quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft een muisje te pakken en vraagt aan de camera : "Zal ik Amanda even gek maken ?"
Daarna zet hij het muisje weer terug bij de bosjes.
Jemig ..... Dat duurde wel lang zeg ! En nog klagen ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:50 schreef Prospera het volgende:
Jullie gingen wel heel erg snel, ff OP'tje maken![]()
quote:
Vertel het hier ook even : RTL wil De Gouden Kooi blijven uitzendenquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:53 schreef Kaleddis het volgende:
Maar goed nieuws dus, volgens de Telegraaf gaat DGK gewoon door![]()
Ik zat ff te pokerenquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jemig ..... Dat duurde wel lang zeg ! En nog klagen ook
[..]
Done!quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vertel het hier ook even : RTL wil De Gouden Kooi blijven uitzenden
Is er eigenlijk nog een filmpje van het TMF optreden ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Prospera, eventueel voor de OP
-knip-
afbeelding
Jawel, maar lees liever altijd zelf het artikelquote:Op vrijdag 16 november 2007 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En je zag zeker niet de tekst van de OP van dat topic![]()
![]()
![]()
Ok even uploadenquote:Op vrijdag 16 november 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Prospera, eventueel voor de OP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nix heeft z'n geluidsdemper opgeschroefd .......quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:09 schreef Kaleddis het volgende:
Ik ben wegWordt misselijk van dat tentenkamp van naad en nix
![]()
Wel opvallend dat naad het opeens wel zonder geluid af kan ....
Ze wordt gewoon niet geil op hem, dan kan hij vingeren wat hij wilquote:Op vrijdag 16 november 2007 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nixje vingert maar door, ze geeft krimp noch geluid ....... Volgens haar voorspelling aan Amanda zal hij nu spoedig kramp krijgen aan z'n vingers. Meestal na 10 minuten.
[ afbeelding ]
Ga door, je kunt het. Ik vond de ergernis van Huub, na terugkomst, wel 'indrukwekkend'. (Sluit nogal aan op de TT) Cap van de afgerukte telefoon. Of de trieste poging van Brian om het tafeltje weg te houden van de inet-show.quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
Nog niet klaar met de OP, hij wordt steeds langer lijkt het wel![]()
Niet 'op hem' en ook niet 'onder hem' ....... Nadia had zich gewoon niet moeten laten ombouwen. Dan zou Dennix ook veel meer "aan z'n trekken" zijn gekomen .......quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze wordt gewoon niet geil op hem, dan kan hij vingeren wat hij wil![]()
Ik dacht dat Nadia of Dennix iets van het nachtkastje ramde ..... De anderen slapen allemaal.quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:41 schreef Prospera het volgende:
Ok er breekt nu een raam of glas daar![]()
Nee, kan de accent grave niet vinden op deze pcquote:Op vrijdag 16 november 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@OP, Is honkbalscheidswachterscarriére zo bedoeld ?
Dan moet je eens even de geluids-experimenten van stream 1 aanzetten !quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:59 schreef Varen het volgende:
Cossen terug gelezen. Nachtploeg weer heel erg bedankt voor jullie werk!!![]()
![]()
Alles is nog in diepe rust![]()
Via alternatieve upload :quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit de villa komen twee productie-medewerkers.
Photobuckect heeft een update, caps volgen later
Via alternatieve upload :quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij hebben ze een muur gemetseld tussen de trap van de voordeur en de ingang van de oude garage, nu de buitendeur van de chill-room. (Voor het gemak, het oude neukmuurtje van Brian en Nena)
Je hebt gelijk, wat een teringherriequote:Op vrijdag 16 november 2007 08:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan moet je eens even de geluids-experimenten van stream 1 aanzetten !
- Lijkt wel een straaljager op de oprijlaan !!!!! Pannekoek in take-off ! Flensjes met after-burner !
Hoe was het eerst ??quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het oude 'jank-zitje op de trap' van Huub en Lieke
[ afbeelding ]
Zo ongeveer en dan anders ........ ( Doe me een lol en laat me eerst een koffie drinken ..... )quote:
Heerlijk gevoel en dat moeten we koesteren ....... Vooral als we hem niet zienquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:03 schreef Nostalgist het volgende:
Palma is al in de kooi, maar we zien haar nog niet.....
En we hebben beeld......quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel en dat moeten we koesteren ....... Vooral als we hem niet zien![]()
Gisteren heeft de grote baas, JdM, uitgelegd dat we allemaal naar een soap kijken met een vleugje reality-show. Je had best wel een leuke vraag, maar helaas moeten we de vraag, met antwoord, door het putje spoelen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:09 schreef tutjehola het volgende:
Alles weer eens terug gelezen. Ik heb gisteren met verbazing de poll gevolgd. Moet eerlijk zeggen dat ik dit keer ook niet heb gsmst. Het kan natuurlijk zijn dat er veel mensen niet gestemd hebben door de oneerlijke gang van zaken. Dan is nu Dennis degene die daar baat bij heeft, als er zoveel minder mensen smsen.
Dan zijn die paar vriendjes van hem verantwoordelijk voor die 17 %. Ik hoop maar dat dat zo is, dan is de volgende poll weer de moeite waard.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo ongeveer en dan anders ........ ( Doe me een lol en laat me eerst een koffie drinken ..... )
Oh ja, ook dat nog.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren heeft de grote baas, JdM, uitgelegd dat we allemaal naar een soap kijken met een vleugje reality-show. Je had best wel een leuke vraag, maar helaas moeten we de vraag, met antwoord, door het putje spoelen.
Zeker weten, ik doe zelfs een tweede bakkie ! En niet zeuren, dat mag je pas na de koeken !quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:18 schreef petraa het volgende:
[..]
NOu nou nou hebbie je koffie al op
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |