,zat met wat dingen die zij niet over de streams kon zeggen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet, spelinfo omdat het via de telefoon niet kan.......belachelijk.
Nee die hoer op haar nummer zetten,zo moet het.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een kotsmuts zeg ...... ! Keuken poetsen en niet zeuren !!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens welk regelboek kijk jij ? RTL en Jdm kijken volgens het kijkcijfer-verkoop-boek ........
Wat simpel, wat eenvoudig en wat gigantisch charmant ! Niet eens een schaar nodig !quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan, alleen lap stof om Lieke heen draperen en klaar.![]()
Wat bedoel je ? (Ik heb het gisteren niet gezien.)quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Liefste ...... dit meen je toch niet ? Luister eens even heel erg letterlijk naar JdM bij RTL Boulevard, gisterenavond ...... Hij smeekte bijna om 'letterlijk' te luisteren .....
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iedereen die Amanda en Nadia afplast , is wat mij betreft welkom in DGK....![]()
Ik weet het skattie, ik ben te naïef denk ik.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Liefste ...... dit meen je toch niet ? Luister eens even heel erg letterlijk naar JdM bij RTL Boulevard, gisterenavond ...... Hij smeekte bijna om 'letterlijk' te luisteren .....
Als het te privé is dan lijkt me dat niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:54 schreef kybe het volgende:
[..]
Het ging dacht ik niet om spelinfo.Haar vriendin die zij gisteravond aan de telefoon had,zat met wat dingen die zij niet over de streams kon zeggen.
Blijft natuurlijk wel raar dat je die gesprekken achter mag voeren .
Zo begreep ik het niet. Lisa belt met haar contactpersoon en die speelt de info door aan Nadia. Dat gaat bij allemaal zo.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:54 schreef kybe het volgende:
[..]
Het ging dacht ik niet om spelinfo.Haar vriendin die zij gisteravond aan de telefoon had,zat met wat dingen die zij niet over de streams kon zeggen.
Blijft natuurlijk wel raar dat je die gesprekken achter mag voeren .
Ik kan je troosten, ze hebben inderdaad één regelboek.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tja.... Het zou veel verbeteren als men maar gewoon één regelboek had.... Maar ja, dat neemt dus veel vrijheid bij de makers weg.....
![]()
Ik dacht dat zij haar zelf had gesproken maar zou ook heel goed kunnen zijn dat het via contactpersoon ging.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zo begreep ik het niet. Lisa belt met haar contactpersoon en die speelt de info door aan Nadia. Dat gaat bij allemaal zo.
Heeftze wel gelijk in, hij maakt zich er echt heel makkelijk vanafquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:59 schreef Nostalgist het volgende:
Palma vindt de jurk te eenvoudig; hij moet beter zijn best doen...
Sorry hoor maar dat is gelul. Als ze privé info wil gaat ze maar lekker naar huis.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Als het te privé is dan lijkt me dat niet meer dan logisch.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:41 schreef Borga het volgende:
Met dat tafeltje mocht toch alles mee gebeuren, want was van niemand.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:01 schreef diedirk het volgende:
Ja hoor zo duidleijk dat de FEBO op handenvan Brian is!
In dit geval: Less is more.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:03 schreef diedirk het volgende:
[..]
Heeftze wel gelijk in, hij maakt zich er echt heel makkelijk vanaf
Volgens Borga :quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:49 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik kom wel eens buiten. Ken jij dat? Buiten...
`quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:01 schreef Kaleddis het volgende:
Ja hoor, Amanda en Brian hebben toestemming van achter om de boel te vernaggelen![]()
Gelul?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat is gelul. Als ze privé info wil gaat ze maar lekker naar huis.
Zelfs het overlijden van de vader van Syl werd uitgemolken.
Als het wasbenzine was geweest dan stond Brian daar niet meer, dan lag hij er naast te fikken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:12 schreef Nostalgist het volgende:
Wasbenzine bijspuiten........ Ja.... slim.....
Ja.... Helaas was het gel.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het wasbenzine was geweest dan stond Brian daar niet meer, dan lag hij er naast te fikken.
Heeft tie al gebeld...quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:14 schreef Nostalgist het volgende:
Huub verwacht dat het een boete wordt....
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En dan hoop je toch dat de vlam in de fles slaat .......
[ afbeelding ]
Amanda weet dat wel, maar is het waarschijnlijk al lang weer vergetenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:16 schreef riri het volgende:
haha....ze hebben gewoon nog een tafeltje staan...dus no problem.....dat weten Amanda en Brian niet
JAMMER.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het wasbenzine was geweest dan stond Brian daar niet meer, dan lag hij er naast te fikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |